2013-11-13, 23:02
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Svenne-Pelle är en av de bästa!!!
Han trollar bort alla totalt. Speciellt när han ringer till Rusz som "Björne" Rutger" M.fl.
Så ringde han till Gert och snackade KORVFEST på swingerpartyt i Norrköping. han tyckte det bar lite för mycket "korv" och för lite "unga brudar"

Han är såååå underhållande Svenne-Pelle alias Rutger alias Björne alias...
Citera
2013-11-14, 00:06
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
[b]
Jag har precis gjort följande och råder kloka människor göra detsamma:
-raderat Radio1-appen.
-avföljt allt som har med Radio1 att göra på Insta, Twitter och FB
-raderat Radio1 från samtliga mobila enheter, fasta datorer och avmarkerat som favorit/snabbåtkomst.
[/i]
Va ingen som trodde att du skulle kunna låta bli. Hur fan kan man vara så besatt som du är?! Du sitter verkligen och går igenom dom olika programen och kägger ut länkar här till vissa samtal.
Citera
2013-11-14, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
Ibland har du en poäng men måste du vara så blatte-hetsig? Tänk på dina gelikar du spär på fördomen mot dem.
¨
Jag är den jag är, inget att göra något åt. Kan inte du lära dig att ta det som Aschberg eller Gert gör? Anledningen till att Gert med alla sina rasistiska åsikter ändå får vara kvar är att han kan prata med folk. Aschberg driver tillbaka. Spä på fördomen gör du nog själv utan min hjälp. Jag ska inte behöva ändra på mig för att vara RK (rasistisk korrekt).
Senast redigerad av Valerian 2013-11-14 kl. 06:21.
Citera
2013-11-14, 06:20
Medlem
Citat:
Det var till kvacksalverksan Eva Rusz som Rafi ringde in till som "Adam" ca 28.55 min I dagens ämne "Utanförskap"
Dessutom ringde han till Aschberg idag och till Kindmark igår.

Gårdagens i Sportvärlden var Rafi grymmast när han pissade på kvinnofotboll och försvarade Anders Svenssons bilpresent från SvFF

När skulle Rafi ringt Cissi?

Edit:
Hör just nu, 18:15 det är Rafi, han kallar sig Sakka... HAHAHAHAHA hans bror sitter i finkan säger han i programmet om sekter)) ca 18.15 minuter in dagens Cissi Wallin om sekter.

Han slinker in trots block, Valerian, du får lära av Rafi, han kallade sig Sakka du kan kalla dig Stakka-boo

Hahaha, jag ska kalla mig Stakka-boo nästa gång jag ringer till Cissi. Smugglade in mig en gång som Per, kom fram direkt.

Jahaa, var det Adam, hörde inte "namnet", för jag sa att jag också hette Adam efteråt då jag försökte, men då fattade slusstjejen.

Hörde sportvärlden. "jag är också feminist" säger Kindmark, jag vill inte vara emot feminismen, men jag måste erkänna att jag blev lite äcklad av Kindmark när han sa så. Kan se honom i kjol och läppstift
Jag är inte så tolerant person ändå, hmm.
Citera
2013-11-14, 11:06
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Va ingen som trodde att du skulle kunna låta bli. Hur fan kan man vara så besatt som du är?! Du sitter verkligen och går igenom dom olika programen och kägger ut länkar här till vissa samtal.

Jag kunde inte låta bli. Det är trotsallt endast 30 dagar kvar, 17 dec tystnar kanalen, Så jag passar på att trolla med Eva, Cissi och Gert. Med Aschberg är jag seriös å. Själv då. är du ledsen att kanalen läggs mer? Jag hade önskat att kanalen bävar kvar. jag skrev det förra i vredesmod pga stor ledsamhet och sorg över nedläggningen. ÄLSKAR RADIO1 och Aschen samt inringarna
Citera
2013-11-14, 11:10
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
Hahaha, jag ska kalla mig Stakka-boo nästa gång jag ringer till Cissi. Smugglade in mig en gång som Per, kom fram direkt.

Jahaa, var det Adam, hörde inte "namnet", för jag sa att jag också hette Adam efteråt då jag försökte, men då fattade slusstjejen.

Hörde sportvärlden. "jag är också feminist" säger Kindmark, jag vill inte vara emot feminismen, men jag måste erkänna att jag blev lite äcklad av Kindmark när han sa så. Kan se honom i kjol och läppstift
Jag är inte så tolerant person ändå, hmm.

Broder, killar som kallar sig feminister vet inte vad det innebär. Det är oftast svaga, osäkra och små människor som är mycket osäkra och rädda och osäkra i sin personlighet och sexualitet. I fantasin tror dessa killar att de får umgås med feministbrudar och kanske öka sina chanser att ligga. Men vem vill ligga med rabiata, orakade armhålor a la Gudrun Schyman och Rossanna Dinamarca, usch så vidrigt med sådana ofräscha människor med unkna feminismideologoer som kränker och diskriminerar männen!

Cissi Wallin har nyligen vänt 180grader i feministfrågan!! Hon föraktar numera feminismen och feminister. På twitter skrev hon:
"Vet ni vad som hände med mig när jag hängde mest med sk rabiata feminister? Jag blev arg på allt. Jag blev bitter, självömkande och dömande.

Twitter Källa:
https://mobile.twitter.com/cissiwallin/status/399255786578526208?screen_name=cissiwallin

Läs mitt inlägg #1674 med länkar till Cissis kommentarer på Twitter.
Senast redigerad av Rafi-IBR 2013-11-14 kl. 11:20.
Citera
2013-11-14, 11:25
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Valle, snälla ring in och trolla med Eva nu när det handlar om bluffmodediagnosen ADHD. pinsamt vad okunnig kärringen är. Så fort det kommer svåra frågor för hennes ärthjärna från inringare så säger hon: "dags för reklamuppdatering"
OTROLIGT VILKEN OSERIÖS OKUNNIG KVACKSALVERKSA SOM TILLÅTS GNATA I RADIO. SOM TIR ÄR SÅ TYSTNAR JENNES KÄNNEL DEN 17/12 DENNA Eva Rusz är pinsam. PINSAM!!!

jalla trolla lite Chefen Valle!!
Citera
2013-11-14, 11:30
Medlem
Citat:
Valle, snälla ring in och trolla med Eva nu när det handlar om bluffmodediagnosen ADHD. pinsamt vad okunnig kärringen är. Så fort det kommer svåra frågor för hennes ärthjärna från inringare så säger hon: "dags för reklamuppdatering"
OTROLIGT VILKEN OSERIÖS OKUNNIG KVACKSALVERKSA SOM TILLÅTS GNATA I RADIO. SOM TIR ÄR SÅ TYSTNAR JENNES KÄNNEL DEN 17/12 DENNA Eva Rusz är pinsam. PINSAM!!!

jalla trolla lite Chefen Valle!!

Jag står i väntrummet just nu faktiskt, men jag ska inte trolla. Jag har fan själv massa psykproblem, så ska ta fråga lite om hur det ligger till med att få betala 25 k för en jävla utredning???? Seriöst, vem fan ska behöva betala så mycket för det.

modediagnos? Jag känner igen mig i allt den här psykologen pratar om. Skulle nog inte säga det är en modediagnos. Du har nog ett par psykdiagnoser du inte vet om eller förnekar du med.
Senast redigerad av Valerian 2013-11-14 kl. 11:51.
Citera
2013-11-14, 12:13
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Jag står i väntrummet just nu faktiskt, men jag ska inte trolla. Jag har fan själv massa psykproblem, så ska ta fråga lite om hur det ligger till med att få betala 25 k för en jävla utredning???? Seriöst, vem fan ska behöva betala så mycket för det.

modediagnos? Jag känner igen mig i allt den här psykologen pratar om. Skulle nog inte säga det är en modediagnos. Du har nog ett par psykdiagnoser du inte vet om eller förnekar du med.

Alla har någon eller några psykiska störningar, där har du rätt.

Aschen har endast repriser fram till nästa vecka. Det sa sådan igår. Ändå säger de i jingeln att det är då "live"
Enda chansen att trolla är på Cissis direktsända program idag

Hoppas du får svar och hjälp på det du behöver innan du dödar ngn

VADDÅ VÄNTRUM??? Till läkare/psykiatriker/psykolog??????
Citera
2013-11-14, 12:22
Medlem
Citat:
Alla har någon eller några psykiska störningar, där har du rätt.

Aschen har endast repriser fram till nästa vecka. Det sa sådan igår. Ändå säger de i jingeln att det är då "live"
Enda chansen att trolla är på Cissis direktsända program idag

Hoppas du får svar och hjälp på det du behöver innan du dödar ngn

VADDÅ VÄNTRUM??? Till läkare/psykiatriker/psykolog??????

Väntrummet till programmet. ligga i vänten på telefon. Och ja, det är ju psykolog och psykiatriker som jag fick prata med, hur bra dessa är går att diskutera.

Har du läst något om psykologi? ALLA har inte det. bokstavskombinationer och andra psykologiska störningar är inte något att driva om. Det fan bra att (även om hon inte är den bästa) kunna prata GRATIS med en psykolog i 5 minuter på radion och lyssna på henne, istället för att behöva betala tusentals kr för att kanske gå missnöjd därifrån.

Kommer inte döda någon, oroa dig inte. Jag har min medicin i fickan
Citera
2013-11-14, 12:51
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:

Seriöst, kostar det 25 tusen för en ADHD utredning? Jag behövde inte betala mer än ett besök hos doktorn.
Citera
2013-11-14, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Seriöst, kostar det 25 tusen för en ADHD utredning? Jag behövde inte betala mer än ett besök hos doktorn.

Fast en läkare eller kurator får inte lägga diagnos på dig. Iallafall enligt dagens gäst hos Eva. Jag frågade om det. Du kan få medicin mot ADHD och andra störningar men inte diagnos. Sjukt krångligt.
Senast redigerad av Valerian 2013-11-14 kl. 12:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in