2013-11-22, 17:57
Medlem
Kaejkos avatar
Hur joinar man eventet? Är det bara joina en server?
Citera
2013-11-22, 17:57
Medlem
danne9king9s avatar
Någon som kan förklara varför man ibland har mindre liv än dom man spelar tillsammans med?
Man gör ett uppdrag (nu senast med 2 andra). Dom andra sitter och mesar bakom någon sten medans ja tar täten och skjuter en massa gubbar. Sen blir ja skjuten en gång och får inte vara med medans dom andra 2 kan dö flera gånger och ändå får köra vidare.
Ja har 48 och dom andra hade 52 och 39.
Riktigt värdelöst när man får sitta och titta i 30min på några som ska leta efter en helikopter i 30min för att sen inte ens kunna flyga den...
Citera
2013-11-22, 18:20
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
När du kör motorcykel så ska du stegra så ofta du kan. Den blir betydligt snabbare då.
Ah och nu körde jag Top Fun och jagade i en kille i en jävla timme för det här fittspelet inte spawnar några bilar, nej nu kommer jag ihåg varför jag lade av
Citera
2013-11-22, 18:33
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Någon som har en Adder eller liknande sportbil, och har lust att bjussa på den? Har inte tillräckligt med cash så har inte råd att köpa en. Som tack kan ni få en Space Docker av mig.

Denna glitch pratar ja om: http://www.youtube.com/watch?v=hAgI_LulFos

Tyvärr asså det där funkar inte han snackar bara skit. JA du kan göra så det blir en dublett, men du kan ej köra in den i ditt garage, enda sättet att skaffa bästa bilarna fort är att använda sig av sälja bil glitchen om man känner för det.
Citera
2013-11-22, 19:07
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Hur joinar man eventet? Är det bara joina en server?
Start>Online>Playlists>Rockstar Created>Vespucci Beach Party

Kör den spellistan just nu men om någon här från FB vill hosta så skriv här i tråden eller kontakta via PM/SC.
Citera
2013-11-22, 20:09
Medlem
Är det någon annan här som har Alien bilen? Den är rolig att köra men dem flesta som ser den försöker skjuta i sönder den
Citera
2013-11-22, 20:11
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Fan vad tråkigt det är med off-road race. Man ligger först på Sanchez sen kommer någon i en Injection ikapp med catchup och sen kör dom ihjäl dig. Ggwp sista plats.

PS: någon som vet när heist kommer??!?!

Det är därför jag uteslutande kör race utan catch up.
Citera
2013-11-22, 20:25
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbrb
Är det någon annan här som har Alien bilen? Den är rolig att köra men dem flesta som ser den försöker skjuta i sönder den

Jag hade en men efter patchen försvann alla sådana fordon från garagen, sheriff SUV och Space Docker för mig.
Citera
2013-11-22, 20:30
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Start>Online>Playlists>Rockstar Created>Vespucci Beach Party

Kör den spellistan just nu men om någon här från FB vill hosta så skriv här i tråden eller kontakta via PM/SC.

"Vespucci Beach Party" skapad av dig?
Citera
2013-11-22, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Jag hade en men efter patchen försvann alla sådana fordon från garagen, sheriff SUV och Space Docker för mig.
Hm, min är kvar..
Citera
2013-11-22, 20:36
Medlem
Rivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok

Även min Space Docker är kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
"Vespucci Beach Party" skapad av dig?

Haha nej den är inte skapad utav honom . . .

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51849/vespucci-beach-party-gta-online-social-club-event-weekend.html
Citera
2013-11-22, 20:40
Medlem
bmwhorans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rival
Även min Space Docker är kvar.

Haha nej den är inte skapad utav honom . . .

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51849/vespucci-beach-party-gta-online-social-club-event-weekend.html

Jaha ja :P De pratade om en tjänst man ska kunna göra egna event
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in