2013-11-21, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parmenides123
Herr Proudhon känner inte till socialstaten. Han dog före dess tid.

Med din definition ansluter jag mig till nwo-sympatisörerna. Vår regering är god; allt är ju relativt förstås när jag betraktar Nordkoreas regering som ond och USAs inte så god som vår; jag drar mig därtill för att betrakta den zimbabwiska eller den burmesiska regeringen som speciellt god i den relativa värld vi lever.

Jag är väldigt glad över mat på bordet och tak över huvudet - socialstaten är hyfsat god då den tillförsäkrar mig dessa rättigheter, liksom den utbildning jag erhållit och den med skattemedel finansierade läkaren som jag idag besökte är jag också glad för; därtill hyfsat nöjd över att inte bli utsatt för rättsövergrepp och tortyr varje dag.

Vi lever i en god nwo värld. Iaf kunde det vara så mycket sämre.

Vi har ingen regering utan en drängregering. Den välfärd vi har idag är endast reminiscenser från flydda dagar, rester från folkhemmet. Samhället hålls vid liv av lånade judaspengar som erhålles från Nwo:s arkitekter/bankirer.

Av detta remunerativa välstånd kommer endast smulor folket till del, bara precis tillräckligt för att hålla skenet uppe av ett välfungerande samhälle. Företaget Sverige är sålt till internationella aktörer, och deras välvilja upphör i samma stund marionettregeringen väljer att inte lyda.

Jag är också väldigt tacksam över mat i magen m.m. precis som boskap gläds över ensilage. Materiellt lider jag ingen nöd.

Kul att du lever i en god nwovärld, inget är så bra eller dåligt att det inte kan bli bättre eller sämre. Men offer för nwo:s framfart finns det många
Utsatt för allvarliga rättsövergrepp har jag själv blivit, och tortyr vederfars jag dygnet runt sedan decennier.

Detta till trots kan nog Nwo ha sina förtjänster, precis som vid rättsskipningar där man hugger handen av tjuvar, då kan de ju ej stjäla mer.

Mycket roligt videoklipp endast 6.48 min.

http://www.youtube.com/watch?v=H6b70TUbdfs
Senast redigerad av Torero 2013-11-21 kl. 01:09.
Citera
2013-11-21, 01:13
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torero
Utsatt för allvarliga rättsövergrepp har jag själv blivit, och tortyr vederfars jag dygnet runt sedan decennier.

Svårt att ta dig på allvar...
Citera
2013-11-21, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamas
Som jag försökte förklara förut, det går inte att bevisa det här, det är något man måste se själv. Det handlar om att lagra upp med information från olika ställen, för att den skapa sig en helhetsbild av informationen i sinnet.

Här är lite information för "sinnet" http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/justitieministern-oppnar-for-total-overvakning_6703869.svd ..
Senast redigerad av Torero 2013-11-21 kl. 02:21.
Citera
2013-11-21, 02:40
Medlem
Citat:
Här är lite information för "sinnet" http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/justitieministern-oppnar-for-total-overvakning_6703869.svd ..
Trevligt, trevligt.
Det fortsätter i samma spår, vilket vi också har påpekat för människor under en lång tid nu. Ingen lyssnar, alla håller bara för öronen och kallar oss för paranoida konspirationsteoretiker.
Snart är vi alla döda, och de kommande generationerna föds in i och uppfostras i det nya systemet.
Citera
2013-11-21, 04:19
Medlem
Jeffry122s avatar
Citat:
Trevligt, trevligt.
Det fortsätter i samma spår, vilket vi också har påpekat för människor under en lång tid nu. Ingen lyssnar, alla håller bara för öronen och kallar oss för paranoida konspirationsteoretiker.
Snart är vi alla döda, och de kommande generationerna föds in i och uppfostras i det nya systemet.

Beskriv gärna lite hur det nya systemet kommer att vara dåligt för dom som föds in i det.
Förytliga gärna vilken version av den stora konspirationen du tillhör, är du vänster som tror att den "nya världs ordningen" Illuminati orsakade bl.a. franska revolutionen eller är du höger som tror på Oklahoma bomben? Eller är du lite smörgåsbords-konspirationsteoretiker och plockar lite här och var?
Hoppas du är medveten om att du är och nystar i gammal skit som funnits länge länge i historien och som fortfarande står utan konkreta bevis och inte accepteras av befolkningen. Ingen sover utan det är ni som dagdrömmer.
Citera
2013-11-21, 04:22
Medlem
Jeffry122s avatar
Citat:

Ja FRA kommer och tar dig och sedan ska dom läsa alla din E-mail och sms, lägga ut alla på sin Facebooksida och lista sina mest korkade och försök till romantiska och så får folk gilla ifall dom skrattar högt!

Citera
2013-11-21, 04:48
Medlem
Jag kan inte nå fram till dig, Jeff. Vad jag är säger så har du redan i förväg bestämt att det är trams, och vad jag än länkar så kommer din hjärna på ett eller annat sätt skjuta ifrån sig det.
Du är helt omöjlig, du är ett hopplöst fall.

Existerar det någon form av konspirationsteori som du tror på? JFK är i min värld en av de mest uppenbara, tror du det är något fishy med mordet på honom?
Känner du till vad han försökte genomföra?
Citera
2013-11-21, 16:00
Medlem
Jeffry122s avatar
Citat:
Jag kan inte nå fram till dig, Jeff. Vad jag är säger så har du redan i förväg bestämt att det är trams, och vad jag än länkar så kommer din hjärna på ett eller annat sätt skjuta ifrån sig det.

Existerar det någon form av konspirationsteori som du tror på? JFK är i min värld en av de mest uppenbara, tror du det är något fishy med mordet på honom?

Jag är inte så insatt i Kennedy mordet men jag är ganska säker på att Oswald var en ensam skytt och att han sköts sedan för att någon inbiten secret service agent inte kunde sova eftersom han misslyckats med sitt uppdrag.
Vad menar du är så uppenbart då? När man ser på filmen att alla 3 skott kommer bakifrån?

En konspiration verkar födas då en myndighet för USA gjort bort sig så mycket att motsatsen verkar vara omöjlig.
Citera
2013-11-21, 16:11
Medlem
alltid-i-blasvaders avatar
felpost
Senast redigerad av alltid-i-blasvader 2013-11-21 kl. 16:30.
Citera
2013-11-21, 16:22
Medlem
Citat:

Du verkar ha snälla torterare som låter dig framföra uppfattningar på Flashback. Vad skriver du med? Har du naglar kvar på fingertopparna; har du ens fingrarna kvar eller är de avklippta?

Du har brännmärken över hela din kropp; ögonen utstuckna; könsorganet stympat och hjärnverksamheten deformerad av åratals av isolering och slag mot huvudet?

I min nwo-värld slipper jag allt detta. Det är jag förstås glad för.
Citera
2013-11-21, 16:29
Medlem
Citat:

Det är klart att det finns konspirationer; hemliga sällskap, underrättelsetjänster, maktcentra som iscensätter konkreta händelser - det är nog ingen som förnekar detta.

Men det är några som förnekar "the grand conspiracy"; dvs. att allt skulle hänga samman i nån slags helhet där allt är en del i samma konspiration; typ en ny världsordning med nån slags hemlig världsregering eller hur man nu vill uttrycka detta. Det är med denna stora konspiration som problemen hopar sig i form av inkonsistens, problem med fakta och grundläggning.
Citera
2013-11-21, 22:32
Medlem
Jeffry122s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parmenides123
Det är klart att det finns konspirationer; hemliga sällskap, underrättelsetjänster, maktcentra som iscensätter konkreta händelser - det är nog ingen som förnekar detta.

Men det är några som förnekar "the grand conspiracy"; dvs. att allt skulle hänga samman i nån slags helhet där allt är en del i samma konspiration; typ en ny världsordning med nån slags hemlig världsregering eller hur man nu vill uttrycka detta. Det är med denna stora konspiration som problemen hopar sig i form av inkonsistens, problem med fakta och grundläggning.

Man kan kalla det för trams också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in