EDIT2: Heheh, ser nu att Svea gjorde sitt sämsta resultat någonsin förre året. Att tappa 2/3 av resultatet på 1 år är inte alls bra. För övrigt kanske det förklarar deras nya magra skitsortiment. Herre gud vad dåligt det blivit.
Var ser du sånt ? FöretagsFakta eller . Hade varit intressant och se hur det gick för Hanssons efter att dom inte fick sälja på rusta.
Lustigt Svea säger att dem säljer monster airbomb på 12 pack men på hemsidan är det enkelt 3 -pack? Nått som gick fel där? Och är vikinga rören ersatta med 50 super rören?
Har inte hunnit läst deras nyheter, de flesta länkarna på hemsidan funkar inte. Vilka jag tror är länkar iaf. Men det ser ut som fjolårets "nyheter", bytt ut de gamla etiketterna och namnet, kanske ändrat effekten en aning men inget nytt man höjer ögonbrynen för. Same shit different name.
Har inte hunnit läst deras nyheter, de flesta länkarna på hemsidan funkar inte. Vilka jag tror är länkar iaf. Men det ser ut som fjolårets "nyheter", bytt ut de gamla etiketterna och namnet, kanske ändrat effekten en aning men inget nytt man höjer ögonbrynen för. Same shit different name.
Celebration M = Hades
Celebration L = Atlas
Celebration XL = Knock out
Loke
Tsar Bomba
Är alla nya produkter.
Men verkar som dom slängt i en Zeus i Knock Out tårtan.
Senast redigerad av mrboom 2013-11-18 kl. 16:35.
Kommer Linders att sälja Shock Wave till vanliga konsumenter? Är sugen på den oavsett pris!
Svar ja! Däremot, så till Shock Wave en special utgåva som endast vissa återförsäljare får tag på. Eller om det är så att endast vissa erbjuds denna produkt
Tråkigt att ÖoB inte säljer i år, om detta nu stämmer.
Sugen på klassiska Allstars, var dock lite dyra förra året om jag inte minns fel, men det är väll ingenting jämnfört med vad dom brukar kosta på andra ställen..
Svar ja! Däremot, så till Shock Wave en special utgåva som endast vissa återförsäljare får tag på. Eller om det är så att endast vissa erbjuds denna produkt
Tråkigt att ÖoB inte säljer i år, om detta nu stämmer.
Sugen på klassiska Allstars, var dock lite dyra förra året om jag inte minns fel, men det är väll ingenting jämnfört med vad dom brukar kosta på andra ställen..