2014-01-22, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Är det bara jag som fortfarande sitter med 150 miljoner dollar..? Verkar som alla har blivit av med sina, utom jag
Ge mig en miljon då

Vill ha en annan lägenhet. Stör mig på att alla har sin lya i det där höghuset som har dyrast lägenhet.
Citera
2014-01-22, 18:59
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Ge mig en miljon då

Vill ha en annan lägenhet. Stör mig på att alla har sin lya i det där höghuset som har dyrast lägenhet.

Hade jag kunnat göra om det hade gått. Byt till Tinsel towers. Nära till allt och utan tvekan bäst utsikt

http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9648/GlbjlO8v60ST6Q-f03_D_w/0_0.jpg
Citera
2014-01-22, 20:37
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Hade jag kunnat göra om det hade gått. Byt till Tinsel towers. Nära till allt och utan tvekan bäst utsikt

http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9648/GlbjlO8v60ST6Q-f03_D_w/0_0.jpg
Den ser bra ut! Jag bor själv i höghuset som syns till höger i bild. Har också nära till allt fast med bättre utsikt än den du visa. Ser Vinewood skylten, hela city och ner till stranden!
Citera
2014-01-22, 21:57
Medlem
Seventys avatar
Jag tänkte lira resten av kvällen.

ps3 kör jag på och jag har mic. PMa om någon är på!
Senast redigerad av Seventy 2014-01-22 kl. 22:07.
Citera
2014-01-22, 22:31
Bannlyst
Citat:

Jag vill helst bo ute på vischan men jag vet inte om det alternativet finns. Men det är jobbigt att bo på samma ställe som nästan alla i samma session för man kommer fan inte ut ur sitt garage fören någon campande horunge skjuter ihjäl en.
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Jag tänkte lira resten av kvällen.

ps3 kör jag på och jag har mic. PMa om någon är på!
Fan, hade lirat med dig ifall inte min IQ-befriade sambo hade valt att spendera kvällen med att kolla på Paradise Hotel. Hur länge är du online?
Citera
2014-01-22, 22:36
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Jag vill helst bo ute på vischan men jag vet inte om det alternativet finns. Men det är jobbigt att bo på samma ställe som nästan alla i samma session för man kommer fan inte ut ur sitt garage fören någon campande horunge skjuter ihjäl en.

Fan, hade lirat med dig ifall inte min IQ-befriade sambo hade valt att spendera kvällen med att kolla på Paradise Hotel. Hur länge är du online?
Förhoppningsvis till 24 eller senare om det finns några att spela med. Just nu är jag själv

Be din sambo att kolla på Play istället
Citera
2014-01-23, 03:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Förhoppningsvis till 24 eller senare om det finns några att spela med. Just nu är jag själv

Be din sambo att kolla på Play istället
Adda mig på PSN så spelar vi någon gång istället

grolongo är mitt ID. Är inte så hög level men jag försöker grinda allt möjligt.
Citera
2014-01-23, 10:24
Medlem
Wertyms avatar
Någon som vet varför vissa crews kan ha tusentals medlemmar medans andra bara kan ha 300?
Citera
2014-01-23, 11:03
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Någon som vet varför vissa crews kan ha tusentals medlemmar medans andra bara kan ha 300?

De crews som startats av R* har högre limit på antal medlemmar.
Citera
2014-01-23, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Det går att ställa in hur många man vill ska vara max, eller öppen crew som IGN dom har la nog 300k spelare.
Citera
2014-01-23, 17:40
Medlem
Wertyms avatar
Igår när jag joinade en session så var det en level 37 som satt i en tank och spawnkillade en stackare. Han som blev dödad hade samma lägenhet som jag och gömde sig i garaget. Så framför mitt garage stod det en jäkla tank och sköt som en tok på dörren. Jag hämtade min tank och sprängde level 37an.

Sedan var det bara att köra ned min tank i vattnet och hämta en bil så var jag ute på vägarna

Killen som blev dödad var inte särskilt tacksam, han åkte ut ur garaget och honom såg jag aldrig igen...

Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
De crews som startats av R* har högre limit på antal medlemmar.

Ah okej.

Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Det går att ställa in hur många man vill ska vara max, eller öppen crew som IGN dom har la nog 300k spelare.

Killen över dig makes more sense..
Citera
2014-01-23, 21:28
Medlem
Vad tycker ni om min nya goding?

http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1926/0FvnFiR1VUWPCV9PyL-Wag/0_0.jpg

En fråga också, vfr åker folk som är under rank 70 i tanks?
Senast redigerad av dinozoo 2014-01-23 kl. 21:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in