Tror ni det här som killen på 4chan skrev? Att regeringen i Kina eventuellt skulle sitta och köpa bitcoins? Låter ju helt sjukt men man vet ju aldrig...
The Department of Justice and Securities and Exchange Commission told senators that bitcoins are "legitimate financial instruments," Bloomberg reports. The news comes just three days ahead of a U.S. Senate Committee on Homeland Security and Governmental Affairs hearing on Bitcoins,
Almost immediately following the article publication at 12:01am ET, the average price of Bitcoins jumped over $50, from $495 to $554, sprinting past the $500 milestone. It has continued to climb to a $583 average in the hours since. At Mt. Gox, the largest Bitcoin exchange, the currency is already selling for $630.
Tycker att BTC borde rusa lite så här oftare så man kan chasa ut o leva gött! då man inte har något jobb atm haha. dröma kan man göra!
men dröjer någ inte länge tills det är verkligt skulle jag tro.
Happ, känner mig lite "meh" nu när man inte slog till och investerade sitt arv i våras efter kraschen när allt hade stabiliserat sig... kunde ha köpt ett hus nu. Isället fick skiten sitta kvar i SEBs sverigefond, synd att jag är så feg
någon som har en bra sida där man slipper vänta på verifieringsprocess och all skit? kapiton brukar ta 1-2 dagara sen har man sina pengar men alla andra sidor ska hålla på med idn och grejer som drar ut på tiden i år.
någon som har en bra sida där man slipper vänta på verifieringsprocess och all skit? kapiton brukar ta 1-2 dagara sen har man sina pengar men alla andra sidor ska hålla på med idn och grejer som drar ut på tiden i år.
har använt Fybse ett par gånger , där behöver man endast verifiera om man lägger mer än 4 tusen SEK.