2013-11-30, 11:11
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Kan det vara så att hon träffat och blivit kär i någon innan tvprogrammet,ja,någon som inte ville vara med på tv?
Bönderna har väl något slags kontrakt som de måste fullfölja med tv4?Tror att Marlene redan hittat någon kanske,men hon måste spela med tv4?Hon har poängterat för sina killar att hon bara känner vänskap som ev. kan övergå till kärlek,detta säger hon med barsk stämma.
Har hon inte redan inspelningen träffat en kille,så har hon problem,va fan i 20årsåldern skall man väl kunna hångla lite?
Hoppas att tycke skall uppstå hos någon av de 2 killar som är kvar.

Förra säsongen (lite osäker på vilken) var det ju två utsedda bönder (kvinna och man ska tilläggas) som kärade ner sig i varandra innan de skulle börja filma på gårdarna. De slapp förstås vara med på grund av detta. Så, nej, jag tror inte att någon bonde redan är upptagen.
Citera
2013-11-30, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Räknas bara människor?

Jaa givetvis men ja menar är de nån sexskandal som ägt rum på gårdarna genom åren?
Citera
2013-11-30, 14:44
Medlem
Esposito1887s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droger77
Jaa givetvis men ja menar är de nån sexskandal som ägt rum på gårdarna genom åren?

Vad innebär sexskandal egentligen? Känns som ett kvällstidningsord.
Citera
2013-11-30, 15:03
Medlem
ApolloGrekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enrosafisk
http://crossonyourdoorstep.blogspot.se/2013/11/bonde-kalenderplatningen.html
Jag brukar nöja mig med att skriva i riksbunkertråden och om juridik. Men här får det bli ett undantag.

Upphovsrätten tillhör den som håller i kameran. Nu sälger Malin bilder som hon själv inte har tagit. Har hon verkligen skaffat rättigheterna till att göra det?
Citera
2013-11-30, 17:47
Medlem
Rallz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weezor
Jo han ser verkligen gammal ut (Mats). Man kan inte tro att Pär och han är lika gamla. Ser ut som att dom kommer från två olika generationer både till utseendet och beteendet...

Ni är verkligen elaka i den här tråden måste jag tillägga. Vissa kommentarer känns rätt onödiga, måste ni verkligen dela med er av allt ni tycker och tänker? :|
"Flashback Forum | Yttrandefrihet på riktigt!"
Citera
2013-11-30, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Kan det vara så att hon träffat och blivit kär i någon innan tvprogrammet,ja,någon som inte ville vara med på tv?
Bönderna har väl något slags kontrakt som de måste fullfölja med tv4?Tror att Marlene redan hittat någon kanske,men hon måste spela med tv4?Hon har poängterat för sina killar att hon bara känner vänskap som ev. kan övergå till kärlek,detta säger hon med barsk stämma.
Har hon inte redan inspelningen träffat en kille,så har hon problem,va fan i 20årsåldern skall man väl kunna hångla lite?
Hoppas att tycke skall uppstå hos någon av de 2 killar som är kvar.

Jo jo, men hennes ideal och person är långt över 40 år. Vem i 20-års åldern pratar som Marlene? Hon är så jävla osexig, utseendemässigt och som människa, att jag spyr.
Citera
2013-12-01, 20:14
Medlem
Hoppas verkligen att Nils-Olof INTE väljer Malin. Hon känns som en riktigt wannabe c-kändis....
Carina däremot är ju gullig, om hon bara tonar ner garvet en smula
Citera
2013-12-02, 19:31
Medlem
Rallz.s avatar
Har du sprätthöns?!
Citera
2013-12-04, 17:17
Medlem
Mulas avatar
Sista valet ikväll då. De intervjuade bönderna i Metro idag och ställde 3 frågor till dem:

1. Är det ett svårt val?
2. Varför väljer du som du gör?
3. tror du att det kan bli kärlek mellan dig och den du väljer?

Svaren var väl så intetsägande som man kan befara men det var ändå lite vägledning till hur de skulle välja.

Min personliga tippning är denna.
Nils-Olof (Carina/Malin):
Jag tror tyvärr han tänker med k*ken och väljer Malin. Han har nog blivit helt bortkollrad, stackarn. På 1. svarade han "Det kändes som att jag visste vem jag ville ha. Jag hade starka känslor för en hela tiden". och på 3. "Det finns stora möjligheter att jag blir kär på riktigt. Vi fungerar bra ihop hon och jag". Jo tjena. Han har ju knappt sett åt Carina på hela serien, tycker jag.

Marlene (Andreas/Mats):
Efter förra veckans uppvisning i pinsamhet på berget så är det nog ingen tvekan om att han väljer Mats, även om hon verkar totalt ointresserad av bägge gubbarna.
Hennes svar på 2. var rätt talande: "Det klickade kanske inte mellan oss men det var den det fanns mest chans till kärlek med". Nästan lite lyteskomik här.

Pär (Sophie/Kristin):
Det blir nog tyvärr Kristin, han verkar bara gå på utseende. Pär verkar mer intresserad av en knulldocka än en livskamrat. På 2. svarade han "Hon ser bra ut och jag känner en kemi med henne".

Mikael (Pia/Catharina):
Catharina känns helt given. Pia visar mer och mer vilken kontrollerande satmara hon är för varje avsnitt. Svaren var totalt intetsägande men han verkar positiv till att det ska funka.
Citera
2013-12-04, 18:49
Medlem
Esposito1887s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mula
Sista valet ikväll då. De intervjuade bönderna i Metro idag och ställde 3 frågor till dem:

1. Är det ett svårt val?

Svaren var väl så intetsägande som man kan befara men det var ändå lite vägledning till hur de skulle välja.

Jag tror tyvärr han tänker med k*ken och väljer Malin. Han har nog blivit helt bortkollrad, stackarn. På 1. svarade han "Det kändes som att jag visste vem jag ville ha. Jag hade starka känslor för en hela tiden". och på 3. "Det finns stora möjligheter att jag blir kär på riktigt. Vi fungerar bra ihop hon och jag". Jo tjena. Han har ju knappt sett åt Carina på hela serien, tycker jag.

Marlene (Andreas/Mats):
Efter förra veckans uppvisning i pinsamhet på berget så är det nog ingen tvekan om att han väljer Mats, även om hon verkar totalt ointresserad av bägge gubbarna.
Hennes svar på 2. var rätt talande: "Det klickade kanske inte mellan oss men det var den det fanns mest chans till kärlek med". Nästan lite lyteskomik här.

Pär (Sophie/Kristin):
Det blir nog tyvärr Kristin, han verkar bara gå på utseende. Pär verkar mer intresserad av en knulldocka än en livskamrat. På 2. svarade han "Hon ser bra ut och jag känner en kemi med henne".

Mikael (Pia/Catharina):
Catharina känns helt given. Pia visar mer och mer vilken kontrollerande satmara hon är för varje avsnitt. Svaren var totalt intetsägande men han verkar positiv till att det ska funka.

Köper din tippning rakt av. Gissar att endast ett av paren är ihop idag. Mikael/Catharina eller Per/Kristin.
Citera
2013-12-04, 19:53
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mula

1. Är det ett svårt val?

Marlene (Andreas/Mats):

Pär (Sophie/Kristin):

Mikael (Pia/Catharina):

Pär svarade dock även att tjejen han väljer var "den som var mest intresserad av vad jag gjorde".
I ett tidigare program så var det just så han beskrev Sophie, eftersom hon var den som mest ställde frågor om hans yrke och verksamhet osv.

Vidare beskriver han även tjejen som "en go och öppen person som vill alla gott" - låter ju knappast som Kristin det heller. Men men, han kanske har blivit helt hjärntvättad och uppfattar henne så.
Hoppas fortfarande på Sophie. Han är jäkligt omdömeslös om han väljer Kristin.
Citera
2013-12-04, 20:10
Medlem
irrblosss avatar
Carina låter som en utvecklingsstörd när hon skrattar... Och Pär/Per har en riktigt död blick på något vis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in