2013-11-29, 11:11
Medlem
Avitalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittfosterland
Polisjakt: transa beväpnad med dildo
Kvinna åtalas för människohandel
Skottlossning mot lgh, Snödroppsgatan
Ensamkommandebarn med drogproblem - Ängelholm
Bilbomb Malmö, två skadade
Polis sköt man i benet Malmö
Poliser överkörda i Malmö

Varför startar du så många trådar om våld och sex & droger . du kanske har en fetish för våld sex och droger? är det så?

Jag bor i Malmö så våldsökningen här nere intresserar mig såklart. Något konstigt med det?
Min tråd "transa beväpnad med dildo" var dock inte i Malmö men den var ändå intressant nog och förtjänade en tråd här på FB tänkte jag...

Men jag har fortfarande inte fått svar av ts ang alla hans somaliertrådar.
2013-11-29, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deffination
uppstår det konflikter emellan somalierna? alltså att en "klan" träffar en annan och så är horhuset igång`? kan de bli aggressiva mot personalen? är det bevakning på stället? kameror,ordningsvakter osv..
Nej vi har aldrig haft "horhus" , slagsmål eller liknande. Inga kameror, ordningsvakter eller liknande. Dock tyckte dom att det var en för del om entre värden var kraftigt bygg
2013-11-29, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Följdfråga då... Varför ställer du lägre krav på somalier? Språkligt kan jag acceptera men att dom är lata, inte kan passa tider och fungerar dåligt socialt? Är inte det lite rasistiskt av dig? Inte helt PK att säga att en etnisk grupp behöver positiv särbehandling för att klara sig i samhället...
Det passar dom mycket bättre vilket leder till effektivare jobb. Möten före 09:00 är menings lösa att kalla in tex. då ingen kommer. Mycket bättre ha tider före lunch eller efter fika 14:00.
2013-11-29, 11:22
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Det passar dom mycket bättre vilket leder till effektivare jobb. Möten före 09:00 är menings lösa att kalla in tex. då ingen kommer. Mycket bättre ha tider före lunch eller efter fika 14:00.
Eller så kan du svara på frågan....
2013-11-29, 11:22
Medlem
Slänger dom skalen från nötter rakt på golvet medan de knallröda ögonen tittar frågande på varför folk blir irriterade under tiden som khat-andedräkten väller ur munhålan?
2013-11-29, 11:47
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Min bild av somalier utifrån din beskrivning är att dom agerar och resonerar som barn (impulsstyrda, socialt inkompetenta, ostrukturerade och lite lata). Är det korrekt uppfattat?
2013-11-29, 11:50
Medlem
vasaduellers avatar
Hur känner du inför det faktum att din lön betalas av skattebetalare i den privata sektorn, och att ditt arbete ofta går ut på att skapa ännu större kostnader (dyra stödåtgärder, låtsasjobb etc.) för dessa skattebetalare?
2013-11-29, 12:08
Medlem
vasaduellers avatar
För övrigt vill jag ge en stor eloge till TS, för att han börjar komma till bukt med särskrivningarna.

Hur väl en människa kan uttrycka sig i skrift, har inte nödvändigtvis något mer deras intelligensnivå att göra. Men det blir så mycket skönare att läsa texter med normalt tempo och flöde
2013-11-29, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derauto
Hehe, dom ädre brukar titta ut genom fönstret och häpnas av snön men dom yngre är äventyrligare och går ut och leker. Men dom gillar inte morgonmörkret och jag vet att vi inte kommer ha några föreläsningar/möten med somalier före 10:00 i december.

Stämmer det där verkligen, snacka om att inte vilja integreras..
2013-11-29, 12:33
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Kan somalierna skriva? Särskriver dom lika mycket som du?
2013-11-29, 12:35
Avslutad
Blir de arga ifall man nekar dem bidrag?
2013-11-29, 12:58
Bannlyst
Bor dom med sina fruar?
Har du varit hemma hos dom?
Hur många fruar har dom?
Om dom säger at dom bor med sina fruar, har du kollat upp det på t.ex ratsit och sett att det stämmer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in