2013-11-22, 20:42
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Jaha ja :P De pratade om en tjänst man ska kunna göra egna event

Ja men den tjänsten finns!
Citera
2013-11-22, 20:45
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Ja men den tjänsten finns!

Då har jag missat den hur gör man den och hur fungerar den?
Citera
2013-11-22, 21:53
Medlem
DaleDentons avatar
Jag har problem med onlinefunktionerna i GTA, ofta när jag försöker ansluta till online laddar spelet riktigt länge och sedan får jag felmeddelande: Timed out connection, return to GTA V blabla, någon annan än jag som upplever detta problem eller har det att göra med mina brandväggsinställningar eller dylikt?
Citera
2013-11-22, 22:07
Medlem
Kickexs avatar
Vad exakt är event? En lista på slumpmässiga uppdrag/race som redan finns utlagda enskilt?
Citera
2013-11-22, 22:30
Medlem
HestDrickaColas avatar
En simpel fråga men jag har inte begripit det än. Om min bil hamnar på "Impound" - hur länge är det innan polisen tar sönder den och är det omöjligt att få tillbaka den om polisen pajat den?
Citera
2013-11-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Jo det gör det visst det, bilar som är värda över 50k från början, nej. Men dessa blir värda mer när du fulltrimmat dom och går då sälja för över 100 tusen, är dom otrimmade och du bara tar en på vägen får du ju bara 5-10k för dom..
Funkar ej. Har köpt en Coquette och trimmat steg 1 och nån annan pryl men det står fortfarande att det inte går att sälja över 50k
Citera
2013-11-22, 22:34
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Funkar ej. Har köpt en Coquette och trimmat steg 1 och nån annan pryl men det står fortfarande att det inte går att sälja över 50k
Coquetten är ju värd mer än 50k från början..
Citera
2013-11-22, 22:37
Medlem
oineris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
En simpel fråga men jag har inte begripit det än. Om min bil hamnar på "Impound" - hur länge är det innan polisen tar sönder den och är det omöjligt att få tillbaka den om polisen pajat den?

Om dom tar sönder din bil är det bara ringa mors mutual.
Citera
2013-11-22, 22:48
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi

Den har du ju köpt för 150k eller vad det nu är? Det måste vara en du inte behöver köpa, alltså en gratisbil du snor på vägen och fulltrimmar den och sen säljer...

Ta t.ex muskelbilen Dominator och trimma den så mycket du har låst upp o sälj den.
Senast redigerad av Lothbrok 2013-11-22 kl. 22:50.
Citera
2013-11-22, 23:03
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Dubsta ger mig 105 000 varje gång jag säljer den.

Tänk på att i varje kategori köpa det dyraste. När det gäller lack så är "crew color" dyrast och för fälgfärgen är det Hot Pink i Metallic-kategorin, om jag minns rätt. Dyraste fälgarna ligger längst ner i High End. Välj även Crew Color under Wheel Accesories. Alltså färgen när man slirar med däcken.

Skit i hur ful eller konstig den ser ut. Spendera bara så mycket som möjligt!
Citera
2013-11-22, 23:50
Medlem
Har inte spelat på 1,5 månad ungefär då spelet blev för repetivt. Testade att lira lite idag, fortfarande samma sak tycker jag. Riktigt långtråkigt spel enligt mig (men det är jag)

Har dom verkligen gjort så att man måste betala riktiga pengar för att enabla passive mode, eller ser jag i syne? (Hahah)
Citera
2013-11-23, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaleDenton
Jag har problem med onlinefunktionerna i GTA, ofta när jag försöker ansluta till online laddar spelet riktigt länge och sedan får jag felmeddelande: Timed out connection, return to GTA V blabla, någon annan än jag som upplever detta problem eller har det att göra med mina brandväggsinställningar eller dylikt?
Låter som ett nätverksproblem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in