Citat:
Ursprungligen postat av
Runkamacka
Verkar som om det är en ny master yi på G eller? Och om så är fallet när beräknas denne släppas? Någon som har koll?

Om du nu menar att den nya champen är någon ny master yi, så måste jag nog göra dig besviken. Bara för att de har svärd är de inte samma karaktär.
Det är en tidig blick på en champ, som verkar vara ganska färdigdesignad, jag gissar på 4-8 veckor, men de enda som verkligen vet är Riot. Vi har sett draken tidigare och den lär inte komma på ett bra tag, medan jinx kom 5veckor (nu blir jag osäker, men ca) efter att man fick se hennes planch, även om det fanns hints om henne i "fotot" med sommarskinsen.
Citat:
Ursprungligen postat av
ProDeo
Men vad säger ni om man skulle köra graves solo top och bygga honom likt Jayce, lite mer offtank?
Eller är det en helt värdelös ide?
Nej jag tror det kan vara helt okej mot vissa matchups, men jag tror du egentligen klara dig bättre med lucian,quinn eller vayne top. Jag tror inte att bygga bruiser är det bästa, men kanske lite mer för små skirmishes än för stora teamfights, t.ex. är nog botrk ett måste för möjligheten att duellera.