2013-12-08, 23:35
Medlem
Pajastous avatar
Per Morberg hatar intervjuer! Men för att marknadsföra sin bok inför juletider inför så många tittare och även ställa upp på en intervju på den kanal som hjälpt till med hans kockframgång så ställde han upp för intervju.

Per Morberg i TV4 imorse var trött många boksigneringar & möten med människor, sjuk som han sa och ett förakt mot intervjuer = Svaret på din fråga! Det ska även läggas till att han har en något speciell personlighet men det är sådan han är. Addera detta på svaret här så kan du stryka Cannabistanken.

Mod kan slänga tråden!
Citera
2013-12-08, 23:53
Medlem
Quixotes avatar
Haschpsykos kanske?

Om han nu haschat förut i livet kan den ju slå till närsomhelst. Annars kanske han bara var bakis?
Citera
Medlem
narutos avatar
Svetten sprutar, han skramlar med kastrullerna & stressar haha!
Klart man undrar ibland
Citera
Medlem
Finitos avatar
Hur kan du tycka han ser påtänd ut? Har du ens sett en påtänd människa i ditt liv? Löjligt av dig alltså, löjligt!
Citera
2013-12-09, 00:21
Medlem
Tomatos avatar
Han har väl alltid sett ut lite som han rökt på?
Det var det första jag tänkte på sedan jag sett honom i någon minut i rederiet.
Faktum är att några gamla barndomsvänner som rökte friskt i tonåren konserverade det stenade utseendet och ser likadana ut idag +trettio år senare
Citera
2013-12-09, 00:33
Medlem
CokaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtAktsam
Kan intyga att Per inte är "påtänd" under intervjun, än mindre utav drogen som forumet handlar om.

Han är, precis som jag och många andra ganska dramatisk och på många vis excentrisk. Det är något vi har gemensamt Jag och Per.

Spekulationer i att han är påtänd är givetvis inte förbjudna, men det är missvisande och en aning onödigt.

påtänd kanske inte, men jag hade personligen inte blivit chockad om det visar sig att Morberg har en anslutning till flaskan, han ser ut som gubben som lätt sänker några whisky innan 12.00
Citera
2013-12-09, 00:54
Medlem
SkogsEinars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Nu vet jag inte riktigt vad Moderatorn tycker om ämnet och om jag lägger tråden i rätt kategori men jag hoppas det!

Hursomhelst, jag blev fascinerad av Per Moberg när jag såg honom som gäst i TV4:s Nyhetsmorgon. Han såg otvivelaktigt påtänd ut. Vad säger proffsen härinne? Ni bör ju vara experter på hur man ser om en person är hög.

http://www.tv4play.se/program/nyhets...deo_id=2504557

Nu är det ju inte så här enkelt att veta om någon är påverkad av Cannabis.

Det som är det intressanta med den drogen, den påverkar en på ett väldigt individuellt vis.

Men jag som har rökt i ungefär 5 år skulle ju vilja säga spontant att ja, han verkar hög.

Det finns vissa breda kännetecken som många råkar ut för när dom röker: avslappnade ögon, sömnigt tal etc etc

Tyckte jag kände igen vissa av dessa kännetecken hos Per Moberg i morgonsoffan, mycket festligt.
Citera
2013-12-09, 00:58
Medlem
Spackelackans avatar
Såg i något program att Kladdpelle Moberg har ADHD. Kanske hade han helt enkelt feldoserat medicinen?
Citera
2013-12-09, 01:01
Medlem
.Chloes avatar
Pers personlighet är redan rätt så framåt och lite grov så om han hade varit påtänd så hade det inte förvånat mig.
Citera
2013-12-09, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheWindCriesMary
Nog verkade han lite seg allt... Verkar vara rätt mysig egentligen, men tror inte att han var påtänd under videon även om "symptomen" var rätt lika.

Påtänd - CS - pundig - inte trött/seg...

Du menar att han var seg och verkade påtänd. Paradoxalt.
Citera
2013-12-09, 01:26
Medlem
Tycker han alltid beter sig på detta lite märkliga sätt. Är någon drog inblandad så är det nog tyvärr alkohol (rätt osannolikt), men antagligen är det bara hans speciella personlighet.
Citera
2013-12-09, 02:21
Medlem
Min uppfattning av Per Morberg, utifrån vad jag har sett för program med honom, (sitt matprogram t.ex.) är att han mest beter sig som han har avtändning från en vit helg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in