Citat:
Ursprungligen postat av
Gavve
Tjejer verkar gilla, killar verkar inte tycka det är lika bra. Ser ut som att många förväntat sig artister som Håkan, Uggla eller Kent. Eller tjatar i.a.f. om dem. Överlag skulle jag säga att folk inte är så nöjda med detta släpp.
Okej! Ja, det är väl ingen överraskning att tjejerna är svaga för Melissa Horn, Maggio och Daniel Adams-Ray direkt. Men jag är glad för alla som är nöjda, även om jag inte är jättenöjd själv

Jag höll tummarna stenhårt på att Håkan skulle släppas. Men han kanske inte kör något alls nästa sommar i och med en ganska stor turné i somras och även en just nu pågående höst/vinter-turné.
Citat:
Ursprungligen postat av
T.T.S.S
3127 likes
288 kommentarer, många missnöjda
Och på maiden: (dock idag onsadag)
6170 likes
804 kommentarer
Vågar man hoppas på foo fighters imorgon?? Käns inte troligt, men hoppas kan man
3127 är ändå rätt många likes för ett sådant släpp. Förvisso är det väl nära 70.000 som gillar Bråvalla på facebook, och ur det perspektivet är det väl inte så himla mycket. Men ändå hälften så många som Maiden och Co. fick.
Nja, hoppas kan man ju alltid göra. Det vore en riktig drömbokning och skulle garanterat få mig att åka till Bråvalla. Men jag vet inte hur stor chansen är att de faktiskt händer. Inte överdrivet stor, skulle jag nog tro.