2013-10-31, 03:23
Medlem
Wolfbloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sista_Bossen
Hej! Jag får krupp.
Är det någon mer än jag som hade problem att ladda ner efter uppdateringen i morse?
Skiten stannade på 33% när den skulle ladda ner någon mp3-fil för introskärmen.

Fick tipset att avinstallera spelet och börja om från början, då får jag det sjuka felet att jag inte kan ladda ner mer än 3% av installationsfilen
Testat från flera olika sajter, men det går inte längre än 3%.
Jag har nu formaterat om hela jävla datorn och visst fan är det samma problem!

Jag kan ladda ner andra filer helt utan problem, men min dator verkar helt enkelt inte acceptera filer med League Of Legends i filnamnet.

Någon som vet vad jag kan göra nu?

Hur länge lät du den stå och tugga på 33%? Min tog ca 5minuter innan den gick vidare med DL/installation av patchen i övrigt. (Jobbigt när ingen headsup ges på tiden som är kvar vid applicering )

Gillar hur de skriver i Patchnotes att Malphs ult inte ska avbrytas av stuns/snares mid-animation längre, men knockbacks är helt ok, visst att det kräver skills men döp då förfan om ulten. ''Sometimes unstoppable force''
Senast redigerad av Wolfblood 2013-10-31 kl. 03:34.
Citera
2013-10-31, 07:07
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-time
Någon som har testat Kassadin efter patchen? Fortfarande lika stark?
Jodå, det är han. Jag spelade visserligen emot en TF, men det gick rätt okej. Ingen direkt nerf som är jätte synlig tyckte jag i varje fall.
Citera
2013-10-31, 07:10
Medlem
GarlCustafs avatar
Heimer e boss nu efter patchen
Citera
2013-10-31, 09:07
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikmannen
Kör bara 9/21/0.
Börja med shield + hp pot. Skaffa kindlegem/boots, Glacial Shield eller spectral cowl beroende på vad du möter. Gå vidare på en sheen och skaffa sen giantsbelt. Bygg klart Spirit Visage och kör sen Wardens mail om det behövs. Sen är det väl bara köra Trinity Force om du har tid över.
Kom ihåg att nasus kan solo'a draken vid lvl 6 med sin ulti.

Förklara varför man skall rusha sheen på nasus är du snäll?

Istället för att bygga tanky med sustain så att du kan stanna på lane?

Unique - Spellblade: On cast, for 10 seconds, your next standard attack deals additional physical damage equal to 100% of your base attack damage. 2 second cooldown.
Senast redigerad av N3ss3 2013-10-31 kl. 09:33.
Citera
2013-10-31, 11:18
Medlem
Stekwalls avatar
Är det stor skillnad om man mainar en lane eller om man spelar alla lanes?
Är det storskillnad? Jag brukade spela mid men jag har börjat spela med min bror och då kör han mid och då får jag spela andra lanes. Vilken lane är bäst att maina?
Citera
2013-10-31, 11:33
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekwall
Är det stor skillnad om man mainar en lane eller om man spelar alla lanes?
Är det storskillnad? Jag brukade spela mid men jag har börjat spela med min bror och då kör han mid och då får jag spela andra lanes. Vilken lane är bäst att maina?

Den du trivs bäst med att spela, enligt mig. Har försökt lära mig spela allt, och blivit hyffsad på det mesta. Men Support/jungle är väl dom roller du kan carrya bäst med imo. Kör du support kan du ge laget bra vision via välplacerade wards och på så sett ge ditt lag ett litet övertag. Kör du som junglare kan du med hjälp utav ganks supporta alla andra lanes och få dom att lyckas bättre.

Detta vet du redan om du spelat längre än level 10, men jungle är riktigt värt att lära sig spela enligt mig. Den enda rollen jag kan carrya med.
Citera
2013-10-31, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N3ss3
Förklara varför man skall rusha sheen på nasus är du snäll?

Istället för att bygga tanky med sustain så att du kan stanna på lane?

Unique - Spellblade: On cast, for 10 seconds, your next standard attack deals additional physical damage equal to 100% of your base attack damage. 2 second cooldown.
"Rusha" brukar inte betyda att man skaffar det som fjärde item. Men du har absolut rätt, cdr och sustain är alltid kung med nasus, däremot på lägre elo märkte jag när jag körde att folk försöker slå på dig lite mer, med en sheen så slutar dom rätt fort med det.
Annars om du kan stå och free farma så är ju sheen skitsamma, du får lite extra mana annars gör den ju inte så mycket.
Citera
2013-10-31, 12:36
Medlem
Mystery gift är på något sätt beroendeframkallande. Troligtvis för att man tjänar så sjukt mycket på det.
Citera
2013-10-31, 13:01
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
Mystery gift är på något sätt beroendeframkallande. Troligtvis för att man tjänar så sjukt mycket på det.
Vad är detta för något kul då?
Citera
2013-10-31, 13:15
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
Vad tjänar man på det?
Citera
2013-10-31, 13:22
Medlem
SpooN.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Vad tjänar man på det?

Ett coolt slumpmässigt skin hö-hö

totalt onödigt imo
Citera
2013-10-31, 13:44
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Vad tjänar man på det?
Man tjänar väll ingeting direkt, utan en Summoner ikon, och möjligtvis gör du så din polare tjänar lite RP. (Du ger han en gift för 490 RP & han kan få ett skin för 520 till 3200 RP).

Citat:
Ursprungligen postat av SpooN.
Ett coolt slumpmässigt skin hö-hö

totalt onödigt imo
Njae, inte onödigt. Rätt "kul" funktion om man har några vänner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in