Får en uppdatering hela tiden via automatiska uppdateringar på en netbook.Xp burk sp 3 uppdateingen återkommer hela tiden trotts att jag redan installerat den. KB952069. Vad kan detta bero på?
Får en uppdatering hela tiden via automatiska uppdateringar på en netbook.Xp burk sp 3 uppdateingen återkommer hela tiden trotts att jag redan installerat den. KB952069. Vad kan detta bero på?
Okej.Bästa sättet att lösa skiten på?Gammal artikel du länkar till.Frågan är varför detta dök upp idag?Har inte installerat om eller liknande på evigheter.
Okej.Bästa sättet att lösa skiten på?Gammal artikel du länkar till.Frågan är varför detta dök upp idag?Har inte installerat om eller liknande på evigheter.
Har en pågående windows update-installation på min laptop. Nu har den hängt sig och fastnat på 35%. Den har stått på 35% i ca 2h nu. När jag stängde av datorn för att starta i felsäkert läge gick inte det, jag kom bara tillbaka till windows update och den står kvar på 35% vid uppstarten.
Hur löser jag detta? Ska jag bara låta den stå och tugga i några timmar till?
Jag har en MSI Ge70 2oe
Tacksam för svar
Senast redigerad av WiDeN 2014-01-06 kl. 21:08.
Jag har en 1 vecka gammal dator som automatiskt har sökt efter uppdateringar till Windows och installerat ett stort antal såna, ca 120 st.
Mitt problem är att när jag nu startar datorn nu så försöker den konfigurera dessa uppdateringar men det går inte. Det står:
"Det gick inte att konfigurera uppdateringarna. Återställer ändringar."
Och så nästa gång jag startar datorn samma resultat. Och det tar LÅNG tid att gå igenom detta steg.
Vad ska jag göra?
Avinstallera alla 120 uppdateringar? Vad jag kan se måste man då göra detta en i taget.
Fast hur ska jag då kunna göra uppdateringar framöver?
Hur ska jag kunna välja vilka jag behöver och inte behöver?
Läs och begrunda dessa tips, sedan skulle jag själv avinstallerat alla updates och laddat ner några stycken åt gången för att på så vis se vilken uppdatering det är som krånglar.