Citat:
Ursprungligen postat av
rotadent
Fast sådär finns det tusentals människor i Sverige som bor, särskilt udda är det inte. Det är rätt hemskt, men någon gång antar jag att det var modernt eftersom så många har tagit fasta på den där typen av inredning. Många element från den stilen hittas ju i hem som annars inte är så uppseendeväckande fula.
Nej, visst. Det är väl bara för att det känns så främmande för mig som det känns så udda. Men visst, jag har sett värre. Det var längesen det dök upp en riktig femetta i tråden. Som jag sa, det är tunnsått med riktigt udda objekt den här veckan. Jag ville bara glädja publiken med vad som fanns tillgodo....