2013-11-13, 17:01
Medlem
konstiga är att jag blivit härligt trippad varje gång, och mestadelen av det jag käkat har varit sådanna, fan va dem få "riktiga" jag käkat måste varit megapotenta isf?
Citera
2013-11-13, 17:55
Medlem
iseedeadpeoples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacksterr
Allright, då har man en ny svamp som man kan överleva på om man blir lämnad djupt i svenska skogarna iaf..
Det har hänt att jag har ätit några stycken tillsammans med toppisar och jag vet inte om dem har någon effekt men jag har läst att dem är svagt psykoaktiva, hade varit intressant att veta.
Citera
2013-11-16, 21:15
Medlem
Tror ni det är korstolerans mellan toppisar och 25I-NBMD?

Jag gjorde te på 3g torkade toppisar igår men somnade och missade allting, så jag tänkte ta ett par lappar idag istället.
Citera
2013-11-17, 22:07
Medlem
Är det fortfarande säsong för toppisar?
Citera
2013-11-20, 18:47
Medlem
Jag var ute på skattjakt häromdagen och hittade dessa. Har läst massor om de olika och de står att de finns en del att förväxla dem med.
Tänkte bara kolla om ni också ser att jag fått tag i toppslätskivlingar så man inte dör på kuppen. vad tror ni??

http://imgur.com/a/kGpYr
Citera
2013-11-20, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smouse
Jag var ute på skattjakt häromdagen och hittade dessa. Har läst massor om de olika och de står att de finns en del att förväxla dem med.
Tänkte bara kolla om ni också ser att jag fått tag i toppslätskivlingar så man inte dör på kuppen. vad tror ni??

http://imgur.com/a/kGpYr
Inga toppisar detta.

Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
Är det fortfarande säsong för toppisar?
Är det inte frost så är det bara att skynda sig ut och plocka.

Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Tror ni det är korstolerans mellan toppisar och 25I-NBMD?

Jag gjorde te på 3g torkade toppisar igår men somnade och missade allting, så jag tänkte ta ett par lappar idag istället.

Ja.
Citera
2013-11-20, 19:28
Medlem
Jasså är det inte? Ja pratade med en som sa att han visste en del om svamp. Han sa att de var toppisar och att alla inte har spetsig topp utan att dem kan se ut som dessa med. Hur ska de se ut? Dem måste ha den spetsiga toppen eller ?
Citera
2013-11-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smouse
Jasså är det inte? Ja pratade med en som sa att han visste en del om svamp. Han sa att de var toppisar och att alla inte har spetsig topp utan att dem kan se ut som dessa med. Hur ska de se ut? Dem måste ha den spetsiga toppen eller ?
Nej inte toppen jag tänker på, mer hela hatten. Och stammen....
Helt fel.

http://www.svampguiden.com/sg_img/sg...anceata_01.jpg

Lita på mig.
Senast redigerad av Psychedelika 2013-11-20 kl. 20:05.
Citera
2013-11-20, 20:08
Medlem
Okej tack som fan ja litar på dig
Citera
2013-11-20, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelika
Ja.

Det var det verkligen inte kan jag säga i efterhand, jag fick en av mina häftigaste trippar hittills den kvällen
Citera
2013-11-21, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Det var det verkligen inte kan jag säga i efterhand, jag fick en av mina häftigaste trippar hittills den kvällen
Är det så ?
Trodde det blev korstolerans ändå på något vänster igenom att dom påvärkar samma del eller något skit och hjärnan bygger upp mot det...
Har väll läst något bullshit någonstans.
Citera
2013-11-21, 13:10
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelika
Är det så ?
Trodde det blev korstolerans ändå på något vänster igenom att dom påvärkar samma del eller något skit och hjärnan bygger upp mot det...
Har väll läst något bullshit någonstans.
Det råder korstolerans mellan de flesta hallucinogener. Detta utesluter dock inte att man får effekt, vid tillräcklig dos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in