Citat:
Ursprungligen postat av
Kiltmannen
Ja, enligt mig är det inte värt 1 miljon ens, men om dom lyckas boka honom utan en stegrande hets-budgivning med andra festivaler så hade det väl varit trevligt

Då jag är ett oerhört stort fan av Håkan måste jag säga att jag tycker att det är värt haha!
Men, det är absurda mängder pengar vill jag ändå påpeka.
Citat:
Jadu, jag är även jag riktigt taggad på fredagens släpp (och morgondagens). Det känns som att dom i allra högsta grad är avgörande för hela Bråvalla

U2/RHCP/MGMT/RATM/Kasabian imorgon och sen Deadmau5/Zedd/Justice/Daft Punk på fredag och livet är underbart!
Skulle även vara lika kul som otippat om Blue Öyster Cult kom
Kasabian är ju i England och ska köra en spelning på hemmaplan helgen innan, så det kanske är möjligt att de kommer. Det vore en helt, helt fantastisk bokning. Skulle få glädjetårar precis som när de släpptes till Hultsfred
RATM har jag för mig att Roskilde bekräftat att de inte ska ut och turnéra något nästa sommar. Kanske inte var just Roskilde, men jag är säker på att jag läst det någonstans i alla fall.
RATM är ju alltid ett av Roskildes mest önskade band, det är därför jag har för mig att det är just Roskilde som sagt det.