2013-11-20, 00:06
Medlem
BarryHeros avatar
Hur lange till fortsatter han i landslaget tro?
Citera
2013-11-20, 00:14
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero

Tills hans kontrakt med PSG går ut antar jag. Det är väl 2016? Vore nog en bra tidpunkt att lägga skorna på hyllan för Zlatan.
Citera
2013-11-20, 00:16
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafferasten
Tills hans kontrakt med PSG går ut antar jag. Det är väl 2016? Vore nog en bra tidpunkt att lägga skorna på hyllan för Zlatan.
Raiola har sagt att det inte finns en chans i helvetet att Zlatan avslutar karriaren i PSG. Han har mer i sig an sa.
Citera
2013-11-20, 00:18
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Raiola har sagt att det inte finns en chans i helvetet att Zlatan avslutar karriaren i PSG. Han har mer i sig an sa.

Jag har för mig att Raiola ändrade sig när Zlatan förlängde kontraktet nyligen? Tidigare snackade han om USA vet jag.
Citera
2013-11-20, 00:22
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Är på RIKTIGT mer ledsen av att inte få se Zlatan i ett till VM än att Sverige inte är med.

Helvetes jävla kuk.
Citera
2013-11-20, 00:25
Medlem
Smirmats avatar
Citat:

Slutar nog efter EM 2016, som Sverige bör ta sig till med tanke på att det är 24 lag som deltar.
Citera
2013-11-20, 00:30
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Slutar nog efter EM 2016, som Sverige bör ta sig till med tanke på att det är 24 lag som deltar.
Delade kanslor angaende det EM:et. Trakigt att se massa skitmatcher, men kul att det okar chanserna for att Sverige far vara med.
Citera
2013-11-20, 00:34
Medlem
TrumanBurbanks avatar
FAAAAAAAN, livet utan Zlatan kommer bli så jävla TRÅKIGT.

Klarar fan inte av detta. Är fan 99% säker på att "baksmällan" efter Zlatan kommer vara dubbelt så stor som sorgen efter att Forsberg och Sundin la av. Pallar fan inte med detta. Ska fan söka hjälp snarast för att förbereda mig.

Dagen närmar sig med stormsteg. Snart spelar han inte längre.
Citera
2013-11-20, 00:38
Medlem
Har någon koll på kommande träningslandskamper eller liknande? Inom bara ett par matcher så kan han ju slå landslagets målrekord
Citera
2013-11-20, 00:42
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
FAAAAAAAN, livet utan Zlatan kommer bli så jävla TRÅKIGT.

Klarar fan inte av detta. Är fan 99% säker på att "baksmällan" efter Zlatan kommer vara dubbelt så stor som sorgen efter att Forsberg och Sundin la av. Pallar fan inte med detta. Ska fan söka hjälp snarast för att förbereda mig.

Dagen närmar sig med stormsteg. Snart spelar han inte längre.

Bara att hoppas på det. Så vi tar oss till VM igen. Fattar inte hur ni Zlatanister inte ens ser fakta. Sverige som landslag har ALDRIG varit så dåligt som det är med Zlatan i laget. Det är ren och skär fakta.
Citera
2013-11-20, 00:45
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Bara att hoppas på det. Så vi tar oss till VM igen. Fattar inte hur ni Zlatanister inte ens ser fakta. Sverige som landslag har ALDRIG varit så dåligt som det är med Zlatan i laget. Det är ren och skär fakta.

Det är inte fakta. Sverige missade VM pga att vi mötte Tyskland och Portugal. Kunde knappast vara värre, möjligtvis Tyskland och Spanien istället.

Att landslaget är dåligt idag, ja det håller jag med om. Hamrén är katastrof och bakom Zlatan finns det inget, sedan inget, sedan.. inget.

Detta VM-kval UTAN Zlatan.. fyfan, jag hade knappt orkat titta på matcherna. Seriöst. Vem fan ska göra målet? Elmander?
Citera
2013-11-20, 00:47
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Yikes... helt överlägsen mot CR över två matcher, ändå utslagen och med färre mål än CR.

Zlatan kommer bli känd som en överlägsen missförstådd gigant av den fotbollsintresserade, som "ständig nummer 2" av den mindre upplyste statistikern.

Lite poetiskt och bittersweet.

Vi kan trösta oss med den i det närmaste objektiva vetskapen av att Z har presterat klart bäst i världen den senaste tiden. Ingen större tröst efter en miss av ett VM i Brasilien, men åtminstone lite kul för oss som länge gillat Zlatan.

Zlatan kommer alltid vara ihågkommen för en massa unika, enbart positiva saker. Det är en sorts legendstatus på Zlatan större än Del Piero och Totti. Det är inte nådigt.

Jag tror ändå Zlatan lirar VM 2018 om Sverige når dit. Om så det är att han lagt av ett år innan. Sådan status har han. Dessutom hoppas jag på rekord i antal EM-mål totalt under nästa mästerskap. Jag tror rekordet är på nio mål.

Här näst är det titlar med PSG som gäller. Så många ligatitlar som möjligt, så många skytteligor som möjligt, så många magiska mål och matchprestationer och assist som möjligt. Krön det med medalj i EM 2016 eller VM 2018, samt med en CL-titel där han är direkt avgörande, ja då kommer han räknas som den bästa centralanfallaren sedan brasse-Ronaldo. Det tycker jag iofs han redan överlägset är. Vem fan har varit bättre som CF än honom under 2000-talet, om man ser till en hel karriär? Inte en jävel är svaret. Och folk tycker på allvar att RvP, Falcao, Suarez och Lewa är på Zlatans nivå...

Vi har inte sett det sista av Zlatan. Var så säkra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in