2013-11-23, 06:45
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av interasistmen
Hej

Jag vill skapa en tråd där jag ger bort studielitteratur åt behövande studenter.
Mycket likt recycle-your-stuff men i min tråd tänker jag ställa krav att personen ifråga verkligen är student med knaper ekonomi.

var ska jag placera denna tråd?

En sån tråd får du inte placera någonstans.
Citera
2013-11-23, 07:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
En sån tråd får du inte placera någonstans.

vänligen utveckla ditt svar
Citera
2013-11-23, 08:50
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av interasistmen
vänligen utveckla ditt svar

Endast i RYS så får man ge bort saker, annars faller det under 1.01 och i RYS får man inte kräva någon typ av motprestation.
Citera
2013-11-23, 11:37
Medlem
kjellkritisks avatar
jag har funderat på att starta en tråd, om jag nu inte hittar något i avancerad sökning, om hur uttrycket new World Order blev ett uttryck för en/flera konspirationer. Så det handlar inte om hurvida det finns eller inte utan om och hur uttrycket fick denna betydelse, därför vill jag helst undvika K&AT. lämplig plats?

om någon redan vet att det finns en sådan tråd såg bara till så håller jag käften
Citera
2013-11-23, 11:50
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
jag har funderat på att starta en tråd, om jag nu inte hittar något i avancerad sökning, om hur uttrycket new World Order blev ett uttryck för en/flera konspirationer. Så det handlar inte om hurvida det finns eller inte utan om och hur uttrycket fick denna betydelse, därför vill jag helst undvika K&AT. lämplig plats?

om någon redan vet att det finns en sådan tråd såg bara till så håller jag käften
Eftersom det är betydelsen av ett ord eller ett uttryck du är ute efter så passar det bäst i språk.

https://www.flashback.org/f88
Citera
2013-11-24, 01:45
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Eftersom det är betydelsen av ett ord eller ett uttryck du är ute efter så passar det bäst i språk.

https://www.flashback.org/f88

Tack för tipset, varför tänkte jag inte så långt själv, nu ska jag hålla käft som utlovat
Citera
2013-11-24, 08:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk

Det låter som en kulturellt betingad frågeställning. Kanske Kultur:allmänt eller samhälle:konspirationsteorier

Jag är dock inte moderator och gör enbart gissningar
Citera
2013-11-24, 18:06
Medlem
Iloveludas avatar
En fråga om hur man bäst tar bort stearin från ett bord med Perstorpsplatta.
Citera
2013-11-24, 18:07
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
En fråga om hur man bäst tar bort stearin från ett bord med Perstorpsplatta.

Spontant: Bostad, hem och trädgård.

Edit: Blev lite fel med länkingen.
Citera
2013-11-26, 16:24
Medlem
.Chloes avatar
Detaljerad beskrivning på hur polisen spårar en mobiltelefon samt teknikerna/programmen bakom.

IT-säkerhet eller Telefoni?
Citera
2013-11-29, 12:42
Medlem
Iloveludas avatar
En fråga om vad en låt med Markoolio heter.Låten är väldigt humoristisk.Musik eller humor?
Citera
2013-11-29, 13:08
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iloveluda
En fråga om vad en låt med Markoolio heter.Låten är väldigt humoristisk.Musik eller humor?
"Vad heter låten?"

Den officiella tråden:

https://www.flashback.org/t457782
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in