Dragit kola på en bänk i en skolkorridor
Gå till skolan 2 timmar efter att jag petat i mig en syralapp till frukost
Suttit i en taxi o tuggat så mycket fradga att chauffören fick rota fram papper åt mig ur handsfacket
Varit tjackad och försökt övertala tjejen i kassan att det inte var jag på mitt leg när jag skulle köpa cigg (kom på att hon inte på några omständigheter kunde få reda på namn och personnr)
Varit syrad och kommit in på nattklubb (trots att jag är under 160 och tjafsade med honom hurvida jag skulle få komma in i mina blåa silkespyjamasbyxor stl 136 med nallebjörnar på)
Gått in på självplockningen på systemet absad som satan, med hunden med mig,och gått och frågat honom konstant "Vad ska du ha för nått då? Vi måste faktiskt chilla ner oss lite Spliffen" (Ja, han heter så)
Övertygat min karl om att jag behövde munchies NU - vilket slutade med att han gick in o rånade 7eleven på en hel korg bullar med ett basebollträ.
Gått till tandläkaren med blå tunga (Nej, det är inget skämt, jag kom dock på det precis när jag skulle sätta mig i stolen.
Kört skev hemmifrån till Nacka och kört vilse. Hamnade i Karlstad.
Haft sex i bollhavet på BK
Kommit hen med en 1 meter stor smurf (ja, den står fortfarande i vardagsrummet)
Åkt dumma omvägar. Typ färdplan: Från Alvik till Danderyds Sjkh. Tog gröna linjen mot Hagsätra, klev av vid Hötorget, gick till Centralen, tog Mörbytåget till Danderyd.
Varit tvungen att nödstoppa alla rulltrappor, för jag inte kunnat åka åkande rulltrappor på nio månader.
Vänt ut och in, klippt sönder och slickat rent tjackpåsen. (Det smakade som ett slicka rent Tjernobyl)
Lagt över 50 000:- på... Hästtäcken
Inte vågat komma hem på en vecka för att jag varit övertygad om att min bästaste bästa vän skulle döda mig. Hon hade öht inte gjort ngt. (tjack igen)
Intagit kola där-man-endast-tar-kola-om-man-är-riktigt-riktigt-pundig.
Gömt mig under sängen i tre timmar medans min kompis satt i samma rum och ringde runt och försökte lista ut var jag hade tagit vägen. (Jag var ledsen för hon skulle bygga ett staket runt vårat hus, och då skulle inte tomtenissarna kunnat komma in)
Suttit med min partner i Tunnalbanan och spelat för pengar. Han klinkade oavbrutet Wyclef's 911 på sin gitarr och jag sjöng "We wish you a merry christmas till".
Sprungit omkring och försökt samla in pengar till hustomtarna (eftersom det inte kommit någon snö än, kan dom inte ploga våran gård, och då får dom inga pengar, och då kanske dom svälter ihjäl)