2013-11-21, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Varför kan jag inte sälja min bil som är värd mer än 50 000?
Kör in en vanlig bil du hittar på gatan och klicka på sälj, när det kommer upp "är du säker?" ska du klicka på start > xbox/PSN store och sedan återgå till GTA, då bör du spawna i din bil och sedan är det bara att åka in till los santos customs och sälja den.
Citera
2013-11-21, 19:54
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Bad Sport är en jävla skitidé. Det är trots allt GTA det handlar om.
Att man betalar bilen man spränger kan jag gå med på, men det räcker som straff.

Varför är det en dålig idé? Tycker bara det är positivt att spelare med samma intressen får spela tillsammans. De som vill åka runt och spränga andras bilar får göra det, och de som inte vill ha sin bil sprängd slipper riskera att någon åker förbi och spränger den (eller ja, mindre risk i alla fall).
Citera
2013-11-21, 20:00
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Varför är det en dålig idé? Tycker bara det är positivt att spelare med samma intressen får spela tillsammans. De som vill åka runt och spränga andras bilar får göra det, och de som inte vill ha sin bil sprängd slipper riskera att någon åker förbi och spränger den (eller ja, mindre risk i alla fall).

Vill man inte spela med sticky-bombs kåta människor kan man välja att byta server, alternativt spela på en invite only server.
Jag tycker att straff nog bör vara att få betala bilen, så som det nu är.

Att mörda och spränga bilar är en ganska väsentlig del i GTA serien.

Meeeeeeen smaken är som röven, klöven. Och vi alla kan givetvis inte tycka likadant.
Senast redigerad av Necrofili 2013-11-21 kl. 20:02.
Citera
2013-11-21, 20:59
Medlem
Necrofilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrofili
Vill man inte spela med sticky-bombs kåta människor kan man välja att byta server, alternativt spela på en invite only server.
Jag tycker att straff nog bör vara att få betala bilen, så som det nu är.

Att mörda och spränga bilar är en ganska väsentlig del i GTA serien.

Meeeeeeen smaken är som röven, klöven. Och vi alla kan givetvis inte tycka likadant.

Hade i går en skotte efter mig, han följde mig över hela mappen och sprängde slutligen min bil. Jag hade ihjäl honom ett par gånger och ringde efter en ny bil, som även den sprängdes. Detta upprepades ett par gånger. Sen försvann killen och efter en stund fick jag ett argt meddelande om att han blivit bad sport.

Jag hade hellre sett att jag fick mörda honom ett par gånger till!

Edit: Lyckades citrera mig själv. Haha kasst.
Senast redigerad av Necrofili 2013-11-21 kl. 21:02.
Citera
2013-11-21, 21:04
Medlem
dparas avatar
I början på online så kunde man göra sin egen avatar/ spelare, funkar det även att ändra nu? Om, hur gör man? ( xbox ).
Citera
2013-11-21, 21:13
Medlem
Hur startar man en privat session?
Citera
2013-11-21, 21:19
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dpara
I början på online så kunde man göra sin egen avatar/ spelare, funkar det även att ändra nu? Om, hur gör man? ( xbox ).
Det går inte att ändra utseendet på en existerande karaktär.
Citat:
Hur startar man en privat session?
Menu -> Online -> Start Private Session
Citera
2013-11-21, 21:32
Medlem
Varför kan inte Simon skicka bilder på bilmodellerna han vill ha istället för bara text? Det är liksom lite svårt att veta vilken i bilkön man ska slita ut föraren på då.

Var har taxibilarna tagit vägen i multiplayer förresten? Jag vill köra taxi
Citera
2013-11-21, 21:35
Medlem
sigurts avatar
Tycker det blev mycket tråkigare nu att spela när vinstpengarna är så mycket lägre i de korta roliga racen.

Jag hade ett mål att tjäna ihop till en fin supersportbil och sen trimma upp den. Ganska segt att sitta och nöta race som det var innan uppdateringen. Det är ju inte så att man vinner varje race, och ja tycker faktiskt inte att det är kul att fuska genom att spela enbart med en kompis så vinner man varannan gång.

Men nu känns det ju helt omöjligt att komma upp i 1 miljon i spelet.
Förut var ju det snabbaste sättet att tjäna pengar genom att köra korta race, finns det nått "nytt" sätt nu? Eller alltså vad ska man välja....

Jag tänker inte betala pengar till Rockstar för att få in-game pengar, aldrig i livet!
Citera
2013-11-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER

Menu -> Online -> Start Private Session
Finns inte för mig. Bara starta en ny session, ej privat. Spelar på PS3.
Citera
2013-11-21, 22:00
Medlem
kattrumpas avatar
Citat:
Finns inte för mig. Bara starta en ny session, ej privat. Spelar på PS3.
Jo, det finns.
Du måste göra det från singleplayer.
Citera
2013-11-21, 22:11
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattrumpa
Jo, det finns.
Du måste göra det från singleplayer.
Det var singleplayer jag utgick ifrån, men jag antog att funktionen fanns via multiplayer också. Konstigt val från Rockstars håll. Är det medvetet, tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in