2014-05-29, 21:57
Medlem
HerrLustgass avatar
Senaste besöket kommer man in på ett ställe där man varit ett par gånger tidigare och vet är ett säkert kort om man vill ha FS. Den här gången kommer man in i rummet och tjejen ber en att "take off all".
Lägger mig tillrätta på madrassen och efter några minuter kommer tjejen tillbaka. Tar fram oljan och börjar massera benen. Tar 2 minuter och så är handen på kuken och frågan "what do you want today mister"?
Ehm. Massage kanske?
Men massage ville hon inte ge, hon ville knulla och så blev det. Silikontuttar tittade fram och ett antal ställningar och sprut.
Men när man gick ut undrade man vart massagen tog vägen?

Det där har hänt några gånger nu på olika ställen, men frågan är om det är den utvecklingen man vill ha på salongerna?
Citera
2014-05-30, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLustgas
Senaste besöket kommer man in på ett ställe där man varit ett par gånger tidigare och vet är ett säkert kort om man vill ha FS. Den här gången kommer man in i rummet och tjejen ber en att "take off all".
Lägger mig tillrätta på madrassen och efter några minuter kommer tjejen tillbaka. Tar fram oljan och börjar massera benen. Tar 2 minuter och så är handen på kuken och frågan "what do you want today mister"?
Ehm. Massage kanske?
Men massage ville hon inte ge, hon ville knulla och så blev det. Silikontuttar tittade fram och ett antal ställningar och sprut.
Men när man gick ut undrade man vart massagen tog vägen?

Det där har hänt några gånger nu på olika ställen, men frågan är om det är den utvecklingen man vill ha på salongerna?

Låter tråkigt. En annan som jag tänkte på när jag läste detta är huruvida de tar annat pris om de själva är de som trugar eller föreslår vad som skall göras (knulla i ditt fall).
hahaha, man kanska skall säga till dem att om de vill knulla så kostar det (dem), du är där för att masseras.
Citera
2014-05-30, 09:38
Medlem
dojajas avatar
Efter en del besök utan något ovanligt att rapportera om, kommer här en recenssion ifrån ett ställe jag tyckt om och både fått bra massage och HE.

Ringde och bokade i förväg, en timme. Fick frågan som vanligt om jag varit där tidigare och självklart hade jag varit det - på riktigt!

Efter allt sedvanligt med betalning och näckning, påbörjas massagen av en tjej jag inte haft tidigare. Massagen börjar med ben och är rätt så bra. Nu börjar det konstiga, hon börjar ställa massa frågor.

- Om jag varit där tidigare?
Ja svarade jag, men minns inte vad hon hette som masserade mig.
Hon frågade flera gånger, om och om igen..hmmm?

- Var jag bodde
- Var jag jobbade
- Vad jag jobbade med
- Om jag var gift

Några frågor uppfattade jag inte, då de var på knackig svenska och småfniss över det hela.
Anyway, skön massage av baksidan men många pungsnudd. När jag ska vända mig åker handduken av helt, för att sedan läggas över igen när jag vänt mig (?). Hon frågar också hur gammal jag är, jag svarar ärligt och hon tror inte på mig. Hon säger att jag ser ut som 18 (LOL). Ser snarare ut som 30-33 enligt alla jag känner och träffat trots att jag är nånstans mellan 24-28. Jag kontrar och hon säger att hon är 38 (!), trodde ärligt hon var 22 och inte 38, om hon talade sanning är oklart.

Efter mycket beröring av framsidan och mycket snudd som sagt, åker handduken av, soldaten var redo!
Nu händer det tänkte jag, men hon la handen och kände efter min puls och sa "luuuugn nu" VA! Tänkte jag.
Hon teasade som fan, men sa hela tiden "luuuugn nu" och fnissade
När vi närmade oss 50-55 minuter frågade hon om jag ville duscha. Nej svarade jag eftersom jag ändå skulle göra det hemma.
Hon insisterade flera gånger på att jag skulle duscha, varför vet jag inte..
Till min stora förvåning blev det ingen HE och jag fick klä på mig. Hon satt sidan om mig och typ "gullade" sig mot mig. När jag var påklädd kramade hon mig och följde mig ut. Hon höll om mig hela tiden.

Jag lämnade salongen med ett fett stort frågetecken i pannan

Mvh
Dojaja
Citera
2014-05-30, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dojaja
Efter en del besök utan något ovanligt att rapportera om, kommer här en recenssion ifrån ett ställe jag tyckt om och både fått bra massage och HE.

Ringde och bokade i förväg, en timme. Fick frågan som vanligt om jag varit där tidigare och självklart hade jag varit det - på riktigt!

Efter allt sedvanligt med betalning och näckning, påbörjas massagen av en tjej jag inte haft tidigare. Massagen börjar med ben och är rätt så bra. Nu börjar det konstiga, hon börjar ställa massa frågor.

- Var jag bodde
- Var jag jobbade
- Vad jag jobbade med
- Om jag var gift

Några frågor uppfattade jag inte, då de var på knackig svenska och småfniss över det hela.
Anyway, skön massage av baksidan men många pungsnudd. När jag ska vända mig åker handduken av helt, för att sedan läggas över igen när jag vänt mig (?). Hon frågar också hur gammal jag är, jag svarar ärligt och hon tror inte på mig. Hon säger att jag ser ut som 18 (LOL). Ser snarare ut som 30-33 enligt alla jag känner och träffat trots att jag är nånstans mellan 24-28. Jag kontrar och hon säger att hon är 38 (!), trodde ärligt hon var 22 och inte 38, om hon talade sanning är oklart.

Efter mycket beröring av framsidan och mycket snudd som sagt, åker handduken av, soldaten var redo!
Nu händer det tänkte jag, men hon la handen och kände efter min puls och sa "luuuugn nu" VA! Tänkte jag.
När vi närmade oss 50-55 minuter frågade hon om jag ville duscha. Nej svarade jag eftersom jag ändå skulle göra det hemma.
Till min stora förvåning blev det ingen HE och jag fick klä på mig. Hon satt sidan om mig och typ "gullade" sig mot mig. När jag var påklädd kramade hon mig och följde mig ut. Hon höll om mig hela tiden.

Mvh
Dojaja

Är mycket vanligt att de frågar om civilstånd och ålder samt vad du jobbar med. Efter några besök så kommer hon antagligen erbjuda dig en thaitjej, kan vara en syster eller en vän som bor oftast i Thailand.

Det hade räckt med att peka på kuken eller en fråga så hade det löst sig på HE fronten vissa tjejer brukar ibland ha svårt att erbjuda extra så teasar de för mycket så får man fråga.
Citera
2014-05-30, 10:35
Medlem
Nytt ställe eller nygammalt, där mamasan gett mig en relativt dålig BJ, första återbesöket och massagen är halvtaskig, har hållt mig i trim tränar varje dag sen jag var ung, ser mig själv som skitsnygg, massagen börjar lida mot sitt slut, och hon frågar om jag vill ha extra, självklart ville jag ju knulla som vanligt och hade min sedvanliga summa i plånboken, hon kanske var runt 50 men red som en jävla gudinna jag kom efter någon minut. Hon kramade mig och en puss på kinden, eftersom jag är snygg och ren och vältränad så ville ju hennes kompis också vara med.

Skämt åsido gjorde ett till återbesök, tog den sista av de 3, knullade på, men hennes grotta, eller min lilla penis gjorde en dålig kombo.
Citera
2014-05-30, 13:09
Medlem
s-täljes avatar
Nyss hemkommen från en massage i norra stan
Fan en av dom bästa jag fått
besställe 2 tim
och efer ca 15min fråga vad vill ha på meny?
jag sa allt
Det blev B2B med allt
pris 2tim 1500
tycker jag det värt
inga res på vad v gjorde
för det samma som ni har fått
massage bröder

alla gööta
Trevlig helg
Citera
2014-05-30, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dojaja

- Var jag bodde
- Var jag jobbade
- Vad jag jobbade med
- Om jag var gift

Mvh
Dojaja

Som Billy5 redan nämnt så är det inte alls ovanligt att det ställer frågor som rör privatlivet för att kolla läget om det är läge att introducera en tjej för dig. Hon kanske tyckte att du passade en viss person, vilket även kan ha varit anledningen till att hon inte erbjöd något extra. Eller så trodde hon helt enkelt att du var mycket yngre och därmed inte ville eller inte trodde du kunde betala för dig.
Citera
2014-05-30, 21:04
Medlem
KungensFrillas avatar
Rånad

Den stora staden, där vad jag vet inte en enda salong erbjuder extra godis. Ringde och bokade tid. Kom på sekunden på utsatt tid. Brukar annars alltid vara ute i god tid. Den mycket vackra mamasan hade just skickat hem den andra tjejen, så vi var ytligt sett ensamna i salongen

Hade åkt runt till några ställen på drop in, men samtliga var fullbokade. Brukar alltid ringa först, men ville spana in den nya salongen och dess masserande dam. Nitlott.

Nåväl, nu var jag antagen hos den vackra, drygt femtioåringskan. Hade tänkt ta en timme thaimassage - det är iaf kallingarna på som gäller - men när hon frågade om två timmar (brukar ta det) sa jag ja. Fan, det kan jag unna mig. Hon är ju ändå så billig. 249 kr för en njutningens timme.

Två underbara timmar följde. Hon hanterade mig så varligt och omsorgsfullt som om jag hade varit ett spädbarn. Jag njöt verkligen.

Så dags för betalning. Fram med kortet. Så sa hon något ganska tyst som jag inte uppfattade. Nåt med 50 kr... Jag frågade om två ggr - för jag måste ha hört fel. Men då visade hon displayen på paddan samtidigt som hon sa att det kostade 850 kr och alltså 50 kr rabatt, eftersom det egentligen skulle kostat 900 kr för två timmar...

Svälj - Ojdå, kostar det så mycket nu...?

Smakar det så kostar det. Uppenbarligen.
Senast redigerad av KungensFrilla 2014-05-30 kl. 21:09.
Citera
2014-05-30, 21:21
Medlem
pwbothas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
Nyss hemkommen från en massage i norra stan
Fan en av dom bästa jag fått
besställe 2 tim
och efer ca 15min fråga vad vill ha på meny?
jag sa allt
Det blev B2B med allt
pris 2tim 1500
tycker jag det värt
inga res på vad v gjorde
för det samma som ni har fått
massage bröder

alla gööta
Trevlig helg
Begrep du det där själv?
Citera
2014-05-31, 20:45
Medlem
Okej, då var det dags igen!
Detta hände för ca en månad sedan när jag besökte en salong söder om söder som jag var bekant med sedan tidigare.

Går fram till dörren och plingar på dörren. En riktigt ung tjej öppnar dörren med ett stort leende och hälsar mig välkommen. Denna tjej hade jag aldrig sett där förut trots att jag besökt denna salong flera gånger tidigare. Tar av mig skorna och blir därefter ledd till rum. Jag tar av mig allt och lägger mig på mage som vanligt och väntar tills någon massös ska komma. Efter någon minut kommer samma tjej in och låser dörren.

Massagen var helt ok, inget att hurra över direkt men får ett litet plus tack vare hennes mjuka händer.
Under massagens gång pratar vi lite och det visar tjej att denna tjej pratar riktigt bra svenska. Hon frågar bland annat om jag brukar komma hit och jag sa svarar att jag kommer hit rätt ofta faktiskt. Och för att styrka det sa jag att jag brukar bli masserad av tjej som heter ****. Då börjar hon fnissa, och små flörta ännu mer. Hon börjar smeka pungen och små retas nu. Jag frågar hur gammal hon är, och hon svarar 18. Lite chockad blev jag faktiskt. Visst, man ser ju att hon är ung, men hon såg faktiskt ut och vara runt 22.

Medans jag ligger på mage försätter hon att smeka pungen och frågar därefter om lilleman är vaken? Snart sa jag
Hon ber mig vända på rygg och därefter frågar hon vad jag ville göra. Som alltid tar jag FS och vi kommer rätt snabbt överens om ett pris. Vi börjar småhångla innan hon tar av sig och börjar suga. Efter tar jag henne i ett antal olika ställningar innan vi avslutar det med att hon suger o slickar på kulorna medans jag runkar av mig själv.

Efteråt tar jag ett glas vatten och tackar för mig
Citera
2014-05-31, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Du tycks vara anhängare av segeration..? Får man dålig andedräkt med passet mannen...?

Med passet?
Äger inget svenskt pass o de ere många fler av oss asiater som inte har.
Citera
2014-06-01, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilsanto
Med passet?
Äger inget svenskt pass o de ere många fler av oss asiater som inte har.
Du skrev " när Thaisen har dålig andedräkt..." nationaliteten är fullstänigt ovidkommande i sammanhanget..hajjar du nu då..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in