Som jag tidigare sagt så är allt som krävs normalbegåvning samt något sånär läskunskap för att skapa sig en uppfattning och förstå att denna fruit-cake är skyldig till 100%
Så fort frågor rör saker som har med hans eventuella skuld att göra, då har han total amnesi!
När man pratar om saker som han inte behöver ljuga om så har han fotografisk precision och visar upp
ett närmast helt normalt beteende. Inte minst när han beskriver hur hon var klädd när han hämtade upp henne den 4 maj
FUP 1529
Kristoffer ombads att beskriva Vatchareeya när hon kom ut från sin port, kläder håret osv.
Kristoffer uppgav att hon hade på sig en svart soft shell jacka med ett rött tryck på ena bröstet, det stod liknande Mc Millan. Hon hade svarta pösiga Team Sportia mjukisbyxor, en ljusgrå melerad t-shirt, mörkröda glasögon, hon hade håret utsläppt, håret är lite lockigt och når lite nedanför axlarna, hon har inte hål i öronen, angående skorna hade hon vita skejtarskor med rosa detaljer, han vet inte märket på skorna. Enligt Kristoffer hade Vatchareeya lite "halvfettigt" hår.
Han nämner själv att han har ett selektiv minne under TR :-)
Jag kan villigt erkänna att jag inte själv hade kommit i håg hälften av den beskrivningen han uppger, speciellt detaljer på skor och övriga plagg, däremot så hade jag kommit i håg vem som hjälpt mig att bära ut saker ur min lägenhet, om jag varit i ett hus där styckade ben upphittas samt vilka knivar och verktyg jag äger samt utifall det var en flaska eller en dildo jag tryckte upp i rektum
Han tappar fattningen när man antyder att han styckat sin hund!!!! Men är helt oberörd när man anklagar honom för mord på en människa han hävdar sig älskat???
Inte en gång har han förklarat sin sorg i att hon dött, han möter inte ens blicken med mordoffrets anhöriga och uppvisar totalt ointresse i anklagelser ang mordet! Bara där har han röjt sig tycker jag! Jag är osäker om han överhuvudtaget har fått en korrekt diagnos? Självklart är det nåt fel på honom, men jag tror att han är friskare och smartare än vad dom flesta tror! Dock inte fullt lika bright som han själv tror sig vara!
Han ser sig själv som smart och grandios, precis som andra psykopater i sin narcissistiska bubbla, felet han gjort är att han överskattat sin egen förmåga i denna tragiska historia.
Till er med livlig fantasi och vanföreställningar om planterade spår och konspirations teorier vill jag bara säga att 1.antingen sitter dumstruten för hårt runt svålen på er 2. Ni vill av någon anledning inte inse fakta. 3. Ni kan inte läsa 4. Ni saknar helt slutlednings förmåga!
Ta det till högsta domstolen, ta det till månen ALLA vet att han är skyldig, nu återstår bara transportsträckan till helvetet! Oavsett om han blir dömd eller inte!!!
Kom igen med alla era motargument bara

Det bevisar dessvärre bara er dumhet och svagbegåvning!
Slutligen
Kondoleanser till BO´s familj och anhöriga!
Vila i frid VB, rättvisan kommer att segra!