Citat:
Ursprungligen postat av
mackeeee
Tjena Massepojken! Tror du som mig att det är en vanlig kille eller en psykopat / udda person? Polisen har ju mer eller mindre enbart riktat in sig på att det är en galning, nej ja tror faktiskt som Leif GW i detta fall. Har haft mycket att göra på senaste tiden men vore kul om diskussionerna kunde ta fart igen, GM ska åka fast!
Tja!
Jag är inne på att vi har att göra med en mer normal GM än vad polisen tror. Tror att hans profil i mångt och mycket påminner väldigt mkt om Varbergsmannen.
Precis som denne så tror jag GM var tillrest till Lkp. Hans ärende var något i stil med att försöka få hem sin missbrukande mamma som uppehöll sig i en till ICA närbelägen lägenhet.
Jag har skrivit om min teori tidigare i tråden. Sömnlöshet och en enorm frustration fick GM att gå in i psykos när han vart triggad av lille mohammed.
Jag har via PM fått tips på 3st hus i extrem närhet till ICA där det bodde pundare och annan stök.
En miljö där GM mittt bland pundare/alkisar kan ha passerat helt obemärkt.
Tyvärr missade man kartläggningen av de mest aktuella husen direkt efter morden och nu är det troligtvis försent.
Skulle man återigen ta upp utredningen så kan jag bidra med dessa 3 adresser.
En annan sak som 2st olika nicks har tipsat om är en byggarbetare från Estland som skall ha bott i en källarlokal ca 50 meter från ICA. Åldern på denna skall ha varit runt 30 år.
Denne skall haft någon form av udda beteende, oklart vad.
Om polisen har kollat upp honom har jag ingen aning om. Han var enligt en av UL snusare.