2013-11-26, 22:43
Medlem
B-types avatar
Kände att det var dags att prova ett ställe norr om stan efter att ha hållit mig på södra sidan hittills. Kollade i TMG och hittade ett ställe som verkar lovande. Får det även bekräftat på sw att det är ett bra ställe.
Kommer dit vid 18tiden och möts av en tjej i 35års åldern i en kort, kort, klänning. Ser lovande ut.
Betalar mina 350 kronor och blir visad till ett rum med riktig dörr. Näckar och lägger mig på madrassen med en liten handduk över baken.
Massösen kommer in. Handduken åker all världens väg. Stressad massage. Inte mycket flirt, en del gnäll över andra salonger hon jobbat på, mobil som ringer och svaras i. Hyfsad massage ändå men stressad feeling. Naken hj som avslut för 400. Snygga siliconmeloner men ingen vidare känsla i hj:et. Inget återbesök. Håller mig nog på södra sidan av stan hädanefter.
Citera
2013-11-27, 14:08
Medlem
Idag var de dags för tredje besöket.
Tittade ut ett för mig nytt ställe på TMG i Stockholm.
Men snurrade runt där ett tag utan att hitta stället, blev irriterad och åkte mot ett annat ställe jag varit på innan i närheten dörren öppnades och jag fick till svars att jag fick komma tillbaka om en timme hon var själv och hade kund.
Jag surfar in på TMG igen och hittar ytterligare ett ställe i närheten.

Kommer in och en 35årig tjej säger hon har tid, nu har klockan sprungit i väg så jag ber om att få 30min oljemassage.
Stället har låsbara bås, jag lägger mig naken och struntar i handduken.
Hon kommer in fnyser till och frågar om det är första gången sen lägger hon på en handduk över rumpan. Massagen här är bästa hittills och jag tänker att här blir de nog inget extra.
Efter vändningen tar det inte mer än nån minut innan hon klappar på min kul och frågar om den mår bra. Jag nickar och han håller upp 5 fingrar jag kontrar med 3 hon säger 4 men ger sig till 3 rätt enkelt.
Men då får jag inte röra henne säger hon. 500 om jag vill röra henne.
Jag ifrågasätter om hon då är naken men hon skrattar och säger jag är tokig.
För 500 får jag ta utanpå hennes kläder.
Jag tackar nej till de då de inte lät så skoj utan kör på vanligt HJ
Lite tråkig inlevelse men mycket skönt HJ.
Detta ställe kommer jag säkert testa igen.
Citera
2013-11-28, 15:48
Medlem
Rörde mig innanför tullarna för mitt första besök.

Gled ned till en salong i närheten av mitt boende strax innan stängning och möttes av en 30årig pingla med en ganska nervös uppsyn. När jag frågade om de hade tid fick jag svaret att jag fick vänta i 10 min. Fullt acceptabelt så jag slog mig ned och väntade tills en man steg ut från ett av båsen, endast ett skynke täckte. Ett ganska stelt möte kan man säga...

Hursomhelst, det var en annan kvinna som hade masserat honom och som också tog hand om mig. Synd, jag hade föredragit pinglan. Hon visade mig båset och försvann, jag strippar helt och letade efter handduken. När jag inte fann någon förstod jag åt vilket håll det här ledde. La mig på mage och väntade. Den här kvinna kunde inte mycket svenska så massage var tyst tills frågan kom, strax efter vändning: Ett pek & massage? Priser blev 300 spänn för en väldigt bra HJ, om än lite oengagerad.

Helt klart nöjd med debuten men hade hoppas på lite mer klass. Har nu riktat in mig på ett flertal ställen som jag inom kort ska prova. Hittills tycker jag att själva urvalsprocessen & anspänningen är det som lockar snarare än att gå på hål så fort som möjligt.

Har dessutom skummat den här tråden i researchsyfte och de flesta historier är ju snarlika. Vore spännande att höra ett fler där det har gått åt skogen eller dylikt. Jag menar, känns ju som att mycket skulle kunna gå galet med tanke på bl.a. språkförbristningen.
Citera
2013-11-29, 05:34
Medlem
Ny salong ny erfarenhet
För några veckor sedan provade jag en nyöppnad salong i söderort. Hade fått ett tips på tråden och bokade massösen jag fått rekommenderad. Anlände salongen mitt på dagen fräsch i källarplan. Massösen jag bokat väntade på mig i tajt leopard kjoll 35 årsåldern sillisar blonderad...
Visades in i ett rum med madrass på golvet och beställde oljemassage. Efter 30 min hygglig massarge var det dags för vändningen och kuken vaknade till när hon snuddade vid den ett par gånger. Jag ställde den självklara frågan i denna situation och fick erbjudande om FS för 1500. Hon började med skön BJ sedan fick jag ta henne om jag ville bakifrån, framifrån och sprut. Helt ok..
Citera
2013-11-29, 10:56
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grayson
Rörde mig innanför tullarna för mitt första besök.

Gled ned till en salong i närheten av mitt boende strax innan stängning och möttes av en 30årig pingla med en ganska nervös uppsyn. När jag frågade om de hade tid fick jag svaret att jag fick vänta i 10 min. Fullt acceptabelt så jag slog mig ned och väntade tills en man steg ut från ett av båsen, endast ett skynke täckte. Ett ganska stelt möte kan man säga...

Hursomhelst, det var en annan kvinna som hade masserat honom och som också tog hand om mig. Synd, jag hade föredragit pinglan. Hon visade mig båset och försvann, jag strippar helt och letade efter handduken. När jag inte fann någon förstod jag åt vilket håll det här ledde. La mig på mage och väntade. Den här kvinna kunde inte mycket svenska så massage var tyst tills frågan kom, strax efter vändning: Ett pek & massage? Priser blev 300 spänn för en väldigt bra HJ, om än lite oengagerad.

Helt klart nöjd med debuten men hade hoppas på lite mer klass. Har nu riktat in mig på ett flertal ställen som jag inom kort ska prova. Hittills tycker jag att själva urvalsprocessen & anspänningen är det som lockar snarare än att gå på hål så fort som möjligt.

Har dessutom skummat den här tråden i researchsyfte och de flesta historier är ju snarlika. Vore spännande att höra ett fler där det har gått åt skogen eller dylikt. Jag menar, känns ju som att mycket skulle kunna gå galet med tanke på bl.a. språkförbristningen.

Du har helt rätt i att spänningen består av att inte veta om eller vad som erbjuds.
Ofta går du in på ett ställe där du aldrig varit tidigare, stöter på en kvinna du aldrig sett, klär av dig helt naken med den utsatta situation som följer och får förhoppningsvis en bra massage. Under tiden funderar du troligen på om det bjuds mer och i så fall vad. Du tolkar massösens rörelser och minsta lilla vink. Du anstränger dig för att vara trevlig om det blir konversation. och förhandlar om priset för extratjänster om erbjudandet kommer.

Ja, det är spännande tycker jag.

När du besökt ett ställe några gånger vaknar behovet av spänning igen och lusten att pröva på nåt nytt även om du blir mycket väl omhändertagen på ditt favoritställe.

Vad menar du med historier där det gått galet? På vilket sätt?
Citera
2013-11-29, 13:39
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Du har helt rätt i att spänningen består av att inte veta om eller vad som erbjuds.
Ofta går du in på ett ställe där du aldrig varit tidigare, stöter på en kvinna du aldrig sett, klär av dig helt naken med den utsatta situation som följer och får förhoppningsvis en bra massage. Under tiden funderar du troligen på om det bjuds mer och i så fall vad. Du tolkar massösens rörelser och minsta lilla vink. Du anstränger dig för att vara trevlig om det blir konversation. och förhandlar om priset för extratjänster om erbjudandet kommer.

Ja, det är spännande tycker jag.

När du besökt ett ställe några gånger vaknar behovet av spänning igen och lusten att pröva på nåt nytt även om du blir mycket väl omhändertagen på ditt favoritställe.

Vad menar du med historier där det gått galet? På vilket sätt?
Precis i detta ligger salongernas styrka. Spänningen som du beskriver. Att gå till en eskort kan vara trevligt men salongerna erbjuder en dimension extra. Och precis som du skriver så är det därför i alla fall jag inte blir direkt stammis någonstans, då skulle denna extra dimension försvinna. Favoriter har jag givetvis, men inte går jag till dessa varje gång inte.

Utöver detta är deras styrka också givetvis att verksamheten officiellt är helt legal och fullt normal. Massage kan vi alla behöva då och då, inte sant?

Det är också därför jag tycker det är lite lustigt med "rookies" som frågar efter säkra kort. Inse att i denna sport är en stor del av tjusningen att det oftast är osäkra kort, men känslan av att då träffa på ett guldkorn är svårslagen.

Ut och prova!
Citera
2013-11-29, 14:45
Medlem
pwbothas avatar
Så då har undertecknad gjort sin första fältstudie i ämnet. Skulle på möte i stad norr om Malmö, kollade in TMG på "lämpliga" ställen. Fastnade för ett som hade bra pris, 350 kr, för massagen. Var förbi innan mötet och skulle boka tid. Sitter tre st unga tjejer, de kallar på en fjärde (som kunde svenska). Set lite väl unga ut, nästan i skolålder. Ja ja.... Hämtar ut pengar och kommer dit. Inte samma personer då utan några år äldre (puh) skönt, då kanske man bara begår en olaglighet .
Betalar oh går ner i ett snyggt rum och skön brits. Klär av mig näck och tar den lilla handuken och försöker dölja ändan. Massösen, en smäcker liten sak, väldigt smal, inga utmanande kläder på ngt sätt, kan vara 25 kanske. Svårt att se.
Tar bort handduken och täcker i stort sett hela kroppen med ett badlakan. Påbörjar massagen, känns väldigt proffsigt, knådar och masserar, smeter inte bara ut oljan som vissa här har skrivit. Dock börjar förhoppningarna öka när det masseras väldigt mkt på insida lår samt ändan. Samma när hon går över på ryggen, mkt massage långt nere på ryggen som glider över på ändan. Ännu har inte prinskorven vaknat till liv riktigt. Efter en lång stund, säkert 45 minuter är det dags att vända. Hon lägger över samma badlakan över kroppen och börjar knåda armar, fingrar, fötter, tår... ja hela kroppen har fått en rejäl genomgång.
Dags för magen att bli masserad, prinskorven vaknar mer och mer till liv och börjar likna en riktig Frankfurter (hur nu den ser ut)
Hon flyttar ner handduken och flyttar det täckta paketet lite och fnissar. Masserar mage och bröst, hamnar igen vid mitt, vid det här laget, praktstånd, fnissar igen och frågan kommer: "Massage here too"? . Jag mumlar lite ja..... och hon sträcker upp fem fingrar i luften, jag kontrar md tre som jag lärt mig här. Slutar på fyra och så får jag klämma lite.
Hon hade väldigt starka nypor vid massagen så efter bara två minuter signalerar jag nödflagg.
Betyg:
Massagen 8/10
HJ 7/10
Pris 350+400.
Kan tänka mig gå tillbaka.

"Den som söker han finner" skriver många här. Tror inte man behöver söka länge.
Citera
2013-11-30, 09:12
Medlem
Det var en tid sedan som jag upptäckte att det hade ploppat upp en salong i min villaförort där jag växte upp en gång i tiden men där jag har kvar mina rötter, vänner och släkt. Har naturligtvis varit lite nyfiken på den. Jag har aldrig varit mörkskygg av mig när det gäller massage men att gå på hemmaplan där nästan alla känner har varit ett minus ändå.

Kikade in i somras för att kolla läget när jag var på besök. En trevlig och varm lokal. Däremot verkade det som om det enbart jobbade en tant där med betoning på tant verkligen. En mormorsliknande sak med i thailändsk ”nationaldräkt”. Fick ett kort med öppettider och priser som jag dock slängde i närmaste papperskorg – hur många har inte gjort det när vi varit in på ett ställe som inte lockat men man ändå spelat intresserad?

Men jag hamnade där av en slump ändå när höstmörkret lagt sig. Jag hade behov av en riktigt bra massage utan krångel och tänkte att det nog är rätt salong trotsallt. Kom in i lokalen där det var febril aktivitet. Uppvärmning inför någon slags fest fick jag veta. Tanten bad om ursäkt för att hon inte hade tid med mig. Men att jag kunde komma tillbaka i morgon. Jag påpekade att det var söndag och att de hade stängt enligt deras egna öppettider. Hon såg väldigt förvånad och frågandes ut. Det var bara att komma!

Tog mig tillbaka dagen efter, det var stängt och mörkt. Men jag ringde upp mobilnumret. Det var tanten som svarade och hon var uppenbarligen väldigt bakis. Men inte några problem. Vänta fem minuter. Jag tror att jag hade väntat i en kvart när en bil svängde in på parkeringen och ut kommer en riktig skönhet. En blå glittrig klänning, svarta strumpbyxor och pumps. Hon hälsar på en felfri svenska och undrar om jag hade bokat tid. Hon bad om ursäkt för att hennes mormor inte mådde så bra idag.
In i salongen och jag blev hänvisad till den enda massageplatsen som fanns. Hon lämnade mig där medan jag gjorde mig i ordning. Fanns ingen handduk så naken på britsen.

Hon kommer tillbaka. Olala säger hon och klappar mig på rumpan och frågar om jag inte fryser. Nej då det är ingen fara. Hon har med sig en filt som hon lägger på en stol vid sidan om. Massagen kommer igång. Det är som sagt hennes mormor som egentligen driver salongen. Den här tjejen har egentligen inte någon utbildning vilket känns på de mjuka smekningarna. Hon är född i Sverige med en svensk pappa. Det visar sig att hon går sista året på gymnasiet. Vi får ett samtalsämne eftersom vi delar samma lärare fast med flera års mellanrum. Det blev en väldigt speciell stämning och känsla, långt ifrån de flesta av mina tidigare upplevelser. Att bli masserad i halvmörkret, prata minnen med någon som pratar felfri svenska.

Vändningen kommer. Jag märker att hon satt upp sitt långa hår i en svans, den glittriga klänningen är utbytt mot t-shirt och hotpants men strumpbyxorna har hon på sig. Massagen är som sagt inte något underverk mot värk men den är väldigt bra och mysig. Mjuk och skön. Kuken står upp vilket hon tycker är bra med kommentaren att det är jobbigt att behöva flytta på den för att komma åt ordentligt. Stämningen är väldigt avslappnad.

Massagen avslutas. Jag blir erbjuden dusch vilket jag tackar jag till. Duschkabinen står placerad mitt i köksdelen. Så där står jag och duschar medan hon håller på att röja upp i köket. Hon lägger in några lakan i tvättmaskinen. På något vis känns det väldigt naturligt att ställa mig naken fram henne där med stånd medan hon hämtar en handduk. Hon hjälper till att torka mig.

Jag får hennes privata nummer om jag vill ha mera massage någon gång.
Citera
2013-11-30, 10:20
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Det var en tid sedan...
Jag får hennes privata nummer om jag vill ha mera massage någon gång.
Jackpot! Där har du hittat guld, och dessutom skrivit en bra recension om det. Ser redan fram emot del 2!
Citera
2013-11-30, 21:24
Medlem
timpanis avatar
Det hände alltså inget sexuellt? I så fall, borde inte denna recension ligga i hälsoforumet?
Citera
2013-12-01, 13:53
Medlem
Hej min första recension här. Är gammal stammis på TMG-ställen sedan fem år tillbaka. Jag har mitt guldkorn på södra delen av stan nu. Hade en skön session igår. Mjuk massage på min nakna baksida och sen en underbar BtB som avslutades med att jag fick en undebar HJ med mycket olja med ena handen på skaftet och andra runt kulorna. Snacka om avslappning.
Citera
2013-12-01, 19:01
Medlem
Kände för massage och gick till en salong i Stockholm jag besökt några gånger förut och då gått därifrån nöjd.
Såg 4-5 snygga tjejer och fick en tjej kring 25 gissade jag hon var drygt 30 sa hon lite senare.
Hon kom in och låste dörren, började med att tvätta fötterna lite och sedan började massagen som var bra först ryggen sedan armar och sist benen.
Hon masserade högt upp i ljumsken och nuddade pungen varje gång jag stönade lite av välbehag och sa det var bra massage, särade lite extra på benen och hon fattade förstås vinken.

Frågan kom omgående om extra tjänster kom överens om HE och tjejen naken för 700.
Hon klädde snabbt av sig och började massera runt kuken och jag smekte henne lite på musen och brösten kroppen var snygg men aningen större bröst än brukligt men fasta.
Dröjde inte så länge innan jag kände det började närma sig och bad henne sakta ner och kom efter ett tag i en skön orgasm.

Sedan fortsatte massagen efter ett tag fick jag stånd igen hon började ivrigt runka igen men kände efter ett tag att det inte skulle bli något mer sprut bad henne sluta.
Efter ett tag så samma visa igen men lyckades inte nu heller så blev duschen istället.
Hela tiden var tjejen glad och man måste gilla dessa tjejer som vi att vi killar ska ha en skön timme!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in