Citat:
Ursprungligen postat av Jeremiah
FUP 1204 Brodern DJ försäger sig i förhöret.
Mycket anmärkningsvärt att förhörsledaren inte tryckte på mer här,,,
Med tanke på hur slarvigt man egentligen pratar (oklara syftningar, felsägningar, minnesfel...) är det nog svårt att dra några slutsatser av liknande saker. Om polisen skulle angripa alla såna detaljer skulle utredningen bli lika spretande och till synes oändlig som spekulationerna här i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Som sagt, jag har faktiskt ingen lust att visa något för någon som respektlöst och utan grund kallar mig lögnare. Nu får du ta fram belägg på att jag ljuger!
Jag tror inte att du ljuger om just det här, men du har uppenbarligen i bästa fall varit slarvig flera gånger när det gäller sanningen om vad jag har påstått (utan att vilja be om ursäkt för det) och inte heller du har velat eller kunnat lägga fram en källa när jag bad om det angående vissa taxiförares arbetsvillkor. Då förstår du kanske(?) att andra kan hysa en viss skepsis om dina påståenden.
Om du vill bemötas med respekt bör du lära dig att behandla andra med respekt också, särskilt när du själv inte är i närheten av att möta de krav du ställer på andra här. Lev som du lär, eller finn dig i att bli behandlad som du behandlar andra.