2013-11-22, 14:59
Medlem
meduzan2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Vad är event? nåt nytt?

såg med detta ska testa och se vad de är för något!
Citera
2013-11-22, 14:59
Medlem
Zycombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Tycker det blev mycket tråkigare nu att spela när vinstpengarna är så mycket lägre i de korta roliga racen.

Jag hade ett mål att tjäna ihop till en fin supersportbil och sen trimma upp den. Ganska segt att sitta och nöta race som det var innan uppdateringen. Det är ju inte så att man vinner varje race, och ja tycker faktiskt inte att det är kul att fuska genom att spela enbart med en kompis så vinner man varannan gång.

Men nu känns det ju helt omöjligt att komma upp i 1 miljon i spelet.
Förut var ju det snabbaste sättet att tjäna pengar genom att köra korta race, finns det nått "nytt" sätt nu? Eller alltså vad ska man välja....

Jag tänker inte betala pengar till Rockstar för att få in-game pengar, aldrig i livet!

Det lär bli svårare och svårare tyvärr. Jag har spelat upp till nivå 36 nu och den där 500k bonusen man fick har jag slösat bort på en lägenhet för 300k och mina två bilar jag har i garaget. Nu börjar det bli svårare att få ihop pengar tyvärr
Citera
2013-11-22, 16:55
Medlem
Blifullidags avatar
Kommer ju fan inte in i eventplaylisten. Försökt 5 ggr nu men blir bara utkastad. Nån annan som har samma problem?
Citera
2013-11-22, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cazzette
Kör in en vanlig bil du hittar på gatan och klicka på sälj, när det kommer upp "är du säker?" ska du klicka på start > xbox/PSN store och sedan återgå till GTA, då bör du spawna i din bil och sedan är det bara att åka in till los santos customs och sälja den.
Fungerar inte. Jag spawnas i vanliga bilen inne på LCS.
Citera
2013-11-22, 17:21
Medlem
Lothbroks avatar
Haha fan va fail att pengaglitchen fortfarande fungerar, extra roligt när dom skrev att det var fixat. För ni som inte vet så är det så enkelt att ni har en bil som eran personliga, t.ex Dominator,ozelot f620 eller sentinel xs som ni får drygt 100k för alla 3. sälj bilen och snabbt switch charatcher. Då kommer ni i en ny free roam och sitter i den bilen ni precis sålde, easy peasy.
Citera
2013-11-22, 17:22
Medlem
oineris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blifullidag
Kommer ju fan inte in i eventplaylisten. Försökt 5 ggr nu men blir bara utkastad. Nån annan som har samma problem?

Själv kommer jag inte in heller.
Citera
2013-11-22, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Haha fan va fail att pengaglitchen fortfarande fungerar, extra roligt när dom skrev att det var fixat. För ni som inte vet så är det så enkelt att ni har en bil som eran personliga, t.ex Dominator,ozelot f620 eller sentinel xs som ni får drygt 100k för alla 3. sälj bilen och snabbt switch charatcher. Då kommer ni i en ny free roam och sitter i den bilen ni precis sålde, easy peasy.
Funkar ju inte att sälja bilar dyrare än 50 000
Citera
2013-11-22, 17:36
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Funkar ju inte att sälja bilar dyrare än 50 000

Jo det gör det visst det, bilar som är värda över 50k från början, nej. Men dessa blir värda mer när du fulltrimmat dom och går då sälja för över 100 tusen, är dom otrimmade och du bara tar en på vägen får du ju bara 5-10k för dom..
Citera
2013-11-22, 17:43
Medlem
Hundvalps avatar
Någon som har en Adder eller liknande sportbil, och har lust att bjussa på den? Har inte tillräckligt med cash så har inte råd att köpa en. Som tack kan ni få en Space Docker av mig.

Denna glitch pratar ja om: http://www.youtube.com/watch?v=hAgI_LulFos
Citera
2013-11-22, 17:48
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Någon som har en Adder eller liknande sportbil, och har lust att bjussa på den? Har inte tillräckligt med cash så har inte råd att köpa en. Som tack kan ni få en Space Docker av mig.

Denna glitch pratar ja om: http://www.youtube.com/watch?v=hAgI_LulFos
Ett tips är att du skriver vilken konsol det gäller. Sedan om du ändå är redo att göra utnyttja olika glitchar så kan du ju lika gärna göra sälj-glitchen och få ihop pengarna till en Adder på 5 minuter.
Citera
2013-11-22, 17:49
Medlem
HejAntons avatar
Fan vad tråkigt det är med off-road race. Man ligger först på Sanchez sen kommer någon i en Injection ikapp med catchup och sen kör dom ihjäl dig. Ggwp sista plats.

PS: någon som vet när heist kommer??!?!
Citera
2013-11-22, 17:50
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejAnton
Fan vad tråkigt det är med off-road race. Man ligger först på Sanchez sen kommer någon i en Injection ikapp med catchup och sen kör dom ihjäl dig. Ggwp sista plats
När du kör motorcykel så ska du stegra så ofta du kan. Den blir betydligt snabbare då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in