2013-11-10, 02:00
Medlem
facemans avatar
Man försöker förklara för folk hur det verkligen ligger till i världen och det man får tillbaka är ett hånskratt. Jag känner nu att det är lika bra att nwo planen fullbordas. mänskligheten är så korkad att den tyvärr förtjänar det.
Citera
2013-11-10, 02:04
Medlem
BigFatCones avatar
Det kan ju bero på att dom bevis som läggs fram är på samma nivå som människor som försöker bevisa att allt i Bibeln är sant.
Citera
2013-11-10, 02:12
Medlem
Jag tror problemet är att folk går på för hårt. Det är svårt att ta till sig det när folk pratar om Illuminati som ett galet magikersällskap, eller om rymdödlor som övertar folks kroppar.

Ta det lite lugnt, sluta tala om dom som ett ont sällskap som dyrkar satanistiska krafter, det räcker med att upplysa folk om hur banksystemet fungerar, för där har vi hela gröten.
Inget mer än det behöver vi se, åtminstone inte som det ser ut just nu. Man får upplysa folket steg efter steg, börja så långt ner som möjligt och känn av omgivningen.
En person som inte ens känner till banksystemets fiffel kommer aldrig kunna ta till sig något av det mer extrema.
Citera
2013-11-10, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamas
En person som inte ens känner till banksystemets fiffel kommer aldrig kunna ta till sig något av det mer extrema.

Så först bankfiffel, sen rymdödlor?
Citera
2013-11-10, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shamas
Jag tror problemet är att folk går på för hårt. Det är svårt att ta till sig det när folk pratar om Illuminati som ett galet magikersällskap, eller om rymdödlor som övertar folks kroppar.

Ta det lite lugnt, sluta tala om dom som ett ont sällskap som dyrkar satanistiska krafter, det räcker med att upplysa folk om hur banksystemet fungerar, för där har vi hela gröten.
Inget mer än det behöver vi se, åtminstone inte som det ser ut just nu. Man får upplysa folket steg efter steg, börja så långt ner som möjligt och känn av omgivningen.

Är noll insatt i det här. Men vart kan man läsa om bank fiffel?
Citera
2013-11-10, 02:31
Medlem
facemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frigjord

ja. vad är problemet? du lever i ett universum där det existera fler stjärnor än det finns sandkorn på jorden, du är en varelse som lever på en stor sten som cirkulerar ett stort eldklot. begränsa dig inte på vad som är möjligt eller inte på reflex
Senast redigerad av faceman 2013-11-10 kl. 02:33.
Citera
2013-11-10, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faceman
ja. vad är problemet? du lever i ett universum där det existera fler stjärnor än det finns sandkorn på jorden, du är en varelse som lever på en stor sten som cirkulerar ett stort eldklot. begränsa dig inte på vad som är möjligt eller inte på reflex

Haha, nej jag begränsar mig inte - däremot tycker jag att tanken på rymdödlor som tar över kroppar var ganska rolig; speciellt om sambandet lyder: (1) Acceptera bankfiffel; (2) Okej då, jag köper rymdödlorna också.

Läser du mina inlägg så ska du se att ungefär 90% av dem handlar om just universum och vår besynnerliga existens.
Citera
2013-11-10, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frigjord
Jag tror inte på rymdödlor, men min poäng är att man inte kan övertyga folk om extrema saker om de inte ens är medvetna om de mest enklaste sakerna.
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Är noll insatt i det här. Men vart kan man läsa om bank fiffel?
Överallt på internet antar jag, men du behöver inte läsa något material för att förstå, du har svaret i ditt eget huvud.
Bankerna suger åt sig pengar och människorna runt om i världen får lida, det är så det fungerar och det är så det alltid har fungerat.
De tjänar pengar på riktigt fula metoder.
Googlade åt dig, du hittar säkert något av värde här:

https://www.google.se/#q=banking+system+scams
Citera
2013-11-10, 12:04
Medlem
spittys avatar
Citat:
Man försöker förklara för folk hur det verkligen ligger till i världen och det man får tillbaka är ett hånskratt. Jag känner nu att det är lika bra att nwo planen fullbordas. mänskligheten är så korkad att den tyvärr förtjänar det.

Där förmedlade du mina känslor.
För mig finns det två typer av människor (vad gäller diskussion och upplysning), dogmatiska och öppensinnade.

Direkt jag märker att en person inte är mottaglig, öppen för nya teorier och fakta, skickar jag in den i det enkelspåriga facket där inget kommer ut. Det finns ingen mening att diskutera med dessa personer för de har absolut inga förutsättningar överhuvudtaget att VILJA förstå och resonera kring det nya. Dessa personer är oskyldigt dömda att slaviskt jobba för statsapparaten och under inga som helst omständigheter ifrågasätta systemet.

De öppensinnade är beredd att argumentera för sin rätt och framför allt redo att ändra sin teori med nytt material.
Citera
2013-11-10, 12:19
Medlem
spittys avatar
Vad bankerna har för sig är ingen hemlighet. Det finns mängder med fakta som litteratur, dokumentärer o.s.v. som belyser detta.

Men då kommer Herr och Fru Svensson ifrågasättande,
-Hur kommer det sig att regeringen inte gör något ifall detta stämmer?
-Jo det ska jag förklara, bankerna och näringslivet styr regeringen och låter deras kapitalistiska intressen gå före din och fröken Reinfeldts stämma.
- Det är omöjligt, vi lever i ett demokratiskt samhälle där vår röst säkrar våra intressen. Bla bla bla, jada jada jada!! <--- Se, redan här är det ingen mening att prata med dessa byfånar.

Hur kan man inte vara cynisk i denna värld..
Citera
2013-11-10, 12:32
Medlem
Citat:

Men nu är det ju så att endast dom 'vakna' upplever illuminati, dom 'sovande' är ju opåverkade. Så vem som förkänar saker är irrelevant, det är endast ni som drabbas. Den hjälp som kan tänkas måste därför riktas till er.
Citera
2013-11-10, 12:45
Medlem
spittys avatar
När NWO har sin makt finns det ingen anledning att fortsätta härska i smyg. Efter ett officiellt "framträdande" är det våra avkommor som vackert kommer få betala priset för lättjan de "sovande" drivits av. I slutändan drabbas därav alla som inte når upp till taket på pyramiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in