2015-02-05, 07:58
Medlem
COYG1886s avatar
längtar till Heist alltså men finns det något info om hur mycket pengar man får efter varje jobb. borde väl ligga på mer än 20-30k eller
Citera
2015-02-05, 08:31
Medlem
Dunderqvists avatar
Jag förstår inte hur lång tid det ska ta för Telia att fixa en driftstörning. Varken bredband, telefoni eller TV fungerar. Jag som hade förhoppning om att kunna lira lite GTA Online och pimpa lite bilar.

Förövrigt, har just nu cirkus 400k tror jag och tre bilar i garaget:
Tornado (Soft Roof), Elegy och Vigero (A'la Toretto)

Vill gärna ha tips om nån skön bil att pimpa som inte kostar skjortan, säg max 100k.
Futo och Sultan ska jag försöka leta efter men utöver de då?

Edit: En till sak, tror ni det krävs mycket pengar för att kunna köra Heists? Ifall man måste ha typ grejer och sånt?
Citera
2015-02-05, 08:54
Medlem
Sundancekid01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Jag förstår inte hur lång tid det ska ta för Telia att fixa en driftstörning. Varken bredband, telefoni eller TV fungerar. Jag som hade förhoppning om att kunna lira lite GTA Online och pimpa lite bilar.

Förövrigt, har just nu cirkus 400k tror jag och tre bilar i garaget:
Tornado (Soft Roof), Elegy och Vigero (A'la Toretto)

Vill gärna ha tips om nån skön bil att pimpa som inte kostar skjortan, säg max 100k.
Futo och Sultan ska jag försöka leta efter men utöver de då?

Edit: En till sak, tror ni det krävs mycket pengar för att kunna köra Heists? Ifall man måste ha typ grejer och sånt?
En bil jag tycker man kan styla riktigt coolt är Imponte Ruiner. Ingen sällsynt bil i spelet direkt, lär vara en av de första bilarna du hittar ute på stan. Ändå är det typ inga som har den. Lite roligare att ha en sån tycker jag än t.ex en Zentorno.
Citera
2015-02-05, 11:15
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sundancekid01
En bil jag tycker man kan styla riktigt coolt är Imponte Ruiner. Ingen sällsynt bil i spelet direkt, lär vara en av de första bilarna du hittar ute på stan. Ändå är det typ inga som har den. Lite roligare att ha en sån tycker jag än t.ex en Zentorno.

Jo, den är hyfsat rolig. Kör mest på PS3 för tillfället men jag har pimpat upp den på PS4 och han är skön att köra med så får se hur jag gör, kan ju gå all in på Sultan och Futo annars, ett jävla jobb att hitta de bara.
Citera
2015-02-06, 15:57
Medlem
Sundancekid01s avatar
Vad fan har hänt med min gubbe?
Rockstar hade väl någon horuppdatering av sina fittservrar tidigare idag. När jag skulle logga in kunde jag göra en character-transfer. Hade aldrig gjort detta tidigare då jag började om från början när jag skaffade ps4. Nu får jag bara upp min gamla gubbe som jag hade på ps3 (lvl 4) och kan inte hitta min vanliga som är lvl 102. När jag tar swap character får jag bara upp den äckliga lvl 4 och new character. Var kan jag hitta min gubbe??
Citera
2015-02-06, 17:52
Medlem
Är det någon mer som inte kommer in? Står bara "timed out locating session" när jag försöker. Spelar på ps4
Citera
2015-02-08, 15:33
Medlem
sparvsylts avatar
Hej gubbar och gummor! Vilket är era favorit missions just nu? Då jag precis investerade i en buzzard diggar jag Trash Talk och Mixed Up With Coke men letar efter andra välbetalda missions man enkelt kan göra med en buzzard .
Citera
2015-02-08, 17:05
Medlem
Dunderqvists avatar
Feltzer är helt klart min nya favoritbil, har pimpat den rejält och den är så komplett.
Har även en Sultan och de ser jag nästan hela tiden på gatorna.

För er som vill så har jag gjort ett race som heter DK. Uppe i bergstrakterna och mycket driftmöjligheter. Roligt värre!
Citera
2015-02-08, 17:48
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Feltzer är helt klart min nya favoritbil, har pimpat den rejält och den är så komplett.

För er som vill så har jag gjort ett race som heter DK. Uppe i bergstrakterna och mycket driftmöjligheter. Roligt värre!
Bara för det måste jag skaffa miog en sultan igen, älskade den bilen , undrar fortfarande varför jag sålde min.
Citera
2015-02-08, 18:01
Medlem
Citat:

Dom som jag åker runt mest med är Carbonizzare och Alpha, det är något speciellt med dom.

Uppdateringen idag kan ha varit den största besvikelsen i gta:s historia.
Citera
2015-02-08, 18:05
Medlem
Lokhundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrwille
Dom som jag åker runt mest med är Carbonizzare och Alpha, det är något speciellt med dom.

Uppdateringen idag kan ha varit den största besvikelsen i gta:s historia.

Vad är det för uppdatering?
Citera
2015-02-08, 18:14
Medlem
Lokhundens avatar
Citat:

Har också precis införskaffat en Feltzer . Börjat om med en ny karaktär på PS4 så trim-möjligheterna är begränsade än så länge

Har också raffsat åt mig en gammal favorit, Schwartzer. Eller vänta nu, är det Schafter den heter? Nu känner jag mig vilse...

Sultanen är riktigt go ute i vildmarken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in