Så då har undertecknad gjort sin första fältstudie i ämnet. Skulle på möte i stad norr om Malmö, kollade in TMG på "lämpliga" ställen. Fastnade för ett som hade bra pris, 350 kr, för massagen. Var förbi innan mötet och skulle boka tid. Sitter tre st unga tjejer, de kallar på en fjärde (som kunde svenska). Set lite väl unga ut, nästan i skolålder. Ja ja.... Hämtar ut pengar och kommer dit. Inte samma personer då utan några år äldre (puh) skönt, då kanske man bara begår en olaglighet

.
Betalar oh går ner i ett snyggt rum och skön brits. Klär av mig näck och tar den lilla handuken och försöker dölja ändan. Massösen, en smäcker liten sak, väldigt smal, inga utmanande kläder på ngt sätt, kan vara 25 kanske. Svårt att se.
Tar bort handduken och täcker i stort sett hela kroppen med ett badlakan. Påbörjar massagen, känns väldigt proffsigt, knådar och masserar, smeter inte bara ut oljan som vissa här har skrivit. Dock börjar förhoppningarna öka när det masseras väldigt mkt på insida lår samt ändan. Samma när hon går över på ryggen, mkt massage långt nere på ryggen som glider över på ändan. Ännu har inte prinskorven vaknat till liv riktigt. Efter en lång stund, säkert 45 minuter är det dags att vända. Hon lägger över samma badlakan över kroppen och börjar knåda armar, fingrar, fötter, tår... ja hela kroppen har fått en rejäl genomgång.
Dags för magen att bli masserad, prinskorven vaknar mer och mer till liv och börjar likna en riktig Frankfurter (hur nu den ser ut)
Hon flyttar ner handduken och flyttar det täckta paketet lite och fnissar. Masserar mage och bröst, hamnar igen vid mitt, vid det här laget, praktstånd, fnissar igen och frågan kommer: "Massage here too"?

. Jag mumlar lite ja..... och hon sträcker upp fem fingrar i luften, jag kontrar md tre som jag lärt mig här. Slutar på fyra och så får jag klämma lite.
Hon hade väldigt starka nypor vid massagen så efter bara två minuter signalerar jag nödflagg.
Betyg:
Massagen 8/10
HJ 7/10
Pris 350+400.
Kan tänka mig gå tillbaka.
"Den som söker han finner" skriver många här. Tror inte man behöver söka länge.