2013-12-01, 21:56
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Därför frågade jag "Hur gör man om man vill sälja sin Vacca?" för jag trodde Rockstar hade någon tanke med att man kan sälja sina bilar som man köpt.

Man kan sälja bilen genom att ta bort den ur garaget verkade det som.
Nej, du kan inte sälja bilen.

För att bli av med den om du har försäkring så får du byta bort garageplatsen med någon annan bil i så fall.
Går inte att sälja bilar med ett inköpsvärde över 50.000.
Citera
2013-12-01, 21:57
Medlem
BountyKillers avatar
Spontan tanke... kanske kan man sälja sina dyrare bilar hos Beekers Garage? där ute i öknen
Citera
2013-12-01, 22:02
Medlem
Storsnusarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Spontan tanke... kanske kan man sälja sina dyrare bilar hos Beekers Garage? där ute i öknen

Det fungerar tyvärr inte, principen är densamma som för LsC.

Jag personligen tycker det är helt efterblivet att man inte kan kränga iväg sin supersportbil, vissa gillar att ha ruljans i garaget och för oss som inte exploitar krävs det en del effort för att köpa och fullt uppgradera en sportscar, en summa som hade kunnat lättats lite av t.ex möjligheten att sälja för 1/2 eller 1/3-del av inköpspriset.

MvH
Citera
2013-12-01, 22:11
Medlem
Ja spelar inte mer gta förens heists kommer!
Citera
2013-12-01, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Nån som märkt att om folk lämnar session så ersätts de oftast inte och det blir tommare och tommare.

Du vet att jorden är rund och inte platt med va? , hehe skojas bara.

Nej men när kommer heist? Kan inte någon vänlig maila dom o fråga lite, jag har inte ork att maila dom. Ska vi förvänta oss sån här kvalite på gta online? Ett spel där man gör samma saker hela tiden. Uppdragen är ju värdelösa nu när man kört dom mer än 25 gånger vardera.
Citera
2013-12-02, 09:09
Medlem
Energis avatar
Måste säga att jag är lite besviken på GTA Online än så länge. För mig som spelar utan mic så kan spelet bli väldigt segt och tråkigt emellanåt. Tycker såklart det är kul men kunde gjorts mycket bättre.

När skulle map generatorn släppas förresten? Tror den kommer göra mycket för online.
Citera
2013-12-02, 12:38
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Spelets uppdragsskapare hittad bland spelfilerna

http://www.youtube.com/watch?v=4kT08p6UyYY
Citera
2013-12-02, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Måste säga att jag är lite besviken på GTA Online än så länge. För mig som spelar utan mic så kan spelet bli väldigt segt och tråkigt emellanåt. Tycker såklart det är kul men kunde gjorts mycket bättre.

När skulle map generatorn släppas förresten? Tror den kommer göra mycket för online.

Litet tips som garanterat fungerar för att göra spelet roligare för dig...
Skaffa mic och spela med vänner
Om du spelar på ps3 så fungerar vilket bluetooth headset som helst att använda.
Dock kan jag rekomendera ett som har mute mic knapp, eftersom det annars är always on.
Citera
2013-12-02, 20:53
Medlem
Ratis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallig
Ja spelar inte mer gta förens heists kommer!

Har dom inte kommit ännu?
Har inte spelat på över en månad, så jag var övertygad om att Rockstar var färdiga med allt vid det här laget.
Citera
2013-12-02, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Litet tips som garanterat fungerar för att göra spelet roligare för dig...
Skaffa mic och spela med vänner
Om du spelar på ps3 så fungerar vilket bluetooth headset som helst att använda.
Dock kan jag rekomendera ett som har mute mic knapp, eftersom det annars är always on.

Jag har märkt det. Finns de som sitter med bebisar i närheten och ungarna skriker hela tiden.
Citera
2013-12-02, 22:00
Medlem
ibutus avatar
Någon mer som upplever att laddningsscenerna (online) låser sig och fortsätter ladda hur länge som helst?
Citera
2013-12-02, 22:43
Medlem
Vad är det ni gör i onlineläget? Några tips på roliga saker man kan göra?

Jag är trött på att göra samma uppdrag hela tiden. Jag spelar själv.. Kan man göra nåt kul utav det ändå?

Jag sysslar inte med glitch och sånt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in