2013-10-30, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskatta
Ja gör det! Jag är ju faktist en prinsessa på riktigt!

Så har man ju alltid något att pantsätta när man är desperat efter pengar

khgcvhgkh

Och Juristgross! Fuck Aina!!
De har kört förbi utanför mitt fönter ett antal gånger senaste tiden.Skulle de ha mod att gå steget längre är det väl bara att säga sanningen Jag bakade faktist bullar åt er en gång i tiden när jag var liten och söt så det så!!

Och då är det ju så att man är oskyldig i och med det.Man har hamnat i "fel sällskap",haft en jobbig barndom eller druckit några öl för mycket när man är så äckeltjackad att det är pinssamt åt det.

Så jag slår mig ned här på toppen (sockertoppen,bankad med en aning dextropur)med min krona av äkta koppar (den i guld vart... pantsatt som sagt ) och titulerar mig själv som alla tjackisars kopparpundarprinsessa ^^
Citera
2013-10-30, 19:19
Medlem
pundigt värre att detta meddelande dyker upp varje gång jag loggar in!!!!!!

skitsamma
Citera
2013-11-20, 00:50
Medlem
surfacings avatar
När man haft race' med polarna några dagar i sträck så träder ju verkligen den värsta slusken fram. Nästan lite festivalanda om jag får säga det själv. Bostaden ser ut som ett sprängt helvete och alla krälar runt på golvet fumlande efter spilld meck'. Då brukar jag misströstat halsa slattar ur gamla ölburkar när systembolaget stängt för länge sedan. Så jävla äckligt smakar det faktiskt inte, men dock lite surt när man råkar dricka ur en snus/fimp-burk.

Märkligt det där förresten hur ens nivå vad gäller matvanor sänks till absolut reptilinstinkt. Man kan utan problem äta brända pizzakanter som typ stått ända från stenåldern. Sedan trillar man lätt dit och blir väldigt disträ eller ledig efter dessa levnadsförhållanden i sin egen lilla värld, alltså det är enkelt att "avslöja" sig offentligt. Det var någon gång när jag skulle bort på macken, halar upp plånboken på disken och det trillar ut en zipper med koks. Smidigt som fan.
Citera
2013-11-20, 04:39
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
När man haft race' med polarna några dagar i sträck så träder ju verkligen den värsta slusken fram. Nästan lite festivalanda om jag får säga det själv. Bostaden ser ut som ett sprängt helvete och alla krälar runt på golvet fumlande efter spilld meck'. Då brukar jag misströstat halsa slattar ur gamla ölburkar när systembolaget stängt för länge sedan. Så jävla äckligt smakar det faktiskt inte, men dock lite surt när man råkar dricka ur en snus/fimp-burk.

Märkligt det där förresten hur ens nivå vad gäller matvanor sänks till absolut reptilinstinkt. Man kan utan problem äta brända pizzakanter som typ stått ända från stenåldern. Sedan trillar man lätt dit och blir väldigt disträ eller ledig efter dessa levnadsförhållanden i sin egen lilla värld, alltså det är enkelt att "avslöja" sig offentligt. Det var någon gång när jag skulle bort på macken, halar upp plånboken på disken och det trillar ut en zipper med koks. Smidigt som fan.

Hahaha. Diskret som en stridsvagn.
Citera
2013-12-11, 01:04
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Igår när jag letade runt i huset efter rester av spice. Hittade lite grann så jag fick till en holk iallafall. Kände mig något pundig när jag kröp på golvet och letade.
Citera
2013-12-11, 03:52
Medlem
lah-mis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Jag har ångest för att jag läst hela tråden nu. Inte för det jag läst utan för att den just är slut.

Jag är väldigt fåfäng, särskilt när det gäller mitt hår. Jag fixar det alltid till perfektion innan jag går ut. När jag väl är ute och dödtid uppstår så pillar jag i håret så det ser ofta helt förjävligt ut när jag kommer hem.

Jag brukar också gå och harkla mig hela tiden utan att egentligen veta varför.

Sitta på trotoarer, ligga på bänkar, plocka upp och titta på pillerkartor, blicken ständigt i backen på jakt efter vad som kan tänkas ligga där. Vanliga inslag i min vardag.

Gör detta konstant. Ibland lönar det sig
Citera
2013-12-11, 04:19
Medlem
Tvingade en taxi chafför att stanna taxin så jag och 2 polare kunde spinga ut och dra varsin lina på motorhuven.
Eller de gånger man suttit på krogen och tryckt i sig en lina på bordet rakt av...

blööö, diciplin på mig. Fy skäms!
Citera
2013-12-11, 05:02
Medlem
Idaistheshits avatar
Älskar denna tråd!! Känner att jag vill bidra igen.

En gång när jag tagit en salig blandning av det jag hade hemma satt jag och studerade blomman i fönstret. Det såg ut som den växte flera centimeter i sekunden. Den blev sjukt stor och jag ringmethylfenidatde mamma för att berätta pratade om att det var så coolt och att jag nog hade gjort en upptäckt som kunde ge mig Nobelpriset(?!). Jag riggade upp en stol som jag satte en pall på, samt lite tidningar...sen ställde jag mobilen där så jag skulle ha bevis för vad jag såg. Den spelade in i ca 2h innan den dog. Sjukt värdelös film, det händer ju inget. Förutom att man hör mig mumla i bakgrunden att detta är helt otroligt, jag kommer med all sannolikhet bli känd och rik.

När jag intagit methylfenidat och sedan städat hela lägenheten. Kan sitta och putsa på osynliga fläckar i flera timmar. Börjar organisera alla underkläder efter färg.

Jag var hos frisören och tidigare under dagen intagit lite väl mycket oxycontin så satt jag och nodda i stolen. Hon fick gång på gång rätta till mitt huvud så hon kunde fortsätta klippa.

När jag var hög på div substanser fick jag för mig att jag gömt en karta oxynorm någonstans. Rev upp och ner på hela lägenheten. Letade överallt, kände under plankorna som sitter under sängen, grävde i jorden i mina blommor.

Vet inte hur många gånger man krupit på golvet efter piller. Lyst med ficklampa över varenda millimeter.
Citera
2013-12-11, 05:08
Medlem
Tappade en mycket liten mängd pulver på mattan, olyckligtvis en fin tjock matta där pulvret ramlat långt ner och enda chansen att få fram det är att vända mattan upp och ner, said and done.
Flyttade soffan och bordet och la ut papper som pulvret skulle landa på, massa damm och diverse partiklar kom med, great, whatever.

Hällde upp allt i min kopp med lite vatten, filtrerade och tryckte. Mmmm, the feeling of nothingness.
En stund senare börjar frossan, ajdå, där var nog tobak eller något annat mindre gott i lösningen.
Sen låg jag fullt påklädd under 2 täcken och frös som aldrig förr och skakade som ett asplöv i 4 timmar som sen utvecklades till svettig feber x antal timmar då jag till slut lyckades somna.

Sjukaste av allt är att jag i viss grad gillar det, kapten ågren syns inte alls till när jag ligger där och skakar.
Det fysiska obehaget tar bort allt vanligt destruktivt tänkande, men denna gången blev det lite väl mycket, nästan som när jag tog 5-MAPB vilket var total misär och jag bara önskade att det skulle ta slut snart.

Ja, jag bad om att få en smutsig lösning, mer eller mindre.
Citera
2013-12-11, 07:46
Medlem
timetoendits avatar
Många som skriver hur de kan sitta och fixa upp linor i evigheter, själv hade jag lite samma ritual när det gällde IV. Hela området skulle vara kliniskt rent, händerna tvättades med tvål 5ggr för att sedan gå vidare med bakteriedödande trasor över bord, händer, armar och blandkoppar i all evighet tills man kände sig nöjd. Sen 5 små trasor till på injektionsstället.

Att själva pulvret kan ha legat på golvet i en polsk lastbil tänker man ju inte på.
Citera
2013-12-11, 22:13
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Hahaha. Diskret som en stridsvagn.

Jaaa det hjälper förmodligen inte att man redan innan är ett svin. Tänk bara alla de gånger man snortat från dasslocket på skitiga krogtoaletter eller hemma hos obskyrt folk. Sanitetsklubben!

Minns när jag och en polare fick idén till en rock n' roll-klassiker, nämligen att kasta ut en gammal "tjockteve" från hans lägenhetsfönster. Men efter cirka tre timmars diskussion kom vi väl fram till att det inte var någon bra idé. Det slutade dock med att vi tappade den i trapphuset istället, typ fyra på morgonen i solid marmor. Samma snubbe hoppade förresten ur min bil i farten när vi gled runt flöddrade haha.

Ett annat jobbigt minne var när jag vaknar en tuff söndagsmorgon utav att släktingar plötsligt dyker upp och bultar på dörren. Flyger ur sängen med jävligt blankt minne sedan några dagar tillbaka och upptäcker även en fullständigt nedspydd bostad. Perfekt tajming.

Sedan har man väl somnat på kyrkogårdar och lite sådant kul, promenerat hem barfota i decimeterhög snö etc. Nä nu ska jag nog sluta skriva för idag.
Senast redigerad av surfacing 2013-12-11 kl. 22:21.
Citera
2013-12-11, 22:51
Medlem
hoppidoppis avatar
Jag satt helt stel, nästan förlamad i 2 dagar och stirrade in i datorskärmen på amfetamin.
Well, jag stirrade inte enbart, jag skrev och hoppade från en flik till en annan också.
Det var åt helvete, jag hade träningsvärk i hela kroppen ifrån alla spänningar jag hade, och jag var helt bränd i huvudet i flera dagar efter, för jag glömde helt av att äta eller dricka.

Det är det pundigaste jag gjort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in