Citat:
Ursprungligen postat av
cllrdr
JA.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klossmongo
Ambitiösa?

Kan ärr va ambitiösa.
Men visst har hon säkert överdrivit om karvandet, då hon brukar överdriva om det mesta.
Det låter kanske hemskt men jag förstår vad personen menar och jag håller med. Det är inte direkt djupa, gapande sår hon har utan ser mer ut som hon rispat sig. Och som någon skrev, hon la ju ut samma bild två gånger och andra gången hade hon typ höjt ljuset på bilden så man såg "såren" tydligare. Större rop på hjälp och "snälla se mig!" har jag nog aldrig beskådat.
Edit:
Ser att fröken B nu sitter och bloggar inifrån psyket. Of course. Fattar inte hur hon lyckats snacka sig in där för det är uppenbart att hon inte är en fara för sig själv eller andra. Hon är inte slutenvårdsmaterial och hon skriver själv att hon är där för att
vila upp sig och det får mitt blod att koka eftersom jag vet vilket högt tryck där är på avdelningarna i Malmö och hur många patienter där finns som behöver hennes plats så jävla mycket mer än vad hon gör. Tur för henne att en inte jobbar där som psykiatriker för jag hade sparkat ut henne med huvudet före.