2013-11-18, 18:16
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wunderbaum91
Tråkigt att ÖoB inte säljer i år, om detta nu stämmer.
Sugen på klassiska Allstars, var dock lite dyra förra året om jag inte minns fel, men det är väll ingenting jämnfört med vad dom brukar kosta på andra ställen..

Det kommer dom, men det blir Hanssons i år.

Nån som kan rekommendera produkter från Hanssons? Inte haft deras produkter på år och dar.
Citera
2013-11-18, 18:48
Medlem
Tips på billig raketsats som man kan köpa bara för att stilla raketsuget? Alltså så många svansar som möjligt i skyn för billig peng men krevaden bryr jag mig inte mycket om. Sveas terminator 99 kr 6 raketer som gäller?
Citera
2013-11-18, 18:55
Medlem
Bazecoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .username.
Tips på billig raketsats som man kan köpa bara för att stilla raketsuget? Alltså så många svansar som möjligt i skyn för billig peng men krevaden bryr jag mig inte mycket om. Sveas terminator 99 kr 6 raketer som gäller?

Dem köpte ja föra nyåret.Riktigt heta föratt vara så små.Smäller mer än vad krevaden blommar upp på dem.Dock är de prisvärda.Svårt att tänka mig bättre raketer under 99 kroner.
Citera
2013-11-18, 20:23
Medlem
The foxs avatar
Angående Hanssons: Thunder Box var rätt bra vad jag kommer ihåg, deras paket är inte något att hurra över direkt, dock, likaså deras paket med raketer. Trälådan jag köpte för ett antal år sedan var ochså rätt bra, vad jag kommer ihåg. Är säkert värt att köpa några av deras större saker om ÖoBs rabatt ochså gäller för Hanssons sortiment. Vad jag kommer ihåg är det lite smådyrt på Rusta, som brukar sälja deras sortiment.
Senast redigerad av The fox 2013-11-18 kl. 20:27.
Citera
2013-11-18, 21:14
Medlem
Harrybs avatar
Min erfarenhet av Hansson/Fyrverkerimästarna är följande.

+ Deras saker håller väldigt hög kvalité, säkra produkter med långa stubiner. Effekterna är väldigt jämna, färgstarka och håller kvar längre än normalt på himlen.

- Väldigt många av deras tårtor är väldigt slöa och saknar en ordentlig final.
Citera
2013-11-18, 21:32
Medlem
Sverige08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Hej! Någon som vet vart det säljs royal party i Sthlm?
Ingen?
Citera
2013-11-18, 22:03
Medlem
zyzlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
Ingen?
Ring dom och fråga
Citera
2013-11-18, 23:20
Medlem
Bazecoons avatar
Nån som har nån erfarenhet om hanssons "king of thunder".nått att ha?
Citera
2013-11-18, 23:29
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazecoon
Nån som har nån erfarenhet om hanssons "king of thunder".nått att ha?
Om det är deras Airbombs du menar så har de fekat den gamla designen ej dom riktiga.

Men helt OK airbomb för 19kr pkt (här jag bor)
Citera
2013-11-18, 23:44
Medlem
Bazecoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelFB
Om det är deras Airbombs du menar så har de fekat den gamla designen ej dom riktiga.

Men helt OK airbomb för 19kr pkt (här jag bor)

öh ja! Thunderkings vet ja att det inte är.Ja frågade om nån tykte om dem var okej som airbombs :P.
Citera
2013-11-18, 23:45
Medlem
Koncentrerats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazecoon
öh ja! Thunderkings vet ja att det inte är.Ja frågade om nån tykte om dem var okej som airbombs :P.

Måste bara fråga, men hade ni pröjsat 15 kr/paketet för dem?
Citera
2013-11-19, 00:45
Medlem
Wunderbaum91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Det kommer dom, men det blir Hanssons i år.

Nån som kan rekommendera produkter från Hanssons? Inte haft deras produkter på år och dar.
Är det så det ligger till, det är väll bättre än inget, men inga mera Allstars med andra ord.

Har haft Hansons airbombs några år och tycker dom är helt okej.
Smäller inte högst av alla, men fina är dom tycker jag, värt 26 kr dom kostade på Bauhaus förra året hos mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in