2013-10-27, 12:02
Medlem
FreakinOALs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Kan du inte ta ut pengar så du har på fickan, sen i freeroam blir du dödad av nån random som då plockar upp dina pengar?

Snacka om att han blir förvånad.... först skitglad.... men sen hamnar i samma sits du är i nu att spelet blir tråkigt för han kan köpa allt osv.
bra ide, men du förlorar bara 100 när du dör
Citera
2013-10-27, 12:04
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Du och alla andra som frågar efter pengarna fem gånger per sida kan ju klicka in er på: http://www.rockstargames.com/newswire

Det är R* hemsida. Där skriver de om händelser relaterat till deras spel.

Senast jag läste så skulle de kommit förra veckan men blev uppskjutet till i måndags. Trodde att de skulle vara här nu men sen kom jag på att det är Rockstar vi snackar om.
Citera
2013-10-27, 12:04
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Är den gratis från hemsidan man köper bilar på? Jag har precis startat online och inte kommit så långt så ber om ursäkt för en något dum fråga.

Japp men du måste registrera ett social club acc, efter du gjort det så finns den tillgänglig att beställa gratis i telefonen.
Citera
2013-10-27, 12:07
Medlem
BattleBuddhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Senast jag läste så skulle de kommit förra veckan men blev uppskjutet till i måndags. Trodde att de skulle vara här nu men sen kom jag på att det är Rockstar vi snackar om.

Jo jag vet, det är samma för mig. Jag tycker också att det är oprofessionellt att hålla på och lova men bara fortsätta skjuta upp det.

Snart får de ju hosta upp 500k till, för att kompesera för väntetiden!

Men vi får bara hålla ut och vänta på pengarna helt enkelt, läsa på newswire osv. Ber om ursäkt ifall jag lät snoffsig.
Citera
2013-10-27, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Aa det har du nog rätt i, ska spara pengarna tills R* släpper heisten och tillägg här framöver, när jag får mina pengar från R* kommer jag att ha runt 1m och det blir nog den här fördelningen:

300k till en brutalt trimmad Sandking XL.
250k till en high-tier lägenhet.

Resten spar jag till en annan lite snabbare kärra (Funderar på 007-bilen) och övriga saker.
Blir nog faktiskt ett köp av Sandking XL imörrn, någon som har testat den och kan ge en liten review?
Modda sandking xl till max samt satte en bedcap på den, så den såg lite ovanligare ut. Sjukt missnöjd med fanskapet så sålde den...
Citera
2013-10-27, 12:47
Medlem
[SIC]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Modda sandking xl till max samt satte en bedcap på den, så den såg lite ovanligare ut. Sjukt missnöjd med fanskapet så sålde den...
Istället för att bara ta bort den (bedcap)?!
Citera
2013-10-27, 13:24
Medlem
vart kan man hitta f620 ?
Citera
2013-10-27, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av '[SIC
'|45861208]Istället för att bara ta bort den (bedcap)?!
Ursäkta? Fatta inte riktigt, trodde bilen skulle bli fet och rolig att äga men icke! Bedcap modda jag dit för att utseende skulle bli lite ovanligare...är jag retard elr vad fiskar du efter?
Citera
2013-10-27, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deeznutz
Ursäkta? Fatta inte riktigt, trodde bilen skulle bli fet och rolig att äga men icke! Bedcap modda jag dit för att utseende skulle bli lite ovanligare...är jag retard elr vad fiskar du efter?

Man tolkade det du sa som att delen Bedcap var det som gjorde du blev besviken.
Och det kan ju fixas med att bara byta bort bedcapen till annan valfri del.

Men du kanske syftade på att du blev besviken över bilen allt som allt?
Citera
2013-10-27, 14:04
Medlem
Har admin för fb crewet försökt att byta crew logga? där det nu står GTA5

Maila R*, borde gå att lösa tycker man
Citera
2013-10-27, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simeh
Man tolkade det du sa som att delen Bedcap var det som gjorde du blev besviken.
Och det kan ju fixas med att bara byta bort bedcapen till annan valfri del.

Men du kanske syftade på att du blev besviken över bilen allt som allt?

Ja precis, bilen i sig va en sjuk besvikelse. Prova den offroad race, har inte en chans med den topptrimmad.

Överhuvudtaget tycker jag inte man kan göra tillräckligt mkt med bilarna :/
Citera
2013-10-27, 16:33
Medlem
Tänker nog inte spela mer förens heistskiten kommer, det är riktigt tråkigt som det är nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in