2013-12-09, 06:42
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Min uppfattning av Per Morberg, utifrån vad jag har sett för program med honom, (sitt matprogram t.ex.) är att han mest beter sig som han har avtändning från en vit helg
Haha, det håller jag faktiskt med om! Han verkar lika intensiv som gubbarna i centrum.
Citera
2013-12-09, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsEinar
Nu är det ju inte så här enkelt att veta om någon är påverkad av Cannabis.

Det som är det intressanta med den drogen, den påverkar en på ett väldigt individuellt vis.

Men jag som har rökt i ungefär 5 år skulle ju vilja säga spontant att ja, han verkar hög.

Det finns vissa breda kännetecken som många råkar ut för när dom röker: avslappnade ögon, sömnigt tal etc etc

Tyckte jag kände igen vissa av dessa kännetecken hos Per Moberg i morgonsoffan, mycket festligt.

Lägger inga värderingar i det, men jag måste säga att han ser lite muntorr ut, samt ser ovanligt frånvarande ut.
Citera
2013-12-09, 12:06
Medlem
mechanical.phoenixs avatar
Han är då inte hög iaf. Annars så tycker jag att han verkar vara en sån tvärskön snubbe
Citera
2013-12-09, 13:07
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Påtänd - CS - pundig - inte trött/seg...

Du menar att han var seg och verkade påtänd. Paradoxalt.

Påtänd ses hos gemene man som ett paraplybegrepp för att vara påverkad av narkotika. Nu var det utrett.
Citera
2013-12-09, 13:40
Medlem
Nintendokids avatar
http://www.youtube.com/results?searc...t%C3%A4nd&sm=3
Citera
2013-12-09, 13:57
Medlem
ziongokarlsson@s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Nu vet jag inte riktigt vad Moderatorn tycker om ämnet och om jag lägger tråden i rätt kategori men jag hoppas det!

Hursomhelst, jag blev fascinerad av Per Moberg när jag såg honom som gäst i TV4:s Nyhetsmorgon. Han såg otvivelaktigt påtänd ut. Vad säger proffsen härinne? Ni bör ju vara experter på hur man ser om en person är hög.

http://www.tv4play.se/program/nyhets...deo_id=2504557

Han är alltid lite timid, och obekväm i interjuver. men varför skulle han vara påtänd.
inte en chans
Citera
2013-12-09, 15:46
Medlem
Runkpappers avatar
I sina matprogram får jag nästan intrycket att han kan vara påverkar av något iband, typ kola.
Mycket av det är säkert skådespeleri med inslag av ADHD.
Han skulle inte vara den enda TV kocken som gillar det vita pulvret. Nigella är en cokehead av rang.
Kokain verkar vara väldigt vanligt inom både kockyrket och bland skådespelare.
Här verkar han däremot helt nykter.
Citera
2013-12-09, 17:48
Medlem
jamesdeans avatar
Cannabis > Kändissksvaller /mod
Citera
2013-12-09, 17:58
Moderator
Schlesiens avatar
Tråd från delforum Cannabis (37 inlägg) sammanfogad.

Korspostare ace_sec får Varning för 0.04

/ Moderator
Citera
2013-12-09, 19:09
Bannlyst
Kokain, ADHD, bipolär och manisk?

Störtskön är han i.a.f. och underhållande att titta på.
Citera
2013-12-09, 19:19
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomaaa
Någon som såg honom idag på nyhetsmorgon? Han verkade helt skev ju, verkar som han inte ens hade koll på innehållet i sin bok osv.

Jag tycker han gjorde en bra intervju, och inte fan va han påtänd som vissa här insinuerar!
Citera
2013-12-09, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Jag tycker han gjorde en bra intervju, och inte fan va han påtänd som vissa här insinuerar!

Nej, han verkar inte påtänd. Han berättar ju själv att han varit och signerat böcker hela gårdagen och är disträ, dessutom så säger han även att han går in i en roll som Per Morberg, kock. Hur han faktiskt är i verkligheten vet vi ju inte och kanske är han mer sig själv i intervjun och därför en del att han verkar påtänd då vi är vana vid att se honom speedad med många bollar i luften i hans program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in