:P Korde det nya uppdraget: Chop chop. 2 pers dor safort de kommit fram, jag hackade laptopen, rensade upp alla fiender pa flygbanan. Star och vantar vid de 2 buzzarna pa snubben som tagit 10 minuter pa sig att ta sig fram till sandy shores med min sportbil, nar han e vid bensinmacken hoppar jag in i min buzz varpa checkpointen andras till berget med vinewood skylten, idioten kor vidare ditat

"YOU STUPID FUCKING SHITSTAINED CUNTFACE GRAB A FUCKING BUZZARD" skriker jag, ingen reaktion.... Andrar i installningarna sa han inte kan kora med min bil langre, plockar upp honom med min buzz, landar han vid den andra. Vi bombar den forsta basen enkelt.. aker i forvag till den andra satter mig i bakhall dar jag vet att fiende buzzarna kommer spawna sa jag kan skjuta ner dom direkt nar checkpoint aktiverats... men idioten foljer mig sager at honom att flyga till checkpointen istallet, det gor han... men han e for javla hogt upp i luften for att aktivera den sa han flyger tillbaks till den gamla basen istallet.....
Sant har e standard