Citat:
Nej, dessvärre är ni ganska många, ja rentutav i majoritet förmodligen som hyser sådana vansinniga och verklighetsfrånvända tankar och åsikter. Organiserad och institutionaliserad galenskap skulle man kunna kalla det för.
Det är nämligen ingen alls förutom en handfull elitglobalister och förstås de främlingar som får komma till Sverige som tjänar på den förda politiken. Dessa människors hemländer förlorar på det (pga av brain-drain effekten där de rikaste och mest kapabla försvinner utomlands) svenskarna och Sverige förlorar på det (eftersom vi trängs undan och får konkurrera på arbetsmarknad och dela våra resurser med fler människor, främmande och ofta fientliga människor) och planeten Jorden förlorar också på att vi ger konstgjord andning till dessa människor och folk.
Det är nämligen ingen alls förutom en handfull elitglobalister och förstås de främlingar som får komma till Sverige som tjänar på den förda politiken. Dessa människors hemländer förlorar på det (pga av brain-drain effekten där de rikaste och mest kapabla försvinner utomlands) svenskarna och Sverige förlorar på det (eftersom vi trängs undan och får konkurrera på arbetsmarknad och dela våra resurser med fler människor, främmande och ofta fientliga människor) och planeten Jorden förlorar också på att vi ger konstgjord andning till dessa människor och folk.
För mig är det overkligt. Jag bryr mig faktiskt inte vad stolpskottet Jimmie Åkesson har för bakgrund eller åsikt kring invandringen, jag bryr mig inte ett dugg. Men jag bryr mig jävligt mycket om människor i denna värld. OCH jag bryr mig om vad hans underhuggare har för hatiska och osmakliga tankar i sitt huvud och som även har tillräckligt med vett i huvudet för att skriva ut det på nätet. Det är något nytt för varje månad som går.
Sen invandringspolitik, ja, det måste diskuteras och framföras i politiskt nivå av en anledning. Vi tar in för många invandrare, det gör vi. Jag tycker det är jävligt synd faktiskt, med tanke på att dem vi tar in inte får så stora chanser. Man väljer att flytta ett flyktingläger från Syrien till Rosengård i Malmö, logiskt måste jag säga. Sen missuppfatta mig inte, detta ger inte invandringsungdomen rätt till att bete sig som idioter. Men jag tar inte ens upp frågan om brott och invandring, det är bara absurt.
Det jag pratar om är det äldre, HUR I HELVETE ska man lära sig svenska med ett helt flyktingläger med ett helvete i bagaget som grannar?
Så jävla förbannad, fan inte stolt att vara svensk. Och nu är frågan, vad fan är svensk? Finns ingenting som är svensk, inte ett skit. I era huvud, där har vi gott om det. En grön gräsmatta fick jag höra, det var precis så fint vi hade det för 40 år sedan? Grön gräsmatta, skämtar man?
Vill ni ha det ett Sverige som det såg ut innan invandringen så får vi backa tillbaka till tiden före inlandsisen.