Citat:
Ursprungligen postat av
Menschenkind
Folkmord med biologiska vapen på många miljoner oskyldiga tyskar vågade inte ens ärkesvinet Winston Churchill, en av 1900-talets mest moraliskt bankrutta politiker, öppet förespråka, fastän han godkände mordplanerna i det tysta. Så Bernad skall ha erkännande för att han ändå vill stå för sina extremistiska åsikter, även om de förstås i sig är och förblir avskyvärda . . .

Läs vad jag skriver istället för att lägga ord i min mun.
Om alternativet hade varit att nassarna vunnit kriget hade jag naturligtvis stött en sådan insats, av den enkla anledningen att den skulle ha räddat oskyldiga liv. Men det är klart, om man inte erkänner historiska faktum som Förintelsen (eller om du nu bara vill "revidera" siffrorna lite...) så förstår du inte detta.
Vi andra kan konstatera att efter judarna skulle zigenare, homosexuella, slaver, politiskt oppositionella och alla andra som skulle misshagat psykfallen i ledningen vandrat in i gaskamrarna, och för att förhindra detta kommande massmord är alla medel tillåtna.
Att du bölar om "oskyldiga tyskar" samtidigt som du gör allt för att förminska deras brott är så fruktansvärt äckligt; tyskarna kan tacka sin lyckliga stjärna att de i huvudsak slogs mot civiliserade nationer som valde att nåd går före rätt.