2013-11-18, 20:02
Medlem
KattPerssons avatar
Går det bra att spela nu på EUW?
Citera
2013-11-18, 21:32
Medlem
4-Gotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
Går det bra att spela nu på EUW?

Min polare sitter i ett game nu och det laggar inget så jag ska försöka mig på ett jag med.
Citera
2013-11-18, 21:34
Medlem
Någon mer än jag som inte fick lp för ett game? Tyvärr var det ett avgörande promo som jag vann, men fick inte lp.
Citera
2013-11-18, 21:37
Medlem
Benshies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiscoBrand
Ni verkar ha stora problem på EUW, spelar varje dag ganska mycket och märker nästan aldrig nåt på East.
Förutom lite ryss och polskis men det är lugnt

Började på East. Flyttade west. Flyttade IRL, nya polaren spelade East, flyttade tillbaka East, och jag måste säga det.. Det är så jävla lite ryssar nu.. Härligt med ryss server!
Citera
2013-11-18, 21:48
Medlem
KaptenCapss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnelieXXX
Någon mer än jag som inte fick lp för ett game? Tyvärr var det ett avgörande promo som jag vann, men fick inte lp.

Jag hade en win i promo, vann nästa men jag kom inte upp till nästa division!
Kommer jag komma upp senare? står fortfarande bara 1 win i promo!
Med arga hälsningar
Citera
2013-11-18, 22:17
Medlem
autologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
Jag matchas mot spelare i silver V och VI i mina promotion series... inte så lätt då. Alla är inte silver men 1-2 i deras lag brukar vara det.

Den enda skillnaden mellan silver V och bronze V är att alla i silver har tier 3 runor. Lite överdrivet men se till så att du har dom bästa runorna, jag har några polare i Bronze som inte tror att det är viktigt. När jag kollar på deras runepages vill jag gråta.
Citera
2013-11-18, 23:08
Medlem
Om jag tänkt mixa en tank och support runsida hur ska den se ut då?
Min tanke är:
3 health quints
Röda Armor
Gula Armor
Blå magic resist

Hur låter det?
Senast redigerad av klirre 2013-11-18 kl. 23:15.
Citera
2013-11-18, 23:21
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken

Haha. Orkar jag så blir jag nog iaf d1, men jag har inte orken, inte just nu iaf.

Det brukar låta så ja (Och ja, jag pikar. Irken är söt, och faktiskt inte så värdelös på league som man kan tro) :O
Citera
2013-11-19, 00:13
Medlem
MrWalross avatar
Yo whats up guys, mr walros here, fan vet ni vad som är roligt? Att jag lyckats komma till guld 1 EFTER att säsongen vart över, så nu sitter man och spelar med silver ram med massa platinums
Och jag har varit fast i silver 1 ganska länge lol.

Ryze är min broder säger jag bara.

http://www.lolking.net/search?name=mr+walros Take a look
Citera
2013-11-19, 05:38
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahauus
Det brukar låta så ja (Och ja, jag pikar. Irken är söt, och faktiskt inte så värdelös på league som man kan tro) :O

Alla kan få d1 om man tryhardar.. Tror det är lättare än att bara få diamond i s2? Kommer inte ihåg statistiken exakt.

Men jag spelar på nordic east, sååå...
Citera
2013-11-19, 08:33
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Alla kan få d1 om man tryhardar.. Tror det är lättare än att bara få diamond i s2? Kommer inte ihåg statistiken exakt.

Men jag spelar på nordic east, sååå...
Att få Diamond ett är fortfarande väldigt svårt, och det kanske viktigaste att hålla sig där också.

Lättare & lättare är det väll kanske inte, det är flera som spelare som är högre elo & då ser det ut som det är lättare. Sen är det här systemet rätt dåligt om man ska jämföra hur många som är d1 emot s2 etc, då dem är jätte olika.

Sen tror jag inte heller att varje person kan bli d1 om man tryhardar, beror väll visserligen på vad man menar med 'tryhardar' men spelar man som en normal person (10-30 games i veckan) är det inte direkt självklart. Till exempel så finns det dem som har spelat ~2k games och är kvar i guld, och det är väll ändå att tryharda så..
Senast redigerad av irken 2013-11-19 kl. 08:36.
Citera
2013-11-19, 08:41
Medlem
Freebss avatar
Det går ju verkligen inte att ta sig upp ur bronze. Alltid något jävla mähä som feedar eller går afk.
Speciellt fransmän, fyfan vad efterblivna en del är, finner inga ord.
"no ingles"

Vunnit 1 av 10 games idag..

Är det bara jag som har otur och hamnar med team gruppboende hela tiden eller?

Jävla wooden league.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in