Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarmakten
Är faktiskt helt oförstående dels till hur någon kan rösta på ett sådant arbetarfientligt parti men också ett sånt inkompetent parti, ska dessa lallare få styra över budgetar i riskdagen och i kommunerna? De flesta verkar ju på något sätt mentalt handikappade, ungefär som ett random flashbacktroll.
Det typiska är ju hela den här "man blir ju kallad för rasist för allting blablablabla" och sedan när det anonyma trollet konfronteras så måste hon tillslut ändå kanske erkänna för sig själv och alla andra att hon faktiskt kanske är rasist...

Du är en sån där person som växte upp i en ganska rik/hardetbramedvilla familj men senare år varit för arbetarmakt och använder 2nd hand kläder, för alla som hänger på södermalm är lika coola(dvs töntiga) som du.
Jag har stor respekt för folk som är vänster och har bra argument, men de sista åren tillsammans med hipster treden så har vänstern dragit alldeles för många muppar som pratar politik högljut men kan inte ett skit i självaverket.
Låt oss säga att alla SDare är rasister, vad är fel med det? de tycker inte om vissa människor pga annan kultur eller utseende, rasism finns i människans natur, jag HATAR södermalm typer, för de är inte som mig, vi håller inte med varandra, right?
Du hatar höger människor för de klär sig i kashmir tröjor å vill sänka skatter, get my point.
I dagens sverige är det värre att vara rasist(tänka på ett helt normalt sätt) värre än att vara kriminell.
godnatt ska lägga mig, men fundera över mitt sista stycke och sluta vara en sån fanatiker, du citerar Orwell föhelvete liksom