2015-02-16, 02:07
Medlem
Hej i stugan!

Tråkigt att så många ska hacka ner på en för att man varit med om något sjukt! avundsjuka? kanske det...hur som helst...nu följer ännu en härlig upplevelse....

Besökte en salong norr om stan, ringer på och väntar i ca 5 min innan dörren öppnas. jag ser att det är ägarinnan hon känner igen mig och bjuder in mig, vi går direkt till kassan och jag ger henne en röding, hon frågar om jag vill ha kvitto och jag skakar på huvudet, jag säger till henne att jag vill ta en dusch innan och att jag vill att hon masserar mig!

Det är bara två tjejer som jobbar på den salongen, hon och en annan tjej som har den sjukaste rumpan jag sett på någon thaibrud, stor, rund och väldigt fast, men man får inte FS av den bruden och idag är jag sjukt kåt, jag har rökt en halv joint och känner mig väldigt avslappnad.

Hon visar mig till rummet som jag ska ligga i och där klär jag av mig och går in till duschen, en snabb dusch och jag är tillbaka i rummet som påmminer lite om en gråtta. Jag lägger mig på madrassen och lägger handduken på stjärten och väntar på min henne. jag har inte frågat henne hur gammal hon är trots att jag varit där flera gånger och knullat henne varje gång jag varit där.. jag gissar på att hon är mellan 35- 40 år, hon har sköna silisar och en väldigt tight kropp...

hon kommer in och lägger handduken över hela kroppen och börjar trycka över hela kroppen, hon drar ner handduken så att hon kan olja in ryggen och börja massera, hon kommer väldigt nära mitt öra och frågar mig varför det var så längesedan jag var där sist, frågar om jag går till andra för att få massage, jag ljuger och säger att jag jobbat mycket och inte hunnit. jag säger till henne att jag inte går till någon annan än henne eftersom jag får allt av henne! vill du ha allt idag frågar hon, ja absolut säger jag, jag är extra sugen säger jag. Hon går upp tar av sig sin klänning och trosor, hon vill att jag ska vända mig om på en gång, men jag säger att jag vill ha massage först, hon ler och säger okej, extra sist och jag nickar. Hon sätter sig på min stjärt igen men jag ber henne ta bort handduken så att jag kan känna hennes fitta mot min kropp, hon gör som hon blir tillsagd och jag känner henne stubb och fitta gnidas mot mina skinkor, hon fortsätter med en väldigt skön massage (not allt känns extra skönt pga av jointen jag rökt) jag känner hennes fitta mot mina ben, på min rygg och hon gnider sin nakna kropp överallt och jag känner hennes silisar på min rygg, på mina ben och hur de särar på mina skinkor när hon gnider sig mot mig.

Efter ca 30 min ber hon mig att vända på mig, jag är hård som sten och hon vill börja knulla på en gång, men jag envisas med att få min massage först och hon förstår att det hela gör mig extra kåt! så hon går med på det, jag är osäker på om hon själv tycker om det tills hon sätter sig bredvid mig med min hand mellan hennes ben, jag börjar sakta smeka henne och känner att hon är väldigt våt, jag mer jag smeker henne desto mer runkar hon av mig, jag ber henne suga av mig och hon går gladeligen med på det och sträcker sig efter kondomen, jag ber henne suga utan, hon tittar surt på mig men jag ler och säger snälla, hon går med på det och jag har nu hennes fitta 5 cm från min tunga, jag vill inte slicka henne (gillar inte det) men jag spottar på hennes fitta och mina fingrar och kör in ett finger samtidigt som jag smeker hennes klitta med min andra hand, efter en liten stund börjar jag äver smeka henne runt röven, hon ger ett litet motstånd men jag fortsätter att smeka henne runt röven samtidigt som jag börjar fingerknulla henne med 2 fingrar, jag häller olja på mina fingrar och på hennes röv och kör sakta in ett finger i hennes röv, hon stönar till och verkar tycka om det. hon tar fram kondomen nu och sätter det på min kuk och börjar rida mig, med röven mot mig, jag trycker ner henne och kör in tummen in i hennes röv, hon stönar till och rider mig ännu hårdare, jag frågar om jag får knulla henne i röven, hon säger att det är svårt och att det gör ont, jag övertalar henne att jag ska vara försiktig och om det inte går så kan vi fortsätta som vanligt, hon går med på det motvilligt och för in kuken mot röven, det tar en liten stund men hon vägrar ge upp, jag tror att hon också vill prova det, och efter en liten stund så är ollonet i henne och hon stönar högt, tur att det är riktiga rum och musiken är på. hon rider mig hårdare och hårdare samtidigt som jag smeker hennes klitta och fitta.. jag ber henne ställa sig på att fyra och knullar henne sjukt hårt, jag tänker för mig själv att det är sjukt hur skönt det är att knulla henne i röven, hon verkar också njuta av det eftersom hon vid det här laget biter i handduken så att hon inte skriker, hela tiden smeker jag hennes fitta, jag säger till henne att jag är sjukt nära och hon säger att jag inte ska komma än, hon vill komma samtidigt men jag kan inte riktigt gå med på hennes önskemål, och kommer som jag aldrig kommit förut!

Hon blir sur men ler samtidigt och säger att nästa gång ska hon komma först! vi ligger på madrassen i ca 5 minuter sedan går hon upp tar på sig klänningen och går ut med kondomen och hämtar en ny handduk så jag kan ta en till dusch....

Hon har förut sagt till mig att hon gärna kommer hem till mig och knullar för då behöver hon inte tänka på att hennes grannar ska höra henne knulla... hela kalaset går på ca 1800 och vi är båda vädligt nöjda....
mitt mål är att sätta på hennes kollega men av henne har jag fått som mest ett naket bj, men hon är inte lika rolig...men gud vilken jävla röv hon har!!!

tråkigt att några av er, tycker att dessa är fantasier... inte för att det spelar roll för min del, så länge jag knullar och får uppleva sjukt sköna saker..
Citera
2015-02-16, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enArab
Hej i stugan!

Tråkigt att så många ska hacka ner på en för att man varit med om något sjukt! avundsjuka? kanske det...hur som helst...nu följer ännu en härlig upplevelse....

Besökte en salong norr om stan, ringer på och väntar i ca 5 min innan dörren öppnas. jag ser att det är ägarinnan hon känner igen mig och bjuder in mig, vi går direkt till kassan och jag ger henne en röding, hon frågar om jag vill ha kvitto och jag skakar på huvudet, jag säger till henne att jag vill ta en dusch innan och att jag vill att hon masserar mig!

Det är bara två tjejer som jobbar på den salongen, hon och en annan tjej som har den sjukaste rumpan jag sett på någon thaibrud, stor, rund och väldigt fast, men man får inte FS av den bruden och idag är jag sjukt kåt, jag har rökt en halv joint och känner mig väldigt avslappnad.

Hon visar mig till rummet som jag ska ligga i och där klär jag av mig och går in till duschen, en snabb dusch och jag är tillbaka i rummet som påmminer lite om en gråtta. Jag lägger mig på madrassen och lägger handduken på stjärten och väntar på min henne. jag har inte frågat henne hur gammal hon är trots att jag varit där flera gånger och knullat henne varje gång jag varit där.. jag gissar på att hon är mellan 35- 40 år, hon har sköna silisar och en väldigt tight kropp...

hon kommer in och lägger handduken över hela kroppen och börjar trycka över hela kroppen, hon drar ner handduken så att hon kan olja in ryggen och börja massera, hon kommer väldigt nära mitt öra och frågar mig varför det var så längesedan jag var där sist, frågar om jag går till andra för att få massage, jag ljuger och säger att jag jobbat mycket och inte hunnit. jag säger till henne att jag inte går till någon annan än henne eftersom jag får allt av henne! vill du ha allt idag frågar hon, ja absolut säger jag, jag är extra sugen säger jag. Hon går upp tar av sig sin klänning och trosor, hon vill att jag ska vända mig om på en gång, men jag säger att jag vill ha massage först, hon ler och säger okej, extra sist och jag nickar. Hon sätter sig på min stjärt igen men jag ber henne ta bort handduken så att jag kan känna hennes fitta mot min kropp, hon gör som hon blir tillsagd och jag känner henne stubb och fitta gnidas mot mina skinkor, hon fortsätter med en väldigt skön massage (not allt känns extra skönt pga av jointen jag rökt) jag känner hennes fitta mot mina ben, på min rygg och hon gnider sin nakna kropp överallt och jag känner hennes silisar på min rygg, på mina ben och hur de särar på mina skinkor när hon gnider sig mot mig.

Efter ca 30 min ber hon mig att vända på mig, jag är hård som sten och hon vill börja knulla på en gång, men jag envisas med att få min massage först och hon förstår att det hela gör mig extra kåt! så hon går med på det, jag är osäker på om hon själv tycker om det tills hon sätter sig bredvid mig med min hand mellan hennes ben, jag börjar sakta smeka henne och känner att hon är väldigt våt, jag mer jag smeker henne desto mer runkar hon av mig, jag ber henne suga av mig och hon går gladeligen med på det och sträcker sig efter kondomen, jag ber henne suga utan, hon tittar surt på mig men jag ler och säger snälla, hon går med på det och jag har nu hennes fitta 5 cm från min tunga, jag vill inte slicka henne (gillar inte det) men jag spottar på hennes fitta och mina fingrar och kör in ett finger samtidigt som jag smeker hennes klitta med min andra hand, efter en liten stund börjar jag äver smeka henne runt röven, hon ger ett litet motstånd men jag fortsätter att smeka henne runt röven samtidigt som jag börjar fingerknulla henne med 2 fingrar, jag häller olja på mina fingrar och på hennes röv och kör sakta in ett finger i hennes röv, hon stönar till och verkar tycka om det. hon tar fram kondomen nu och sätter det på min kuk och börjar rida mig, med röven mot mig, jag trycker ner henne och kör in tummen in i hennes röv, hon stönar till och rider mig ännu hårdare, jag frågar om jag får knulla henne i röven, hon säger att det är svårt och att det gör ont, jag övertalar henne att jag ska vara försiktig och om det inte går så kan vi fortsätta som vanligt, hon går med på det motvilligt och för in kuken mot röven, det tar en liten stund men hon vägrar ge upp, jag tror att hon också vill prova det, och efter en liten stund så är ollonet i henne och hon stönar högt, tur att det är riktiga rum och musiken är på. hon rider mig hårdare och hårdare samtidigt som jag smeker hennes klitta och fitta.. jag ber henne ställa sig på att fyra och knullar henne sjukt hårt, jag tänker för mig själv att det är sjukt hur skönt det är att knulla henne i röven, hon verkar också njuta av det eftersom hon vid det här laget biter i handduken så att hon inte skriker, hela tiden smeker jag hennes fitta, jag säger till henne att jag är sjukt nära och hon säger att jag inte ska komma än, hon vill komma samtidigt men jag kan inte riktigt gå med på hennes önskemål, och kommer som jag aldrig kommit förut!

Hon blir sur men ler samtidigt och säger att nästa gång ska hon komma först! vi ligger på madrassen i ca 5 minuter sedan går hon upp tar på sig klänningen och går ut med kondomen och hämtar en ny handduk så jag kan ta en till dusch....

Hon har förut sagt till mig att hon gärna kommer hem till mig och knullar för då behöver hon inte tänka på att hennes grannar ska höra henne knulla... hela kalaset går på ca 1800 och vi är båda vädligt nöjda....
mitt mål är att sätta på hennes kollega men av henne har jag fått som mest ett naket bj, men hon är inte lika rolig...men gud vilken jävla röv hon har!!!

tråkigt att några av er, tycker att dessa är fantasier... inte för att det spelar roll för min del, så länge jag knullar och får uppleva sjukt sköna saker..

" jag har rökt en halv joint och känner mig väldigt avslappnad"
Stackare som måste droga ner dig för att gå på massage
Citera
2015-02-16, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enArab
Hej i stugan!

Varför går du inte med på att knulla henne hemma? Skulle bli lite billigare tänkte jag; )
Citera
2015-02-16, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ironman2
Irriterande

Besökte i veckan en välkänd salong ett stenkast från söder känd för bra massage och extra. Sneddade över torget från station och gick trappan ned å ringde på. Hade en förhoppning om att få ställets snygging en välformad lite tjej med stora silliasar betalde och frågade om hon hade tid turen var på min sida hon var ledig. Blev anvisad ett rum och tog av mig allt la mig ner nacken på sängen och rättade till lilleman så att den låg synlig mellan benen.

Efter några minuter kommer hon in lätt blonderad uppsminkad och med ett par tajts som visade allt under Massagen riktigt bra ben och rygg arbetar hon igenom hårt med lagom med olja. Vändning redan efter 20 minuter ett bra tecken på extra har jag lärt mig. Hon fortsätter med översida ben och vänder retfullt sin välformade rumpa mot mig jag ser hennes minimala stringtrosor genom tajtsen. Nu börjar lilleman vakna men jag försöker njuta av massagen och blundar. Hon fortsätter med magen och ljumskarna vi små pratar och hon masserar mig sakta över magen och kommer då och då ner med sina händer mot kuken som hon snuddar vid. Nu är jag riktigt kåt vilket hon lägger märket till. Hon lägger handen på på kuken och frågar om jag vill ha något extra. Vem kan säga nej till ett sånt erbjudande när hon sitter där med gigantiska bröst sminkad blonderad shitt jag vill ha allt vi börjar förhandla och kommer överens om priset. Hon ålar ur sina tajta byxor och tar av sig allt utom de minimala trosorna.

Börjar med att slicka hennes bröst samtidigt som jag smeker hennes fitta, hon stönar och jag för ner henne mot kuken som hon först lite motvilligt suger utan kondom efter ett tag får hon upp farten och suger vant och skönt. Nu vill jag knulla och tar henne hårt bakifrån hon stönar och jag tar ett fast grepp om hennes fasta stjärt. Vi byter ställning och hon ligger på rygg och jag ska ljust föra in kuken i henne. Nu händer det någon av de andra tjejerna knackar på dörren och säger något på thai hon flyger upp ur sängen och slänger på sig alla kläder och ber mig ligga ner med handduken på, jag får en känsla av att något skit är på gång och blir rädd för polisen hon försvinner ut å jag väntar säkert i 10 minuter innan hon kommer in i rummet igen. Hon kommer med en förklaring jag inte förstår. Hon tar av sig igen och jag får knulla henne som jag vill.

Har någon varit med om nått liknande fan jag trodde det var razzia på gång.

Känner igen förfarandet,
har också varit med om det,
kanske på samma ställe
Citera
2015-02-16, 18:30
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Det var nog Språkpolisen! Synd att dom inte tog dig din jävel!! Din lättja och nonchalans vad gäller kommatering, punkt och allmän meningsbyggnad, innebär problem och irritation för oss läsare. Den tid som du spar bara för att du är så jävla lat, blir istället dubbel för läsaren som försöker få ihop det hela. Visst, jag har sett värre, men nu var det just ditt inlägg jag blev sur på.

Hahahaha.....dagens bästa!
Citera
2015-02-16, 21:51
Medlem
HerrLustgass avatar
En liten recension kan man väl bjuda på

Besökte ett ställe som jag varit på ett par gånger förut och vet att det är bra.
Knackade på och där kom en relativt snygg thai i åldern 20-30 och öppnade. Unga tjejer är ju alltid lite jackpot! Beställde 1 h oljemassage och blev visad till ett rum med låsbar dörr. Låsbart är ju alltid ett tecken...

Klär av mig näck och lägger handduken som vanligt över röven. Efter 5 min så kommer en annan tjej in och börjar massera. Märker snabbt och hon varken kan svenska eller engelska så jag ligger tyst och kopplar av medan hon ger mig en skön massage med ganska mycket "nuddningar". Vid vändning har jag självklart ribba och det märker hon och börjar flina lite.

Efter cirka 10 min massage lämnar hon bara rummen så jag tänker: Är det redan slut?. Fast efter bara några sekunder kommer en annan sexig thaitjej med sköna sillisar in... "She go toilet" säger hon på rätt bra engelska. Denna brud var mycket social och väldigt närgången när hon slog in min ribba i ett paket med hjälp av handduken och fokuserade mycket på ljumskarna.

När hon "teasat" i 5 minuter så man är riktigt kåt tar hon bort handduken och grabbar kuken medans 5 fingrar kommer upp i luften. När jag håller upp 3 böjer hon sig över mig och säger "400 and i do it very nice for you". Eftersom jag inte orkar pruta mer så säger jag okej

Hon börjar då med att ta av sig på överkroppen så man får skåda hennes bröst och börjar massera in kuken med olja. Hon jobbar nu väldigt långsamt (till skillnad från många andra) och böjer sig fram över mig så man kan ta på henne lite lättare. Det tar inte lång tid innan jag kommer pga att jag var så kåt trots att hon jobbar med inlevelse och mjuka rörelser.
Hade säkert gått att få mer, om man hade velat det...

Trevlig salong helt enkelt!
Citera
2015-02-17, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitoc11
Varför går du inte med på att knulla henne hemma? Skulle bli lite billigare tänkte jag; )

Vill nog inte att hon ska veta var jag bor, vill ju inte att hon ska dyka upp oväntat utan att man har Gevalia hemma haha nä men tänk om hon kommer förbi och frugan är hemma..... betalar gärna en extra röding för att slippa det

Men jag är jävligt sugen på att höra henne stöna högt, kan tänka mig att hon låter riktigt porrigt!! hon ser ju fan ut som en porrstjärna!
Citera
2015-02-17, 01:43
Medlem
Ah mina herrar och säkert ett par damer som smygläser här ibland

har fan hittat jackpot!

Salong på söder, har varit hos tandläkaren och dragit ut en visdomstand och känner att jag är spänd och stressad i hela kroppen, vad hjälper bäst om inte en skön avslappnande thaimassage! Har fått ett par starka citodon av tandläkaren och känner att de i samband med massagen kan göra undervärk. Surfar in på TMG och hittar ett ställe som jag besökt för längesedan som den gången var en besvikelse, men orkar inte köra till nästa ställe så jag ringer ditt och frågar om de har tid, får ett glatt ja till svar och dyker upp 10 min senare, klockan har hunnit bli 19.00 och de stänger 20.00

Det är bara 2 tjejer som jobbar och båda hälsar glatt och välkomnar mig, det är inga 10 poängare i min bok men de är snälla och hon som äger stället pratar bra svenska, frågar om jag vill ha lagom eller hård massage, jag säger att jag vill gärna ha lagom, det visar sig då att den andra tjejen ska då massera mig eftersom hon är bättre på lagom, men hennes lagom var lite för klent för min del. jag ber om hårdare massage, hon ber mig vänta och in kommer ägarinnan, det är bara skynken mellan rummen så hon hör allting, hon berättar att den andra tjejen är trött så hon får sköta den hårda massagen.

Och hon utför en helt sjukt skönt massage perfekt på alla punkter, hela tiden pratar hon och hon charmar kallingarna av mig vid vändningen så är det fortfarande en väldigt professionell massage som utförs men med små disktinkta beröringar av pungen och pålen, när hon masserat armarna, brösten och nästan är klar med benen frågar hon om jag vill ha extra. vad erbjuds frågar jag, bara HJ säger hon eftersom de stänger om 5 minuter jag säger att jag har svårt att komma av bara HJ och hon säger att det inte är någon fara, jag frågar om hon bara vill leka lite hon svarar ja och smeker min kuk och pung på ett sätt jag aldrig upplevt tidigare, hon verkligen masserar pungen och roten, även om jag inte kommer så är det bland det skönaste jag varit med om. innan vi avslutar ber hon mig att komma tillbaka och boka 2 timmar då, då ska hon se till att jag får uppleva en skööön massage som hon uttryckte det... och mina herrar och damer, jag var där veckan efter och har aldrig i mitt liv blivit avrunkad på det sättet!! jag sprutade så mycket och så hårt att det träffade henne i ansiktet!

Detaljerna kommer i nästa recension.....

massage 10+
extra 10+
tjej 10 (det är charmen som gör det,)
Citera
2015-02-17, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBudda
" jag har rökt en halv joint och känner mig väldigt avslappnad"
Stackare som måste droga ner dig för att gå på massage

BigBudda! om du inte har gjort det, så tycker jag inte att du ska beklaga dig gör det och efter det kan vi snacka om att få hur vi upplever massagen
Citera
2015-02-17, 12:22
Medlem
B-types avatar
Hittade en salong i söderort som erbjuder fyrahandsmassage på sin hemsida och kände att jag behövde prova på detta.
En tjej i 35års åldern och en ca tio år yngre satte igång att massera på ett kompetent sätt med lite teasing från den äldre av dem.
Efter vändning kom frågan och vi enades om naket hj vilket var bra om än lite dyrt. Men smakar det så kostar det ju. Blir nog inte detta igen.

Salong/dusch; 7/10
Massage/tjejer; 8/10
Extra; 7/10
Citera
2015-02-18, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Hittade en salong i söderort som erbjuder fyrahandsmassage på sin hemsida och kände att jag behövde prova på detta.
En tjej i 35års åldern och en ca tio år yngre satte igång att massera på ett kompetent sätt med lite teasing från den äldre av dem.
Efter vändning kom frågan och vi enades om naket hj vilket var bra om än lite dyrt. Men smakar det så kostar det ju. Blir nog inte detta igen.

Salong/dusch; 7/10
Massage/tjejer; 8/10
Extra; 7/10

Var båda massörerna med på hj eller? Om båda gav dig hj hur löste ni betalningen? Blev det dubbel kostnad mot om det bara varit en vanlig 2-hands massage?
Citera
2015-02-18, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enra
Var båda massörerna med på hj eller? Om båda gav dig hj hur löste ni betalningen? Blev det dubbel kostnad mot om det bara varit en vanlig 2-hands massage?

Mäktigt med 2 nakna vid ett hj! Något ännu hetare hade varit 2 nakna bj )))
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in