2013-10-03, 16:35
Medlem
SavageRSs avatar
Någon som är intresserad av att testa lite mission (via samma crew) på 360?
Skriv i tråden så addar jag dig. Kan köra missions själv men om man försöker med randoms så dör allt...

MVH
Citera
2013-10-03, 16:36
Medlem
Gergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Tror GTA har kösystem, alltså dom som försökte ansluta till online kommer först osv.

Ni som det funnkar för (PS3) lust att köra?
Vad heter du då?
Citera
2013-10-03, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skullmuncher
Äntligen möjlighet att posta i forumet.

Har försökt förgäves sedan det släpptes, utan resultat.
Spelar på Xbox 360.

Lägg gärna till min Gamertag; TheVinnst. Jag har mikrofon.
Ska försöka igen ikväll!

Har även försökt att joina Flashback Crew på social club men förstår inte hur det fungerar? Är det olika för Xbox 360 och PS3? Hela sidan känns väldigt ostabil.

Ni som har frågor angående spelet, eller helt enkelt inte kan komma in som jag, så har ni en VÄLDIGT lång stream här av en skön kille känd från youtube som spelar med ett par vänner. Det är lite Battlefield 4 Beta gameplay i början, men går att spola fram. http://www.twitch.tv/goldglove/b/466454903
Finns ett crew för PS3 och ett för gaybox. Om jag har förstått det rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av psyksjukk
För helvete... Kommer fortfarande inte in i multiplayer... Har aldrig kommit förbi den där jävla tutorialen!
Ha tålamod. Du är inte ensam.
Citera
2013-10-03, 16:37
Medlem
antonaugustssons avatar
Hade 26k på mitt bankkonto. Blir gripen av polisen och har bara 13k kvar. Vad fan hände?
Citera
2013-10-03, 16:38
Medlem
Icecold10s avatar
Äntligen!! väntade i 34 min och nu är racet klart.
Citera
2013-10-03, 16:43
Medlem
Jag hann lira cirka en timme i måndags när onlinemodet släpptes. Fick en Kd-ration på 11 och rånade lite grejer. Men nu när det fungerar så måste jag göra om min gubbe varje gång, tror ni den är borta för gått eller finns det chans att det kommer igen när allt blir 100 med servrarna?

Tacksam för svar!
Citera
2013-10-03, 16:45
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grebdnil
Jag hann lira cirka en timme i måndags när onlinemodet släpptes. Fick en Kd-ration på 11 och rånade lite grejer. Men nu när det fungerar så måste jag göra om min gubbe varje gång, tror ni den är borta för gått eller finns det chans att det kommer igen när allt blir 100 med servrarna?

Tacksam för svar!
Antagligen var du ej uppkopplad emot molnet (där din karaktär sparas) när du skapade din karaktär för första gången eller så var du inte uppkopplad när du prövade idag.
Citera
2013-10-03, 16:46
Medlem
Haruspexs avatar
Något vettigt crew på PS3 man kan få joina? Var dum nog att inte ansöka till FB-crew innan och nu väntar jag på att första TDM ska börja, stått så i cirka 30 min nu...

Pumpedjamaal på PSN.
Citera
2013-10-03, 16:52
Medlem
SebastianIngrossos avatar
Så det ska fungera att spela nu men cloudet är fortfarande ostabilt? Känns så sjukt otaggat och värdelöst att det blev så här. Samtidigt så förstår jag varför Rockstar har problem. Världsrekord i mest spelare online samtidigt 1 okt.

Äsch, får väl vänta tills det fungerar helt och hållet
Citera
2013-10-03, 16:52
Medlem
Pellenss avatar
Vettefan om jag ska spela mer på ett tag, spelet är ju buggigt åt helvetets fittkuk. För det första har mina gubbar som jag levlat upp till ca 7-8 försvunnit. Sen nu köpte jag en huvudbonad till min gubbe, och när jag tog av den lite senare så var jag flintskallig. Va i helvete tänkte jag, men det går väl att fixa om jag tar en tur till frisören, men då är fittfrisyren som jag hade tidigare låst. Så nu springer jag runt som en äcklig jävla skinnskalle i läderbyxor. Pengarna tycks även försvinna helt jävla random, även fast jag satt in i princip allt jag tjänat på banken.. Det finns knappt något att göra nu heller, det enda som funkar och är kul är ju att råna småbutiker, men det tröttnar man ju på rätt snart. Inte fan orkar jag spela deathmatch och köra cykelrace för att gå upp i rank.
Citera
2013-10-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Ha tålamod. Du är inte ensam.

Förstår att jag inte är ensam...

Men att sitta i sju timmar i sträck och inte komma in en ändå gång. Man blir så jävla förbannad.
Citera
2013-10-03, 16:54
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellens
Vettefan om jag ska spela mer på ett tag, spelet är ju buggigt åt helvetets fittkuk. För det första har mina gubbar som jag levlat upp till ca 7-8 försvunnit. Sen nu köpte jag en huvudbonad till min gubbe, och när jag tog av den lite senare så var jag flintskallig. Va i helvete tänkte jag, men det går väl att fixa om jag tar en tur till frisören, men då är fittfrisyren som jag hade tidigare låst. Så nu springer jag runt som en äcklig jävla skinnskalle i läderbyxor. Pengarna tycks även försvinna helt jävla random, även fast jag satt in i princip allt jag tjänat på banken.. Det finns knappt något att göra nu heller, det enda som funkar och är kul är ju att råna småbutiker, men det tröttnar man ju på rätt snart. Inte fan orkar jag spela deathmatch och köra cykelrace för att gå upp i rank.
Varje gång du dör så försvinner pengar p.g.a sjukhusräkningen.

Finns mycket mer att göra än "deathmatch och race" Har du provat att använda telefonen och ringa dina kontakter och få nya jobb? Ju högre level du kommer till, ju mer finns det att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in