Citat:
Ursprungligen postat av
Mula
Sista valet ikväll då. De intervjuade bönderna i Metro idag och ställde 3 frågor till dem:
1. Är det ett svårt val?
2. Varför väljer du som du gör?
3. tror du att det kan bli kärlek mellan dig och den du väljer?
Svaren var väl så intetsägande som man kan befara men det var ändå lite vägledning till hur de skulle välja.
Min personliga tippning är denna.
Nils-Olof (Carina/Malin):
Jag tror tyvärr han tänker med k*ken och väljer Malin. Han har nog blivit helt bortkollrad, stackarn. På 1. svarade han "Det kändes som att jag visste vem jag ville ha. Jag hade starka känslor för en hela tiden". och på 3. "Det finns stora möjligheter att jag blir kär på riktigt. Vi fungerar bra ihop hon och jag". Jo tjena. Han har ju knappt sett åt Carina på hela serien, tycker jag.
Marlene (Andreas/Mats):
Efter förra veckans uppvisning i pinsamhet på berget så är det nog ingen tvekan om att han väljer Mats, även om hon verkar totalt ointresserad av bägge gubbarna.
Hennes svar på 2. var rätt talande: "Det klickade kanske inte mellan oss men det var den det fanns mest chans till kärlek med". Nästan lite lyteskomik här.
Pär (Sophie/Kristin):
Det blir nog tyvärr Kristin, han verkar bara gå på utseende. Pär verkar mer intresserad av en knulldocka än en livskamrat. På 2. svarade han "Hon ser bra ut och jag känner en kemi med henne".
Mikael (Pia/Catharina):
Catharina känns helt given. Pia visar mer och mer vilken kontrollerande satmara hon är för varje avsnitt. Svaren var totalt intetsägande men han verkar positiv till att det ska funka.
Pär svarade dock även att tjejen han väljer var "den som var mest intresserad av vad jag gjorde".
I ett tidigare program så var det just så han beskrev Sophie, eftersom hon var den som mest ställde frågor om hans yrke och verksamhet osv.
Vidare beskriver han även tjejen som "en go och öppen person som vill alla gott" - låter ju knappast som Kristin det heller. Men men, han kanske har blivit helt hjärntvättad och uppfattar henne så.
Hoppas fortfarande på Sophie. Han är jäkligt omdömeslös om han väljer Kristin.