2013-11-18, 16:37
Medlem
Stig Wallin gillade så klart inte sin dotter o hade svårt att ta
till sig att hon skulle schmka schnablar - därför tyckte han
att det var rätt bra ändå att hon blev mördad o när hon blev
mördad av en neger började han verkligen gilla negrer.

detta är mvii's tolkning o den verkar ju högst rimlig

Bättre att dotra schmakar en o annan schnabel (inga negerschnablar dock)
o lever än blir mördad o särskilt inte av en neger eller annan främmande fågel
2013-11-18, 17:38
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissingContest
Har du ett högskoleprov i ryggen om dina betyg skulle ändras?
För om jag förstår situationen rätt så har du minst ett terminsbetyg kvar innan slutbetygen och de kan komma att se rätt annorlunda ut om dina lärare får för sig att du inte delar deras "värdegrund".
Jag vill inte verka för att du håller inne med din åsikt, men du påverkar liksom inte samhället genom att informera dina lärare om att de är debila PK'iter.
De kan däremot påverka dina möjligheter till en högre utbildning rätt väsentligt --> ytterligare en "lydig flicka" får en åtråvärd utbildningsplats framför en mer kompetent, men mindre konformistisk, man.

I övrigt tycker jag det låter som ett bra initiativ, så om du kan borde du köra på! I värsta fall får du se till att frånvara av någon annan anledning, det viktigaste är att du under inga omständigheter står på torget och "håller hand" för 5i12 rörelsen!
Se till att inga av dina vänner gör det heller.
Skolan har erkänt att dom bedriver åsiktsregistrering via elevernas facebook vid antagning, men dom försäkrar att en Sverigedemokrat banner inte påverkar om man sedermera blir antagen, dom har redogjort med bestämdhet att ens åsikter inte får påverka betyget ochså

Nu är det ju inte så att jag påpekar att dom är debila idioter bara för att jag inte ställer upp på 5i12, utan det får ju stå för mig...kanske man måste poängtera i så fall.
Nej jag tänker inte frånvara med svepskäl..utan i så fall låtsas jag helt enkelt befinna mig i folkvimlet, sedan om lärare frågar efteråt var jag var...så förklarar jag att jag inte ställer upp på 5i12, då har jag inte markerat att jag tycker dom andra är lättledda får, utan svarat på en fråga ärligt bara, då står det för mig endast..tydligt.

Men jag hajar vad du menar med laddningen i värdegrund, att det vore enklare att förklara att man är Sverigedemokrat än att förklara varför man inte kan ställa upp på det "antirasistiska budskapet", vilket insinuerar att man istället torde vara rasist, men man kan ju säga såhär som tillägg
"jag ställer inte upp på 5i12's definition av antirasism, då jag inte är någon anhängare av mångkulturen"
detta säger man!!..till en skola som har gigantisk SFI undervisning och kristen värdegrund

Det handlar inte om att jag tror mig kunna påverka självfallet, utan det här är ett utmärkt tillfälle till personlig utveckling & träna självkänslan, jag satt och var islamkritisk på lektionen när läraren höll låda i våras, och ställde obekväma frågor, och det var okay sade läraren iaf, så jag ser det här som det naturliga steg två som inte borde få honom att tappa brallorna.

Iår är det svårare då jag har många fjärrinvandrare i klassen, så jag tänkte nog inte försöka övertala dom att inte gå heller.
Senast redigerad av Admiral Krag 2013-11-18 kl. 17:43.
2013-11-18, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Snart firar den destruktiva önskedrömmen 25 år, och jag har fått reda på att vår skola kommer att skicka oss till torget för att hålla händer.

Nu när man är vuxen så tänker jag ta bladet från munnen och droppa detta i ansiktet på min
socialdemokratiske lärare
"Putte! Jag kommer inte deltaga för jag sympatiserar inte med 5-12 rörelsen, när är ni tillbaka igen?.

Problemet är att jag uppfattas som den snälle gossen, och har ofrivilligt fått en slags "fan-base"
hos lärarna, och i den bilden finns inte utrymme för den som tar ställning, men nu vill jag bli gossen ruda men jag vet inte om jag har guda kraften?, har jag er i ryggen flashbackare? jag går redan nu 3 veckor i förskott och planerar och visualiserar hur jag avfyrar den här raketen, visa mig ert stöd nedan!

Du behöver väl inte göra en överdrivet stor grej av det själv, även om reaktionen från lärare och vissa elever kommer bli att de reflexmässigt tar avstånd från dig, ser snett på dig. Men säg som det är. Du sympatiserar inte med "anti-rasismen" eftersom det är en ideologi som motverkar svenskar. Det handlar om att vår identitet och vårt land tas ifrån oss med hjälp av fina, förförande ord som anti-rasism, tolerans och öppenhet. Det är modigt att vara öppen med att man identifierar sig med sitt folk och att man faktiskt värnar om det. Tyvärr är det så.
2013-11-18, 18:23
Medlem
Han är ungefär lika hjärntvättad som de två norska journalister som blev brutalt rånade i sitt hem av två rasfrämlingar som de efter attentatet vurmade för och tyckte synd om.

PKismen har inga gränser och är utan tvekan 2000talets farligaste ideologi.
2013-11-19, 12:00
Medlem
BurkHanss avatar

Du har mig i ryggen till 150 %! Ju mer explicit du törs ta avstånd från svenskfientliga yttringar som den här, desto bättre kommer du att må över dig själv om 10 år. Tyvärr kan du på kort sikt få utstå spott och spe, kanske t o m att någon/några lärare ger dig negativ särbehandling.

Innerst inne kan jag dock garantera att detta ger dig beundran och respekt hos dina lärare, och många elever. Detta eftersom de själva aldrig skulle våga något liknande trots att de intuitivt känner på sig att den pk-doktrin som råder i samhället och skolan är helt fel.

Lycka till! Återkom gärna med en rapport....
2013-11-19, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Han är ungefär lika hjärntvättad som de två norska journalister som blev brutalt rånade i sitt hem av två rasfrämlingar som de efter attentatet vurmade för och tyckte synd om.

PKismen har inga gränser och är utan tvekan 2000talets farligaste ideologi.

PK ismen är ingen ideologi det är en masspsykos. Det är förklaringen till att en del blir så totalt (sjukt) verklighetsfrämmande.

Saxat om psykos gäller enskild individ: Till psykosen hör en upplösning av egot och jagfunktionerna och svår nedsättning i prövningen av verkligheten. Varseblivningen, perceptionen och kognitionen är påverkade, med därtill hörande hallucinationer, tankestörningar, och vanföreställningar. En konsekvens av detta kan vara ett ovanligt eller bisarrt beteende, inadekvata affekter, samt svårigheter att genomföra sociala interaktioner och en svårighet att fullfölja aktiviteter kombinerade med vardagligt liv. Psykosen innebär ett förändrat medvetandetillstånd, samt att en tidigare erhållen tankefunktion satts ur spel.
Senast redigerad av Slaskbacker 2013-11-19 kl. 17:04.
2013-11-19, 17:43
Medlem
Mad monks avatar
Jag kan knappt smälta hur vidrig denna man är.

Citat:
Ursprungligen postat av Markvii
Stig Wallin gillade så klart inte sin dotter o hade svårt att ta
till sig att hon skulle schmka schnablar - därför tyckte han
att det var rätt bra ändå att hon blev mördad o när hon blev
mördad av en neger började han verkligen gilla negrer.

detta är mvii's tolkning o den verkar ju högst rimlig

Bättre att dotra schmakar en o annan schnabel (inga negerschnablar dock)
o lever än blir mördad o särskilt inte av en neger eller annan främmande fågel

Snarare hedrade han väl sin svenskfientliga dotter(offer för sin egen idioti) och blev den mest rabiata svenskfienden av dom alla.

Ondska är nog ärftligt.

Det har alltså enligt Stigs verklighets bild ingen betydelse vem som mördar. Så svennar fram med kniven. Stig visar prov på både förnekelse och känslokyla(dumhet?) med sitt uttalande hon betyder inte mer för mig än mannen på gatan säger Stig. "Alla är lika mycket värda" säger Bull. "Så är det" säger Måns och flinar.
Senast redigerad av Mad monk 2013-11-19 kl. 17:56.
2013-11-19, 18:57
Medlem
Blatte-NOTs avatar
En djävul till farsa!

Brevet som lades på hans dotters kropp innan kistan slog igen:

Kära dotter, du har blivit mördad. Jag kommer kämpa för mördarens rätt och alla hans likar för deras rätt att ta människors liv. Du, det lovar jag. Vila i frid. Fan va synd att du inte kunde fika på söndag som vi bestämt men är man död så är man. Käre far.
Senast redigerad av Blatte-NOT 2013-11-19 kl. 19:04.
2013-11-19, 19:44
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Citat:
Varför blev du inte bitter mot invandrare?

– Det är ett oerhört enkelt svar. Det var en person som gjorde det, alla andra invandrare är helt oskyldiga, varför skulle jag hata och tycka illa om andra oskyldiga. Mitt förhållande till Sara och hennes död är att det inte har någon betydelse vem som dödade henne, hon är borta. Om det hade varit en granne eller någon annan, det förändrar ingenting.

Det har alltså enligt Stigs verklighets bild ingen betydelse vem som mördar. Så svennar fram med kniven. Stig visar prov på både förnekelse och känslokyla(dumhet?) med sitt uttalande hon betyder inte mer för mig än mannen på gatan säger Stig. "Alla är lika mycket värda" säger Bull. "Så är det" säger Måns och flinar.

Ja, en märklig inställning till sin dotters död. Sedan är detta påstående väldigt konstigt:

"alla andra invandrare är helt oskyldiga"

De är visserligen oskyldiga till hennes dotters död, däremot har svarta invandrade afrikaner dödat ett stort antal svenskar sedan hennes dotter dog. Bara nu i somras skedde två fall där svenska tjejer mördades brutalt med kniv av svarta afrikanska gärningsmän:

Citat:
Eva-Marree (mördad juli 2013)

Under mötet drog Joel fram en kökskniv och kastade sig över Eva-Marree och högg henne 30 gånger. En socialsekreterare skadades också vid överfallet.

http://www.expressen.se/nyheter/han-doms-for-mordet-pa-eva-marree
http://www.friatider.se/sexarbetare-kritiska-efter-vasterasmord

Citat:
T*ndra H*lm (mördad juni 2013)

Hon hade bragts om livet med ett stort antal knivhugg mot kroppen och halsen. Samma dag kunde den 24-årige före detta pojkvännen, Lamine Sara, illegal invandrare från Senegal, gripas som misstänkt för mordet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17855339.ab
http://avpixlat.info/2013/11/16/afrikan-doms-till-16-ars-fangelse-for-knivmord-pa-svensk-flicka/

Dessa två tjejer råkade ut för ett snarlikt öde som Stig Wallins dotter; nämligen svarta afrikaner med kniv som ville avsluta deras liv.
2013-11-19, 23:09
Medlem
theodor.busses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Ja, en märklig inställning till sin dotters död. Sedan är detta påstående väldigt konstigt:

"alla andra invandrare är helt oskyldiga"

De är visserligen oskyldiga till hennes dotters död, däremot har svarta invandrade afrikaner dödat ett stort antal svenskar sedan hennes dotter dog. Bara nu i somras skedde två fall där svenska tjejer mördades brutalt med kniv av svarta afrikanska gärningsmän:

Dessa två tjejer råkade ut för ett snarlikt öde som Stig Wallins dotter; nämligen svarta afrikaner med kniv som ville avsluta deras liv.

Alla proppar i skåpet måste ha brunnit hos nazist-Stig. Så kan det gå när man utsätts för ett trauma. Men sedan blev han utsedd till "Sveriges vänligaste man", och fick medalj av kungen. Jag kan lova att han inte är bortglömd. Jag åker förbi Härnö ett par, tre gånger per år, på väg till X-å. Och varje gång stannar jag och pissar på hans grav. Om jag orkar och kommer ihåg, så ska jag förse er med koordinater så att ni pissar rätt. Stig Wallin var en apologet, som hade svårt att skilja på fantasi och verklighet. Precis som übersturmbannführer Friedrich von Reinfeldt. "Alles vor dem Vaterland, hände hoch, wir sind alles gemein".... Stig är död. Friedrich noch nicht jetzt.
Senast redigerad av theodor.busse 2013-11-19 kl. 23:14.
2013-11-20, 01:47
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theodor.busse
Alla proppar i skåpet måste ha brunnit hos nazist-Stig. Så kan det gå när man utsätts för ett trauma. Men sedan blev han utsedd till "Sveriges vänligaste man", och fick medalj av kungen. Jag kan lova att han inte är bortglömd. Jag åker förbi Härnö ett par, tre gånger per år, på väg till X-å. Och varje gång stannar jag och pissar på hans grav. Om jag orkar och kommer ihåg, så ska jag förse er med koordinater så att ni pissar rätt. Stig Wallin var en apologet, som hade svårt att skilja på fantasi och verklighet. Precis som übersturmbannführer Friedrich von Reinfeldt. "Alles vor dem Vaterland, hände hoch, wir sind alles gemein".... Stig är död. Friedrich noch nicht jetzt.

Jag är inte riktigt med på bilden av Stig som ett offer för omständigheter han gjorde ett klart medvetet val.
2013-11-20, 01:55
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Vad hade hänt om gärningsmannen varit svensk?

Lite sent att svara, men jag tror det hade blivit samma resultat. Stig hade då kunnat säga att alla svenskar är monster som mördar. Ty sådan är PK:itens natur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in