-Göra lösning på gamla filter
-Sitta och sticka sig under AT:n tills hela armen är ett enda stort blåmärke
-Ett överdrivet bruk av nässpray när man tagit något nasalt eftersom jag får för mig att det "löser upp" rester i näsan
-Hälla i sig kaffe och energidricka i ofantliga mängder för att "boosta" centralstimulanter
Och en av de dummaste sakerna jag gjort: Jag och en väninna spenderade under ett concertarace 5-6h åt att försöka leta upp en bit hasch som plötsligt var spårlöst försvunnen. Vi letade mellan lister och väggar, i rum vi inte ens hade varit i, drog av lakanen från täcken, kollade igenom ALLA skåp i hela huset o.s.v. Sedan kom vi på att vi måste tappat biten innan vi steg på bussen till väninnan.
Efter det spenderade vi 5h med att bygga den "perfekta kojan". Som förövrigt aldrig blev färdig. Vi har även 3h av kojbyggandet på film. Vi springer runt och viskar till varandra, staplar vedträn till perfektion (det skulle vara "golvet") och ungefär var 5:e minut stannar båda upp som skrämda rådjur: Hyssh, hörde du det där?!"
Concerta är den värsta centralstimulanten enligt mig. Fyfan alltså. Skäms över att posta detta inlägget men jaja!