2009-02-28, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attackliberal
Ge oss källor på detta!

Vidare, tas det hänsyn till om invandraren är utomeuropeisk och har påbrå ifrån MENA-länderna? Kan inte tänka mig att japaner dödar sina hustrur, inte heller amerikaner, norrmän och tyskar.

Finns en artikel på BRÅ:s hemsida.
2009-02-28, 20:09
Medlem
Stockholmskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4ver1ck
Bara för att mördaren var afrikan betyder ju inte det att han var mördare för att han var afrikan. Kan ju ha funnits massa skäl till varför han dödade Sara (självklart inga vettiga). Finns väl många etniska svenskar som mördar sina flickvänner, ska föräldrarna till dessa kvinnor automatiskt bli antisvenskar? Att han sen engagerar sig i samma saker som sin dotter, i samma frågor som hon brann för, är väl ett jättebra sätt att hedra hennes minne?

Om inte afrikanen fått komma till Sverige hade förmodligen Sara varit i livet idag och om Sverige vore etniskt homogent så skulle även Daniel Wretström och James Waite varit i livet idag. Och förmodligen många fler. Många svenska tjejer skulle ha sluppit att bli våldtagna och förnedrade, vi skulle helt enkelt ha ett tryggare samhälle utan den påtvingade mångkultur vi nu upplever.

Mer mångkultur= mer brott, så att engagera sig i samma saker som sin dotter är att riskera fler oskyldiga svenskars liv. Stig måste vara imbecill.

Vi svenskar har nog probem med våran egen brottslighet, att importera fler kriminella leder ju inte direkt till ett tryggare samhälle.

Kanske dags att starta en ett i ett rörelse för att uppmärksamma hur ofta det begås ett brott av en kulturberikare.
2009-02-28, 20:13
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Stig Wallin är verkligen ett äkta pk-monster, stöpt i den grövsta form. Han representer en ansenlig del av den svenska befolkningen. Ofta skuldbeläggs politiker eller judar till dagens situation, men vi måste erkänna att svenskar är inte perfekta, ty det finns mången svenskar som påminner om Stig Wallin, även om få kan mäta sig med just honom.
2009-02-28, 20:21
Medlem
Citat:
Bara för att mördaren var afrikan betyder ju inte det att tt han sen engagerar sig i samma saker som sin dotter, i samma frågor som hon brann för, är väl ett jättebra sätt att hedra hennes minne?
Helt klart den självklara anledningen till varför han tog över, sedan om det var bra eller dåligt får väl var och en på FB tycka vad dom vill om. En snabb glutt på deras hemsida och jag tolkar det som att de "kämpar" för medmänsklighet och människors lika värde, inte att Sverige skall ta emot världens alla invandrare. Negern tyckte inte likadant uppenbarligen.
2009-02-28, 20:43
Bannlyst
Alltså, skulle min dotter blitt mördad av en neger hade mitt liv fallit samman totalt.
Jag hade sjunkigt djupt i en depression, sen när jag insett att livet utan min dotter är värdelöst hade jag hoppat från en hög bro.
Men innan hoppet hade jag köttat så många niggrar det bara går.

Ett pojkstreck enligt judejäveln Sarnecki?
2009-02-28, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Stig Wallin är verkligen ett äkta pk-monster, stöpt i den grövsta form. Han representer en ansenlig del av den svenska befolkningen. Ofta skuldbeläggs politiker eller judar till dagens situation, men vi måste erkänna att svenskar är inte perfekta, ty det finns mången svenskar som påminner om Stig Wallin, även om få kan mäta sig med just honom.

Den egentliga etniciteten (eller iallafall kulturella identiteten) hos folk som heter Wallin är något av en gråzon, det finns judar som heter Wallin (även i USA) och det finns intressant nog flera Wallin som sysslar med just misstänkta saker. Stig Wallin är bara en, en annan är Elisabeth (Olsson) Wallin som gör en massa pervers sepe-konst som t.ex Ecce Homo. Skriver du in "Wallin" på Wiki så får du sida efter sida med svenska skådisar, mediafolk, musiker osv. Även på JewishGen får man träffar på Wallin.

Nu vet jag med säkerhet att det finns äktsvenskar som heter Wallin också, men något jävla lurt är det där. Förövrigt gäller väl den skumheten väl för alla namn som slutar på -in. Nu säger jag inte att Stig, eller någon annan Wallin för den delen, ÄR en j00, men något skumt är det helt klart. För att göra det ännu jävla skummare, så är andra hälften av Wallinarna på Wiki, idrottsmän och högt uppsatta kristna
Senast redigerad av belzebubb 2009-02-28 kl. 21:03.
2009-02-28, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Historien om familjen Wallin är på många sätt märklig.

Stig Wallin hade en ung dotter som hette Sara. Hon var en aktiv kämpe mot främlingsfientlighet och rasism. Hon var, blott 17 år gammal, med och grundade den antirasistiska 5i12-rörelsen. Denna rörelse skulle bekämpa rasism och främlingsfientlighet.

Sara var en tjej som även levde som hon lärde. Hon hade ett förhållande med en afrikansk flykting från Eritrea. Och umgicks även med andra afrikaner. Men någonting gick väldigt snett. Ungefär ett år efter att hon bildat sin förening som skulle bekämpa rasism och främlingsfientlighet, blev hon mördad av sin afrikanska pojkvän (när hon ville göra slut). Ja, förutom Sara blev även en annan tjej (Saras kompis) mördad av afrikanen i samma veva.

Hur reagerar hennes pappa på detta? Jo, han går också med i den antirasistiska föreningen 5i12-rörelsen och tar över hennes kamp mot rasism och främlingsfientlighet. På en fråga varför inte även han blev bitter på invandrare svarar han så här:

Även 5i12-rörelsen skriver lite om mordet här: http://www.5i12.se/Default.aspx?id=622

Förutom 5i12-rörelsen var Stig även ordförande i Centrum mot Rasism (som ni säkert känner till). Det var bland annat Stig Wallin som körde igång kampanjen mot Nogger Black, där glassreklamen från GB ansågs rasistisk:

Vad tror ni? Är Stig Wallin de politiskt korrektas ideal-svensk i ett mångkulturellt samhälle? Hans dotter blir mördad av en afrikansk flykting och hans reaktion på detta är att bli engagerad i kampen mot rasism och främlingsfientlighet (så engagerad att han till och med anmäler en glass)! Är det till sådana här mönsterinvånare i det mångkulturella samhället som staten vill att vi alla ska bli?

Det är bara tragiskt på alla sätt och vis, jag menar inte att han borde ha blivit en fullblodsrasist, men reaktionen är inte helt rationell känns det som.
2009-02-28, 21:13
Medlem
OnkelDoffes avatar
Citat:
Bara för att mördaren var afrikan betyder ju inte det att han var mördare för att han var afrikan. Kan ju ha funnits massa skäl till varför han dödade Sara (självklart inga vettiga). Finns väl många etniska svenskar som mördar sina flickvänner, ska föräldrarna till dessa kvinnor automatiskt bli antisvenskar? Att han sen engagerar sig i samma saker som sin dotter, i samma frågor som hon brann för, är väl ett jättebra sätt att hedra hennes minne?
För Din skull hoppas jag inte att Du åker utomlnads. Det vill säga till andra ställen än turistställen.
Med Din naiva inställning så skulle Du inte klara Dig så bra i andra länder än de Vingresor har resor till.
Vakna upp och inse att alla människor tänker inte som vi civiliserade s.k. mestadels vita och utbildade,
Vi lever inte efter djungelns lag. Äta eller ätas. Eller de muhamedanska synsättet att hedern och religionen måste till varje pris försvaras.
Det muhamedanska sättet innebär att man kan döda utan att känna ånger eller vill erkänna sig skyldig.
Detta på grund av att "HEDERN" var hotad och då är det "rätt" att döda. Framförallt "orena" hundar som vi vita europeér.
Har Du något försvar till detta synsätt som muhamedanerna ser det?
2009-02-28, 21:16
Medlem
Erk Swedes avatar
Enfald

man vet inte hur man ska kommentera det här fallet.
Dels så får ju vi som "vet" vad invandrarna går för verkligen vatten på våran kvarn.
dels så får ju PK folket också lära sig på det bittra viset att vi ha rätt.
Att då fadern fortsätter med sin enfaldiga verksamhet måste bero på enorm enfald.
Om inte måste han var en reinkarnerad jesus...
2009-02-28, 21:23
Medlem
OnkelDoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belzebubb
Den egentliga etniciteten (eller iallafall kulturella identiteten) hos folk som heter Wallin är något av en gråzon, det finns judar som heter Wallin (även i USA) och det finns intressant nog flera Wallin som sysslar med just misstänkta saker. Stig Wallin är bara en, en annan är Elisabeth (Olsson) Wallin som gör en massa pervers sepe-konst som t.ex Ecce Homo. Skriver du in "Wallin" på Wiki så får du sida efter sida med svenska skådisar, mediafolk, musiker osv. Även på JewishGen får man träffar på Wallin.

Nu vet jag med säkerhet att det finns äktsvenskar som heter Wallin också, men något jävla lurt är det där. Förövrigt gäller väl den skumheten väl för alla namn som slutar på -in. Nu säger jag inte att Stig, eller någon annan Wallin för den delen, ÄR en j00, men något skumt är det helt klart. För att göra det ännu jävla skummare, så är andra hälften av Wallinarna på Wiki, idrottsmän och högt uppsatta kristna
Du verkar vara ute i en gråzon.
Att bedöma människokvalitet efter efternamn, det är skumt. Naturligtvis kan efternamnet ge en eventuell ledtråd till börd. Men.... det är att dra långa slutledningar.
Du kanske ägnar dig åt nummerologi också.
Det är nog lika tillförlitligt som att ta reda på personlighet och åsikter efter att veta efternamnet.
Att misstro människor är tydligen en sport hos vissa.
2009-02-28, 21:38
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Så du ser det som någonting negativt att vi har ett system där ideella föreningar får bidrag så att vanligt folk ska kunna engagera sig politiskt, något väldigt viktigt i ett öppet och demokratiskt samhälle?

Du kanske vill att bara de som tycker "rätt" ska få dessa bidrag?
EDIT La märke till att nästan alla meningar jag skrivit i den här tråden har varit frågor, ber om ursäkt för ett något konstigt sätt att argumentera på.

vad sägs om att folk börjar använda sina egna pengar istället för mina på sina måbra projekt.
2009-02-28, 21:44
Medlem
Lantbruks avatar
-Info-: Spela spelet "Heja Sverige":

https://www.flashback.org/showthread.php?t=757275
http://www.hejasverige.org/

Stig Wallin medverkar där och förklarar sitt ställningstagande (gå till rum 2 och klicka på filmhyllan, klicka därefter på Stig Wallin-alternativet).

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in