2013-11-22, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Såg hela igår och tveklöst så att många av bilderna/filmerna är väldigt märkliga men kan väldiga lite om kameror så det säger inte mig så mycket egentligen.
Sen är det lite konstigt uppbyggd mycket är ju totala icke-bevis, det är liksom inte konstigt alls att folk inom media som befunnit sig i närheten är dom som får komma till tals eftersom dom givetvis ringt till sin arbetsgivare och talat om vad dom skådat och var dom befann sig.
Någon JASSM är det inte frågan om heller, vingspannet stämmer inte alls.
Sen saknar jag fortfarande incitament och dessutom blir det för mycket folk inblandade för att jag ska vara nöjd.

I Like your thinking.
Fortfarande överväldigande bevis i sin helhet. Dom försöker inte direkt manipulera missil-storleken, dessutom är JASSM bara ett exempel. Alla vittnena och framförallt Krigskorrespondenten som varit i Iraq och Afganistan som direkt indentifierar det hela som en missil: "I reapeat, Not an airplane."
Reporter 2 säger: "They (people on the streets) think they saw a missile" men så direkt cuttar studion hans mic och går över till hallåan som säger: "It was an airplane" så visar de ett klipp där crashen döljs av en banner. Seriöst? Eller att loggan "chopper 5" ändras till "High 5" vid impact. Jag tror inte på sånna sammanträffanden.
Tycker du inte det är konstigt att alla vittnen har samma "typliga" förklaring. Vad är oddsen att 28 av 29 vittnes-samtal, som spelades upp i TV den morgonen, kom från deras egna anställsa som hade sett incidenten? Det 29:e vittnet är oidentifierad än idag. De har fått manus att läsa. Varför skulle någon mixtra med filmerna och live-sändningarna från första början om de inte har någonting att dölja? Idioti.
Det är uppenbart hur de försökte dölja sina spår när alla kassa "dokumentärer" om händelsen samt dåligt redigerade filmer dök upp kort efter incidenten.
Det kanske inte behövs så många som man tror plus att USA har oändligt med pengar.
Ge den lite tid... det tar bara en stund att skjunka in. Peace
Citera
2013-11-22, 13:36
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coovex
I Like your thinking.
Fortfarande överväldigande bevis i sin helhet. Dom försöker inte direkt manipulera missil-storleken, dessutom är JASSM bara ett exempel. Alla vittnena och framförallt Krigskorrespondenten som varit i Iraq och Afganistan som direkt indentifierar det hela som en missil: "I reapeat, Not an airplane."
Reporter 2 säger: "They (people on the streets) think they saw a missile" men så direkt cuttar studion hans mic och går över till hallåan som säger: "It was an airplane" så visar de ett klipp där crashen döljs av en banner. Seriöst? Eller att loggan "chopper 5" ändras till "High 5" vid impact. Jag tror inte på sånna sammanträffanden.
Tycker du inte det är konstigt att alla vittnen har samma "typliga" förklaring. Vad är oddsen att 28 av 29 vittnes-samtal, som spelades upp i TV den morgonen, kom från deras egna anställsa som hade sett incidenten? Det 29:e vittnet är oidentifierad än idag. De har fått manus att läsa. Varför skulle någon mixtra med filmerna och live-sändningarna från första början om de inte har någonting att dölja? Idioti.
Det är uppenbart hur de försökte dölja sina spår när alla kassa "dokumentärer" om händelsen samt dåligt redigerade filmer dök upp kort efter incidenten.
Det kanske inte behövs så många som man tror plus att USA har oändligt med pengar.
Jag flikar in här lite snabbt bara.

Vad röker du egentligen, Coovex? Du undvek att svara på mitt tidigare inlägg där jag presenterade en rad vittnen som tydligt såg ett flygplan. Vi tar det igen.

Citat:
At approximately 0845, I, Officers Patrick McNerney and Jose Sanchez, were on routine patrol at the corner of 42nd street and 8th Avenue. As I was looking east on 42nd street, I observed a commercial passenger jet flying over at an extremely low altitude, and heading south. ...I thought that the pilot was attempting to make an emergency landing in the harbor off lower Manhattan. ...It was just east of the Empire State Building, and, to my best estimation, no higher than 500' above it.

Citat:
During this time, I looked for signs of distress. I was trying to observe the plane, as closely as I could for smoke, fire, or any type of vapor trail. There was none. The landing gear was up and the doors that house the gear closed. The plane was, as I stated, traveling south and was moving at a high rate of speed. It was flying level and straight. The pilot did not appear to be fighting to maintain control of the aircraft.

Citat:
On the morning of September 11th about 8:45, I was relieved, and a few of us were standing in front of quarters when we noticed a plane came directly over the firehouse maybe around 8:45, somewhere around that time. One of the guys mentioned that the plane looked like it was really low. Before we could really think of what he said, the next thing we heard an explosion. We saw the smoke.
FDNY firefighter Kenneth Escofferey, Ladder 20

Citat:
Rob Marchesano, a construction foreman, was working at a site at La Guardia Street and West Third. He heard a roar overhead, and saw a plane flying by, low and fast and at an angle that at first made him fear that it would hit his crane. He and his co-workers watched in astonishment and then horror as the plane approached the North Tower of the World Trade Center. He noticed that the plane seemed to tilt at the last second, as though someone wanted the wings to take out as many floors as possible.

Citat:
From a window on the 61st floor in the north tower, Ezra Aviles had seen everything. He knew it was no bomb. His window faced north, and he saw the plane tearing through the skies, heading straight for the tower. It had crashed into the building over his head-how far, he was not sure. Jim Dwyer and Kevin Flynn "102 minutes, The Untold Story of the Fight to Survive Inside the Twin Towers." Henry Holt & Co. New York.; 2005.

Citat:
I heard the loud roar of airplane engines outside. I turned in my chair so that I could see out the window. About three or four plane lengths away, I saw a huge jetliner coming at the building. I said, "That guy is low!" I spoke loud enough that my colleague sitting in the cubicle next to mine heard me.
–George Sleigh

Citat:
"I saw the plane come in. My office faces north. I just finished my coffee and I heard my friend say, 'Oh no, oh no.' This plane was coming right at us, then it went up and hit the upper floors. –Nicholas Scinicariello, 86th floor Source

Citat:
I turned and saw a plane coming at an angle from the direction of the Statue of Liberty. It was low and a little to the right of where I was standing, but almost directly overhead. I followed it until I saw it go into the second tower. –Tonya Young

Citat:
On the morning of September 11th we were operating a box up on Church Street Near Canal. There was an odor of gas in the area. While we were out operating, we heard the first plane coming in. I turned around and I watched the plane crash into the north tower. FDNY firefighter Joseph Casaliggi

Citat:
At some point after our arrival and after we had moved to the west side of West Street, I heard a loud roar of a jet, looked up and saw the second plane impact the south tower. At that point it was clear to me it was a terrorist attack. We stepped over small airplane aviation parts, on Vesey, continued west, continued looking at the building. FDNY Chief Daniel Nigro

Citat:
At that time everybody was just in shock. The firefighters and I were just really trying to get through the traffic when the plane hit, and we were just standing there in like awe of what was happening. FDNY paramedic Kevin Darnowski

Flera vittnesmål finns här:
https://sites.google.com/site/wtc7lies/whattheysaw%3Aeyewitnessaccountsofthenycai
Citera
2013-11-22, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TODCDFWB
Jag flikar in här lite snabbt bara.

Vad röker du egentligen, Coovex? Du undvek att svara på mitt tidigare inlägg där jag presenterade en rad vittnen som tydligt såg ett flygplan. Vi tar det igen.
Flera vittnesmål finns här:
https://sites.google.com/site/wtc7lies/whattheysaw%3Aeyewitnessaccountsofthenycai

Du har uppenbarligen inte förstått poängen med filmen och inte heller den delen som tar upp dina såkallade "vittnes-uppgifter."

Hur svårt är det att skapa falska vittnen? INTE SVÅRT. Det finns för mycket bevis som talar för SC. Har du inte läst mina tidigare inlägg? Har du ens sett filmen?
De vittnesuppgifter du lägger fram är citat och kommentarer som vräks ut av just Media, alltså de RIKTIGA förövarna, de som ligger bakom incidenten. De är sånna artiklar "de" vill att du ska se.
Det är TV samt tidningar som är grunden till det stora hoaxet. Troligtvis inte "hjärnan" bakom det hela med ett verktyg.
En briljant plan, men som tur är finns det experter som jobbar inom grafisk design världen över som insåg att något inte stod rätt till när det såg "flygplans-crashen."

Du ligger efter. catsh up, will u. youtube:a september clues. Ett annat värdefullt tips är att öppna ögonen. Inse vilken värld vi lever i. Har du sett Thrive? Sirius? Zeitgeist Moving Forward? Lite filmer som kanske skulle vara bra för dig. Värdera de och ifrågasett. Det finns mycket du tror du vet. Jag säger inte att jag har svaren på allt, inte heller att jag tror på ALLT, men med lite sunt förnuft kan man resonera fram till ett vettigt beslut.

Simma lugnt
Citera
2013-11-22, 15:22
Bannlyst
Citat:
I Like your thinking.

Ja mycket är ju bara sjukt konstigt, dom där bilderna från helikoptern som rör sig men bilden är helt fixerad tycker tom jag som kan nada om kameror är bra jävla märkligt. Att mr bullshit Roemer dök upp med sitt "missile ehh plane" var ju lite lustigt att se med tanke på Mineta affären som tydligen ingen kan förklara, den jävla gubben har ju allt annat än rent mjöl i påsen.
Men för att det ska fungera för mig så måste det som träffade stämma in någorlunda på det riktiga planet och det är inte bara med bilderna och impact + vingspannet utan det måste även mimikera det "riktiga" planets väg för att det skall fungera eftersom alla air traffic controllers trots allt såg detta i realtid och film finns på detta. Missil eller något ens i närheten av så litet går helt enkelt inte och då måste bara folk har sett vad som skett eftersom miljoner blickar var fästa på Twin Towers men visst blir "operation Northwood" intressant att ha i huvudet här och byte från plan till drönare och det skulle vara sanslöst intressant om någon på något sätt skulle kunna lista ut den exakta positionen på samtliga plan när dom påstådda terroristerna slog av transpondern, för där har man sin lucka att byta plan.

Efter första impacten med tanke på alla olika bud från vittnena så lär vi aldrig få någon bra eller samlad bild från dessa och nej jag tycker inte det är konstigt att dom ringer till sina respektive arbetsgivare om dom var där men visst finns det bland dom 29 några som bara upprepar vad andra sagt. Tycker jag nog WTC 7 är mer intressant. Hur fan kunde man veta 20 min innan att den skulle kollapsa och gå ut och säga i tv att den gjort det men samtidigt ha byggnaden i bakgrunden. Då vet man uppenbarligen något som ingen annan visste.
Citera
2013-11-22, 15:52
Medlem
Citat:
Tycker jag nog WTC 7 är mer intressant. Hur fan kunde man veta 20 min innan att den skulle kollapsa och gå ut och säga i tv att den gjort det men samtidigt ha byggnaden i bakgrunden. Då vet man uppenbarligen något som ingen annan visste.
Ännu konstigare att man fler timmar tidigare utrymt byggnaden och pratade om att den riskerar att rasa. Strax innan BBC sade att den rasat pratade de andra TV-bolagen om att den rasar när som helst.
Citera
2013-11-22, 16:00
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ja mycket är ju bara sjukt konstigt, dom där bilderna från helikoptern som rör sig men bilden är helt fixerad tycker tom jag som kan nada om kameror är bra jävla märkligt. Att mr bullshit Roemer dök upp med sitt "missile ehh plane" var ju lite lustigt att se med tanke på Mineta affären som tydligen ingen kan förklara, den jävla gubben har ju allt annat än rent mjöl i påsen.
Men för att det ska fungera för mig så måste det som träffade stämma in någorlunda på det riktiga planet och det är inte bara med bilderna och impact + vingspannet utan det måste även mimikera det "riktiga" planets väg för att det skall fungera eftersom alla air traffic controllers trots allt såg detta i realtid och film finns på detta. Missil eller något ens i närheten av så litet går helt enkelt inte och då måste bara folk har sett vad som skett eftersom miljoner blickar var fästa på Twin Towers men visst blir "operation Northwood" intressant att ha i huvudet här och byte från plan till drönare och det skulle vara sanslöst intressant om någon på något sätt skulle kunna lista ut den exakta positionen på samtliga plan när dom påstådda terroristerna slog av transpondern, för där har man sin lucka att byta plan.

Efter första impacten med tanke på alla olika bud från vittnena så lär vi aldrig få någon bra eller samlad bild från dessa och nej jag tycker inte det är konstigt att dom ringer till sina respektive arbetsgivare om dom var där men visst finns det bland dom 29 några som bara upprepar vad andra sagt. Tycker jag nog WTC 7 är mer intressant. Hur fan kunde man veta 20 min innan att den skulle kollapsa och gå ut och säga i tv att den gjort det men samtidigt ha byggnaden i bakgrunden. Då vet man uppenbarligen något som ingen annan visste.

A. K. Dewdney skriver ingående om teorin att planen byttes ut mot drönare i Operation Pearl.
Citera
2013-11-22, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Ännu konstigare att man fler timmar tidigare utrymt byggnaden och pratade om att den riskerar att rasa. Strax innan BBC sade att den rasat pratade de andra TV-bolagen om att den rasar när som helst.

Timmar innan minsann men man hinner ändå inte få ut folk? Dessutom får man ju leka hitta elden riktigt hårt för hitta någonting ens i närheten av vad som skulle kunna få denna just rustade stålbyggnad att falla.

http://www.youtube.com/watch?v=Atbrn4k55lA&noredirect=1
http://www.youtube.com/watch?v=5LO5V2CJpzI&noredirect=1
http://www.youtube.com/watch?v=vqs91IKFXfg&noredirect=1

Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
A. K. Dewdney skriver ingående om teorin att planen byttes ut mot drönare i Operation Pearl.

Aha har du länk?
Senast redigerad av Burros 2013-11-22 kl. 16:14.
Citera
2013-11-22, 16:16
Medlem
Citat:
Nu brukar jag titta på September clues en gång varannan månad. Man mår så sjukt bra av den. Man blir målmedveten, jordnära och känner kontakt med verkligheten.
Du behöver se lite andra Youtubefilmer också. Förslagsvis den här http://www.youtube.com/watch?v=zYSGv5HNPxQ. Den innehåller en analys av September clues.
Citera
2013-11-22, 16:23
Medlem
Citat:
Du behöver se lite andra Youtubefilmer också. Förslagsvis den här http://www.youtube.com/watch?v=zYSGv5HNPxQ. Den innehåller en analys av September clues.
Tror du inte jag kollat den? Jag ifrågasätter ALLT. Ser öppensinnat från båda hållen, plz.
Om du gör mer resaerch så kommer du inse att din "debunk-video" är falsk.
Hursomhelst är det uppenbart vad som hänt. Även om SC har sina brister.
Citera
2013-11-22, 16:40
Medlem
Citat:
Tror du inte jag kollat den? Jag ifrågasätter ALLT. Ser öppensinnat från båda hållen, plz.
Om du gör mer resaerch så kommer du inse att din "debunk-video" är falsk.
Hursomhelst är det uppenbart vad som hänt. Även om SC har sina brister.
Eftersom SC luras genom att klippa bort viktiga delar ur videosekvenserna är det omöjligt att lita på något av det som sägs i SC.
Citera
2013-11-22, 17:11
Medlem
Citat:
Eftersom SC luras genom att klippa bort viktiga delar ur videosekvenserna är det omöjligt att lita på något av det som sägs i SC.
vilka viktiga delar? Som att det går att lita på resten utav sändningen!? Här är en oklippt version med alla fem networks de första minutrarna. http://www.youtube.com/watch?v=RxU4-NsSVr8
Ditt påstående är löjligt. SC bevisar ju exakt det du påstår, fast hur Media klipper ut viktiga delar och endast väljer att visa det som passar med deras story. shait!
Citera
2013-11-22, 21:44
Medlem
Citat:
Du har uppenbarligen inte förstått poängen med filmen och inte heller den delen som tar upp dina såkallade "vittnes-uppgifter."

Hur svårt är det att skapa falska vittnen? INTE SVÅRT. Det finns för mycket bevis som talar för SC. Har du inte läst mina tidigare inlägg? Har du ens sett filmen?
De vittnesuppgifter du lägger fram är citat och kommentarer som vräks ut av just Media, alltså de RIKTIGA förövarna, de som ligger bakom incidenten. De är sånna artiklar "de" vill att du ska se.
Det är TV samt tidningar som är grunden till det stora hoaxet. Troligtvis inte "hjärnan" bakom det hela med ett verktyg.
En briljant plan, men som tur är finns det experter som jobbar inom grafisk design världen över som insåg att något inte stod rätt till när det såg "flygplans-crashen."

Du ligger efter. catsh up, will u. youtube:a september clues. Ett annat värdefullt tips är att öppna ögonen. Inse vilken värld vi lever i. Har du sett Thrive? Sirius? Zeitgeist Moving Forward? Lite filmer som kanske skulle vara bra för dig. Värdera de och ifrågasett. Det finns mycket du tror du vet. Jag säger inte att jag har svaren på allt, inte heller att jag tror på ALLT, men med lite sunt förnuft kan man resonera fram till ett vettigt beslut.

Simma lugnt

OJ...alltså hur kan man tro på sånt här trams Du borde gå till psykolog
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in