Älskar denna tråd!! Känner att jag vill bidra igen.
En gång när jag tagit en salig blandning av det jag hade hemma satt jag och studerade blomman i fönstret. Det såg ut som den växte flera centimeter i sekunden. Den blev sjukt stor och jag ringmethylfenidatde mamma för att berätta

pratade om att det var så coolt och att jag nog hade gjort en upptäckt som kunde ge mig Nobelpriset(?!). Jag riggade upp en stol som jag satte en pall på, samt lite tidningar...sen ställde jag mobilen där så jag skulle ha bevis för vad jag såg. Den spelade in i ca 2h innan den dog. Sjukt värdelös film, det händer ju inget. Förutom att man hör mig mumla i bakgrunden att detta är helt otroligt, jag kommer med all sannolikhet bli känd och rik.
När jag intagit methylfenidat och sedan städat hela lägenheten. Kan sitta och putsa på osynliga fläckar i flera timmar. Börjar organisera alla underkläder efter färg.
Jag var hos frisören och tidigare under dagen intagit lite väl mycket oxycontin så satt jag och nodda i stolen. Hon fick gång på gång rätta till mitt huvud så hon kunde fortsätta klippa.
När jag var hög på div substanser fick jag för mig att jag gömt en karta oxynorm någonstans. Rev upp och ner på hela lägenheten. Letade överallt, kände under plankorna som sitter under sängen, grävde i jorden i mina blommor.
Vet inte hur många gånger man krupit på golvet efter piller. Lyst med ficklampa över varenda millimeter.