2013-11-28, 14:55
Medlem
Jag fattar inte hur Nisse tänkte. Han väljer bort den trevligaste tjejen, Daniela. I stället väljer han en kändiskåt wannabe, Malin och så en som skrattar åt precis allt han säger. Visst det kanske kan vara underhållande till en början, men att höra det där gnäggande skrattet varje dag...

Sen så förstår jag inte vad Pär ser i Kristin. Jag ser en dryg, självgod, diva som tror att hon är något. Hon har absolut ingen charm alls.
Citera
2013-11-28, 16:04
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caffrey
Ja ögonbryen är verkligen hemska

Fanns en närbild på hennes icke-existerande ögonbryn på hennes blogg:

Hårlösa bryn

Vet inte riktigt varför hon postar närbilder på "ögonbrynen"...?
Citera
2013-11-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moulgan
Skämskudden åkte fram nu när morsan kom in. Är det mammas pojkar?
Varför vill mor och far eller mormor och farmor alltid vill visa bilder på en när man är liten?
Citera
2013-11-28, 17:46
Medlem
Snubchurps avatar
Ingen grävare som kan hitta en bild på Malin Alfredsson utan smink? :P Jag tror hon inte går att känna igen utan nämligen.
Citera
2013-11-28, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Ingen grävare som kan hitta en bild på Malin Alfredsson utan smink? :P Jag tror hon inte går att känna igen utan nämligen.

Haha, jag sa så senast igår när jag såg programmet!
Hon ser förjävlig ut med alla tio lager smink - och lär se ännu värre ut utan smink. Som att dölja en rutten fasad med taggbuskar!
Citera
2013-11-28, 18:43
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caffrey
Ja ögonbryen är verkligen hemska
Jag sa faktiskt igår till tjejen att jag hör inte vad Nisse säger så jag går och tar mig en macka medans han snackar. Sjukt vilken konstig dialekt folk verkar ha där nere, tom hans morsa hade nå konstigt uttal.
Texttv sidan 890
Citera
2013-11-29, 19:23
Medlem
Tror ni eller vet om de är några som har haft sex under tiden på gårdarna genom programmets historia?
Citera
2013-11-29, 21:15
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droger77
Tror ni eller vet om de är några som har haft sex under tiden på gårdarna genom programmets historia?

Räknas bara människor?
Citera
2013-11-30, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLynch
Förstår inte hur hon tänker, hon vill bara ha en jävla dräng. Med hennes utseende så är Andreas en 10p för henne, hon borde vara glad.
Fast Mats passar henne, killen är fan född 86 men ser för fan ut som han vore 40 år. Fina jävla gener hos han och Marlene - kan tänka mig att deras son blir flint i 12 års åldern!

Jo han ser verkligen gammal ut (Mats). Man kan inte tro att Pär och han är lika gamla. Ser ut som att dom kommer från två olika generationer både till utseendet och beteendet...

Ni är verkligen elaka i den här tråden måste jag tillägga. Vissa kommentarer känns rätt onödiga, måste ni verkligen dela med er av allt ni tycker och tänker?
Senast redigerad av weezor 2013-11-30 kl. 00:48.
Citera
2013-11-30, 02:23
Medlem
VelvetReds avatar
Det intressanta fenomenet i år är ju utan tvekan Marlene's gård.

Hon är så uppenbart ointresserad utav sina utvalda att det blir jobbigt att se på. Elakt gjort utav henne gentemot dem som faktiskt tror att de har en chans hos henne. Lyser ju lång väg att hon kommer välja en sista och sedan säga "nej" till denne och gå vidare.

Å andra sidan så fick hon ju själv känna på skäran när hennes första val tackade nej. Men då detta är media och dem får det att framstå så som om det rörde ett antal personer så var det nog bara nr ett som drog tillbaka sin ansökan.
Citera
2013-11-30, 04:16
Medlem
Kan det vara så att hon träffat och blivit kär i någon innan tvprogrammet,ja,någon som inte ville vara med på tv?
Bönderna har väl något slags kontrakt som de måste fullfölja med tv4?Tror att Marlene redan hittat någon kanske,men hon måste spela med tv4?Hon har poängterat för sina killar att hon bara känner vänskap som ev. kan övergå till kärlek,detta säger hon med barsk stämma.
Har hon inte redan inspelningen träffat en kille,så har hon problem,va fan i 20årsåldern skall man väl kunna hångla lite?
Hoppas att tycke skall uppstå hos någon av de 2 killar som är kvar.
Citera
2013-11-30, 04:56
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Hoppas att tycke skall uppstå hos någon av de 2 killar som är kvar.

Vad elak du är mot Stum-Mats och det sömniga benranglet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in