Citat:
Men för i H E L V E T E!!!. Du gör fula tecken för mig pga att du inte läser innantill i det jag skriver och utifrån det inser att jag inte fått upp samma bild som du. Sen påstår du att ett vittne som säger sig ha sett en asiatisk kvinna EN TIMME SENARE skulle vara ett oberoende vittne som stöder ett "tekniskt bevis"? Vad är det för trams? Uppgifterna går inte ihop, alldeles bortsett från att vittnet inte på minsta vis påstått att det skulle ha varit Vatchareeya hon såg. Och Quarrels observation visar bara att man tappar 3G-täckningen inom ett visst område - den visar naturligtvis inte på minsta vis att det verkligen är skälet till att hennes mobil råkade ut för detta. OCH uppgiften förblir helt i strid med vad den åtalade påstått genom alla förhör.
Uppgifterna går mycket väl ihop och de ger dessutom varandra stöd, oavsett vad du svamlar om.
Citat:
Är du verkligen säker på ditt påstående här eller är det din grumliga agenda som gör sig påmind igen? För fyra inlägg sedan kunde du inte skilja på antennbäring och öppningsvinkel och nu plötsligt är du expert på mobiltelefoni. Källa på att när VB tappade 3G-uppkopplingen måste hon ha befunnit sig inom Cell Id: 31_1851, tack!!!
Citat:
Rättshaverist kan du vara själv. Det är inte jag som förfäktar långsökta och osannolika teorier (vilket är en av de typiska egenskaperna hos rättshaverister). Din teori förklarar fortfarande inte för fem öre varför hon går denna märkliga väg och varför hon trots en tydligen fullt fungerande telefon inte väljer att ge ifrån sig minsta pip till sin älskade tränare som hon tydligen är på väg till. Och i slutändan står fortfarande avsaknaden av alla bevis för att MB har något med mordet att göra och den bisarra planteringsteorin som krävs för att ändå göra honom till skyldig. Det min vän är typiska rättshaveristteorier.
Åter igen.... Rudolf; jag behöver inte förklara teknisk bevisning.
EDIT: Ps! Du kanske kan förklara varför VBs mobil switchar mellan 2G/3G medan KJs mobil inte gör det - om de nu befann sig båda samtidigt i lägenheten. Ge mig ett rimligt svar.
Senast redigerad av zero73 2013-12-06 kl. 23:25.
Senast redigerad av zero73 2013-12-06 kl. 23:25.