Efter en del besök utan något ovanligt att rapportera om, kommer här en recenssion ifrån ett ställe jag tyckt om och både fått bra massage och HE.
Ringde och bokade i förväg, en timme. Fick frågan som vanligt om jag varit där tidigare och självklart hade jag varit det - på riktigt!
Efter allt sedvanligt med betalning och näckning, påbörjas massagen av en tjej jag inte haft tidigare. Massagen börjar med ben och är rätt så bra. Nu börjar det konstiga, hon börjar ställa massa frågor.
- Om jag varit där tidigare?
Ja svarade jag, men minns inte vad hon hette som masserade mig.
Hon frågade flera gånger, om och om igen..hmmm?
- Var jag bodde
- Var jag jobbade
- Vad jag jobbade med
- Om jag var gift
Några frågor uppfattade jag inte, då de var på knackig svenska och småfniss över det hela.
Anyway, skön massage av baksidan men många pungsnudd. När jag ska vända mig åker handduken av helt, för att sedan läggas över igen när jag vänt mig (?). Hon frågar också hur gammal jag är, jag svarar ärligt och hon tror inte på mig. Hon säger att jag ser ut som 18 (LOL). Ser snarare ut som 30-33 enligt alla jag känner och träffat trots att jag är nånstans mellan 24-28. Jag kontrar och hon säger att hon är 38 (!), trodde ärligt hon var 22 och inte 38, om hon talade sanning är oklart.
Efter mycket beröring av framsidan och mycket snudd som sagt, åker handduken av, soldaten var redo!
Nu händer det tänkte jag, men hon la handen och kände efter min puls och sa "luuuugn nu"

VA! Tänkte jag.
Hon teasade som fan, men sa hela tiden "luuuugn nu" och fnissade
När vi närmade oss 50-55 minuter frågade hon om jag ville duscha. Nej svarade jag eftersom jag ändå skulle göra det hemma.
Hon insisterade flera gånger på att jag skulle duscha, varför vet jag inte..
Till min stora förvåning blev det ingen HE och jag fick klä på mig. Hon satt sidan om mig och typ "gullade" sig mot mig. När jag var påklädd kramade hon mig och följde mig ut. Hon höll om mig hela tiden.
Jag lämnade salongen med ett fett stort frågetecken i pannan
Mvh
Dojaja