2013-05-26, 00:48
  #7345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexErikssoon
Vill köpa nya champs, någon som har några att rekommendera?

Älskar att köra mid, möjligen top. Fizz, Ryze och Ahri är riktigt sköna imo, bursta ner folk.

Tips?
Diana!
Citera
2013-05-26, 01:15
  #7346
Medlem
Caxzs avatar
Varje gång jag startar upp lol client, så dör mitt internet. Har hållt på i snart 1 månad, väldigt irreterande. Har bra internet, så varför händer detta för?
Citera
2013-05-26, 01:40
  #7347
Medlem
mazdaqs avatar
[quote=Freeze89]Yi, vilket skämt vad ska du göra när du väl möter någon som kan interrupta din heal?

Jax är den absolut bästa i 1v1.[/QUOTE

Blindpickar du i 1v1 så är typ Nunu, elise, rumble de bästa picksen. Draven tror jag skulle kunna funka bra mot det mesta också.
Citera
2013-05-26, 01:53
  #7348
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdaq
Citat:
Ursprungligen postat av Freeze89
Yi, vilket skämt vad ska du göra när du väl möter någon som kan interrupta din heal?

Jax är den absolut bästa i 1v1.

Blindpickar du i 1v1 så är typ Nunu, elise, rumble de bästa picksen. Draven tror jag skulle kunna funka bra mot det mesta också.
Beror väl llite på hur man promt ska spela en mot en, är det första turret, först till 100cs, första kill eller hur är det? Är det first blood så är det ju jätte lätt att cheesa honom då han är väldigt, väldigt svag i level ett till fyra.
Citera
2013-05-26, 03:03
  #7349
Medlem
Ingvarperssons avatar
Jag lyckades mergea mina acc, trots att jag hade transferat mitt NA acc till EU innan. YEEEEEEEEEY. 35k IP att spendera :PPPP
Citera
2013-05-26, 03:26
  #7350
Medlem
Faan vad jobbigt, senaste 6-7 matcherna har det alltid varit 1-2 platinum V i något av lagen som har trollat sönder totalt.

Riktigt skit system verkligen.
Citera
2013-05-26, 06:41
  #7351
Bannlyst
Kör i ARAM med en nidalee som aldrig använder sin heal. Verkar skillad.

Inte ens när alla är full och återvänder till mid från att ha varit döda. Alltså, detta är verkligen en one of a kind nidalee.
__________________
Senast redigerad av Adava 2013-05-26 kl. 06:43.
Citera
2013-05-26, 10:07
  #7352
Bannlyst
Vad tycker ni om rullen riot pumpade ut?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tEnsqpThaFg

Lite brist på nytänkande kan jag tycka.
Citera
2013-05-26, 11:17
  #7353
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Vad tycker ni om rullen riot pumpade ut?
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tEnsqpThaFg

Lite brist på nytänkande kan jag tycka.

vad menar du?

tycker det ser riktigt nice ut.
Citera
2013-05-26, 11:25
  #7354
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skywallker
vad menar du?

tycker det ser riktigt nice ut.
Jag menar att alla deras föregående cinematics ser i princip exakt likadan ut. Dessutom återser man flera karaktärer som redan varit med innan. Lite tråkigt.
Sen får jag alltid känslan av att Riot lägger en relativt liten arbetsinsats på sina CGI.
Citera
2013-05-26, 11:37
  #7355
Medlem
174563s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Jag menar att alla deras föregående cinematics ser i princip exakt likadan ut. Dessutom återser man flera karaktärer som redan varit med innan. Lite tråkigt.
Sen får jag alltid känslan av att Riot lägger en relativt liten arbetsinsats på sina CGI.

Ryze springandes och hoppandes i varenda film dom gjort, samt lite katarina då och då.
Citera
2013-05-26, 11:39
  #7356
Medlem
Skywallkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Jag menar att alla deras föregående cinematics ser i princip exakt likadan ut. Dessutom återser man flera karaktärer som redan varit med innan. Lite tråkigt.
Sen får jag alltid känslan av att Riot lägger en relativt liten arbetsinsats på sina CGI.

har faktiskt aldrig sett någon annan CGI gjort av riot :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in