Citat:
Ursprungligen postat av
Mantrid
Om man spelar för att bli bättre och/eller klättra i rankat så ska man självklart fortsätta spela. Jag antar att många personer inte kan hantera förluster och bara sitter och önskar att det vore över. Personligen försöker jag lära mig någonting från varje förlust. Vad gjorde jag fel? Vad gjorde motståndarna rätt?
Och jag skulle vilja tillägga att du inte bör skylla ifrån dina förluster på någon annan. Även om du inte menade det så som jag läste det så är det väldigt enerverande att konstant se folk överdriva om hur många feeders de får i laget.
jag håller på att lvla upp ett nytt acc till 30, så jag kan bara köra normal games. jag förstår precis vad du menar, säkert många som klagar på att de förlorar pga andras misstag. men i de 2 senaste matcherna jag menar är det inte mitt fel, jag försökte carrya så mycket jag kunde, och det fungerade ena gamet, vi vann tack vare att jag kunde köra 3v1, teamet kunde farma upp medan de var döda, så vi vände matchen helt. andra gamet kunde jag inte carrya de som feedade pga att vår junglare vägrade ganka, han var bot hela tiden och feedade med adc + support. jag tänker alltid, hur skulle jag ändrat. vad skulle vart bättre i min build? men vad jag märker från flashback är att folk här måste lära sig att inte alla skyller ifrån sig, vissa games förlorar man solklart för att folk feedar. och om ens adc har 1/7/0 och supporten har 0/10/1 efter 15 min så är det ganska solklart vems fel det är xd. visst man kan carrya, men så bra är jag inte riktigt så jag kan dra ett helt lag till vinst haha, är inte direkt plat. kan även tillägga att i båda gamesen var ADC+ support first timers, de hade aldrig spelat rollen innan men vägrade ändå lyssna på tips
Citat:
Ursprungligen postat av
HejAnton
Spela bara Riven + Renekton, mest op champs just nu imo
har spelat renekton och tycker han är riktigt rolig faktiskt, dock kör jag fiora atm, tycker hon är otroligt stark med. blir nog att spara ihop till renek eller riven, är tyvärr inte en bra riven spelare, men man måste ju lära sig någon gång!